2021-04-22, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu ska Ridne ta fram sin spåkula här...
Adrian inser att Madde är mer populär än honom eftersom hon suttit kvar efter flera hänga-löst måndagar. Hon får dessutom en hel del bekräftelse vad gäller omröstningar i appen som tittarna får rösta.
Nu är det bara en månad kvar. Sanna mina ord.. "Officeren" kommer lägga an på Madde inom ett par dagar. På riktigt alltså. Hans fokus är miljonen och han förstår att hans största chans att ta sig dit nu är att inleda något med Madde. Kommer inte förvåna mig om han kysser henne spontant innan helgen är över.

Jag hör dig! Skulle inte förvåna mig heller.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Sitter Adrian och klappar på Madde nu plötsligt...

Det var iofs hon som knödde in sig..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Väldigt konstigt. Produktionen?

Förmodligen.
Medlem
Citat:
Adrian inser att Madde är mer populär än honom eftersom hon suttit kvar efter flera hänga-löst måndagar. Hon får dessutom en hel del bekräftelse vad gäller omröstningar i appen som tittarna får rösta.
Nu är det bara en månad kvar. Sanna mina ord.. "Officeren" kommer lägga an på Madde inom ett par dagar. På riktigt alltså. Hans fokus är miljonen och han förstår att hans största chans att ta sig dit nu är att inleda något med Madde. Kommer inte förvåna mig om han kysser henne spontant innan helgen är över.

Det har redan börjat
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jag är så glad att så många upptäckt hur hemsk, falskt och otäck Lill Vickan är, det gläder mig.👍

Ja du zingzang, där har du allt legat i spetsen, tycker det är synd att det skulle ta en sån tid för mig att inse det.
Sicken ragata
2021-04-22, 22:28
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Varför fick Nardos en anonym hälsning/kommentar ??? "Lita inte på alla därinne"

🤔 skumt

Man fick skriva hälsningar på instagram. Ville man vara anonym fick man skriva det antar jag.
Medlem
Flor-Idas avatar
Tycker Simon fick de finaste meddelandena, med Madde strax efter. Två guldklimpar ❤❤

"Hjärta av guld" och inre egenskaper väger tyngre än kommentarer om utseende, som t.ex. Tanja fick.

Extra kul att Adrian inte fick något.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Uff den kändes nog haha

Tror det blir ytterligare ett personlighetsbyte vi kommer få se hos honom fr.o.m imorgon! Han måste ju ändra taktik nu! Skulle inte förvåna mig om han helt plötsligt börjar visa mer intresse för Madde iom hennes stöd..
Han är så vidrig!🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Varför fick Nardos en anonym hälsning/kommentar ??? "Lita inte på alla därinne"

🤔 skumt

Man kunde välja att vara anonym om man inte ville ha med sitt användarnamn. Men ändå skumt med en varning.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Tänker definitivt i samma banor!

Stackars Madde... Hon kommer bli överlycklig. Medan han bara fortsätter flytta fram sina schackpjäser mot miljonen
Medlem
Citat:

Låter som ett troligt scenario men jag spyr bara över tanken på det, Madde är för bra för honom.
2021-04-22, 22:29
Medlem
Hon kommer ändå inte fatta att det är Mergim hon inte ska lita på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in