2021-04-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Varför fick Nardos en anonym hälsning/kommentar ??? "Lita inte på alla därinne"

🤔 skumt
För att BB vill gynna henne. Alla andra fick ju bara trams.
Medlem
Äsch.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Ja det blir så dumt! Att man svartmålar Tanja till att vara falsk och pakta när hon uppenbarligen inte gör det men så har vi fröken Ystad och gänget som har kört rätt så hårt om du frågar mig. Sen är det inte fel att pakta och spela spelet men Tanja är inte där än. Hoppas hon kommer igång snart dock och kör röva av häxorna, det hade vart mysigt.

Absolut! Tanja hade haft min röst oavsett, för precis som du säger så handlar det inte om paktandet i sig utan om personerna - deras personlighet och egenskaper. Hittills har det funkat fint för Tanja att köra sitt race även ”spelmässigt” och det glädjer mig.
Medlem
Blaisens avatar
Jag SPYR på favoriseringen av Nardos! Hon fick inte ens en fråga men röstas fram som ärlig? Noobsen som dyrkar henne... inkl produktionen. Nardos säger det t.o.m själv! Sjukt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu ska Ridne ta fram sin spåkula här...
Adrian inser att Madde är mer populär än honom eftersom hon suttit kvar efter flera hänga-löst måndagar. Hon får dessutom en hel del bekräftelse vad gäller omröstningar i appen som tittarna får rösta.
Nu är det bara en månad kvar. Sanna mina ord.. "Officeren" kommer lägga an på Madde inom ett par dagar. På riktigt alltså. Hans fokus är miljonen och han förstår att hans största chans att ta sig dit nu är att inleda något med Madde. Kommer inte förvåna mig om han kysser henne spontant innan helgen är över.

+1
Japp, detta tror jag också! Han kommer börjar leka intresserad o åka med på det tåget ett tag! Han har ju fått flera bekräftelserpå att hans taktik i nuläget inte funkar:
1. Han fick reda på att det är troligt att han blir blockerad från immunitet
2. Han fick ingen hälsning dvs. han är ingen tittarfavorit
3. De som han trodde var hans närmaste o aldrig skulle svika honom (de i rosa) har alla börjat tvivla på honom o tror att han paktar med dem i turkosa.

Så blir en helt ny Adrian fr.o.m imorgon!
2021-04-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Så är det. Så sjukt äcklad över det. Att folk kan klanka ner på Dennis agerande och relation till Emelie jämfört med det är ett hån. De är kära och försöker fundera ut saker. Det Adrian gör mot Madde är psykiskt övergrepp deluxe. Spyr.
Manipulation deluxe från Mössan. Han måste lägga in en stöt för att komma närmare miljonen.
2021-04-22, 22:34
Medlem
Adrian är så jävla genomskinlig nu!! Kräks
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För att det ska skapa konflikter så klart. Det var de mest ärliga under frågestunden....

Såklart Emelie och Nardos ska få då. De ”vinner” alltid saker. Hade varit roligt att se deras miner. Lite uppförsbacke hade inte skadat.

Var det en omröstning eller?

Hörde jag skål förresten?
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu ska Ridne ta fram sin spåkula här...
Adrian inser att Madde är mer populär än honom eftersom hon suttit kvar efter flera hänga-löst måndagar. Hon får dessutom en hel del bekräftelse vad gäller omröstningar i appen som tittarna får rösta.
Nu är det bara en månad kvar. Sanna mina ord.. "Officeren" kommer lägga an på Madde inom ett par dagar. På riktigt alltså. Hans fokus är miljonen och han förstår att hans största chans att ta sig dit nu är att inleda något med Madde. Kommer inte förvåna mig om han kysser henne spontant innan helgen är över.

Ingen dålig spåkula. Tror du är han rätt i rövhålet och snokar. Nu blev det helt plötsligt spännande även för mig att följa våran Officer.

Kul och tack för framtidsanalysen.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För att BB vill gynna henne. Alla andra fick ju bara trams.

Ja det är det jag menar... det är ju trots allt Big Bardos 2021 vi kollar på
2021-04-22, 22:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
+1
Japp, detta tror jag också! Han kommer börjar leka intresserad o åka med på det tåget ett tag! Han har ju fått flera bekräftelserpå att hans taktik i nuläget inte funkar:
1. Han fick reda på att det är troligt att han blir blockerad från immunitet
2. Han fick ingen hälsning dvs. han är ingen tittarfavorit
3. De som han trodde var hans närmaste o aldrig skulle svika honom (de i rosa) har alla börjat tvivla på honom o tror att han paktar med dem i turkosa.

Så blir en helt ny Adrian fr.o.m imorgon!

100%! Han är så iskall och kalkylerande och bryr sig inte om om han till och med måste leka med folks känslor för att ta sig framåt. Man såg hur det började pysa under mössan när Madde läste upp tittarkommentaren som kom från fankontot "Madde&Adrian" eller vad det hette.. Då fattade han att shiiiiet.. Nu måste jag börja jobba här.
2021-04-22, 22:35
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag SPYR på favoriseringen av Nardos! Hon fick inte ens en fråga men röstas fram som ärlig? Noobsen som dyrkar henne... inkl produktionen. Nardos säger det t.o.m själv! Sjukt!

Så jävla trött på skiten. Det finns en anledning till varför jag lagt ner bb mer och mer och det är just den anledningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in