2021-04-23, 00:25
Medlem
Okodat paktsnack i S2
2021-04-23, 00:26
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jaha om dom har paktat, so what?
Är ju pakta det hela går ut på, och så har det ju alltid varit, även om det har varit tillåtet eller ej.

Det har ju dessutom för helvete det enda Emelie i princip gjort sen hon klev in i huset!
Och Nardos, fast hon ska spela så oskyldig.
Jag säger inte att det är fel. Bara att de turkosa (utom Simon) ljuger om att de inte paktar.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Okodat paktsnack i S2
Är det sant? Kunde jag väl aldrig ana...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Haha va? Ehm vad betyder det? håller du med? Inte med? Har en annan teori
enligt mig paktade judde o peddo igår natt men satt som två skenheliga muppar idag och blånekade att de tillsammans tänkte rösta på emelie och dompa.Vad har du för teori då?
2021-04-23, 00:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vi MÅSTE diskutera vad det är med Adrians snopp. Han sitter ner och duschar, sen när han reser sig upp så är vändningen mot kameran precis uttänkt så den inte ska kunna filma mot hans kalsonger så man ser han framifrån.

VAD TROR NI DET ÄR han gömmer mellan benen???? Aldrig sett en kille göra så där förut. Han tar på sig byxorna under täcket för han inte vågar resa sig ur sängen i bara kalsongerna.

Är detta normalt? Jag undrar fan genuint

Den kanske är krokig?
2021-04-23, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Är det sant? Kunde jag väl aldrig ana...

Adrian kom och förstörde allt. Blir fortsättning imorgon istället.
2021-04-23, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Haha det säger inte min arbetsgivare vad säger din? nä just ja du har ingen får du ditt socbidrag på fredag eller måndag?
tror nog ketchup har sitt på det torra men kommer inte din arbetsgivare/nattsköterska snart och ger dig de bra grejerna man somnar snabbt på
2021-04-23, 00:28
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Isbiten är 100% Julia. Dom är inte dumma nog att underskatta tittarna såpass mycket att dom skulle koda sitt paktande! Då hade dom bara paktat rätt av, dom försöker inte lura någon.
Däremot så kan väl tänkas att dom vill skydda personer som inte kan tala för sig självas integritet.. Det hände grejer mellan judith och Julia och Judith har behov av att prata om det men vill inte utsätta Julia. Det är därför det är judith som måste kolla att pedram och tanja förstår koderna..
Julia har lämnat för länge sen, om dom vill "koda" hennes namn är det väl för fan ingen "PAKT"?
2021-04-23, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jaha om dom har paktat, so what?
Är ju pakta det hela går ut på, och så har det ju alltid varit, även om det har varit tillåtet eller ej.

Det har ju dessutom för helvete det enda Emelie i princip gjort sen hon klev in i huset!
Och Nardos, fast hon ska spela så oskyldig.

Det är inte att de paktat det är hur... Fucking skenheliga. Pedram, Adrian och Judith är största spelarna, men försöker vara sååå bra, inlyssnande och genuina. Kräks. Tar hellre öppet falskspel, teorier och skitsnack alla dagar i veckan än inlindad bullshit.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Okodat paktsnack i S2

Nej orkar inte!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Den kanske är krokig?

Men vad fan syns det så väl under svarta kalsonger? Måste vara något annat. Det där är fan inte normalt. Han byter liksom byxor på toaletten för han inte vågar stå rakt upp och ner i kalsonger. Vad i helvete är det frågan om
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Adrian kom och förstörde allt. Blir fortsättning imorgon istället.
Gå till sov 1 istället. Pedde pratade precis om nån som var pank och konkurs. 100% någon som gjort sitt i huset och skall ut han menar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in