2021-04-22, 21:36
Medlem
xrlpyts avatar
Nej Nardos, det är inte fegt, det är smart. Att sätta sig själv mot den man tror är starkast är enbart korkat, OM MAN INTE enbart är där för att vinna miljonen och allt annat är ett slöseri med tid.
Bannlyst
Negern försöker pakta Simon mot Tanja.
Joel avslöjar hur falsk hon är, hon är där för att vinna miljonen 👮🏽‍♀️🤮👮🏽‍♀️🤮👮🏽‍♀️🤮
Medlem
Ni gnäller när de sover annat än på natten, ni gnäller när alla är kärleksfulla mot varandra, ni gnäller när det är dötid, när det puttas burk eller spelas maffia

MEN när något äntligen händer DÅ GNÄLLER NI OCKSÅ?! När någon börjar pakta, när Emelie får alla andra att börja tänka på spelet och inte bara tjolabalo, när Mergim får frispel och skapar kaos, NÄ DÅ SKA ALLA DÄR INNE HÅLLA KÄFTEN ISTÄLLET?

Vad i HELVETE är det ni vill se då????
Jag förstår om man blir less på att höra någons röst som malt i timmar, men ni tänker ju skicka varenda jävel direkt som faktiskt får något att hända!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men Madde-gullis.. "det ligger inte i min natur att pakta"

Kom igen, det är spel, pakta på. Jag hörde hennes och Joels låååånga snacka i slussen där de argumenterade för och emot att pakta, utan att de kom fram till något speciellt. Bara kööööör..!

Ja för helvete. Hur kan dom sumpa en miljon i ett spel? Hela deras vistelse är ju att en vinner en miljon kronor. Pakta, kriga, gör vad ni vill. Ge mig underhållning bara så det är värt att betala cmore 😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Myz!! Bra för lille hjärnan att fylla på med lite mer intellektuellt innehåll
Har ett ohälsosamt intelligensöverskott, så använder reality för att döda hjärnceller och komma ner på pöbelns nivå

folk borde tacka mig
dyrka mig
tillbe mig

som den heliga moder jag är
2021-04-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är ju lätt att vara ärlig om man är tyst. Vilket hon inte ens lyckades vara trots brist på frågor. 😂

Sann politikerlogik! Ligger politiker dåligt till i opinionen ska de ju hålla käft i ett halvår. Då tycker folk plötsligt att de gör ett helt okej jobb ändå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Plötsligt påstår Emelie att dom tackar nej till en miljon för att dom inte paktar. Mina öron trillar av snart.

Men hur ska hon ha det? Är det bristen på en StORy då hon enbart är EmElIe FrÅn YsTAd eller för att hon iNtE PaKtAr?

Eller kaaan det vara så att människor bara GENUINT (yep, I said it) tycker om Tanja (som vi alla vet är den de främst syftar på i sitt samtal just i detta nu)?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
De "tackar alltså nej" till en miljon för att inte "smutsa ner sitt rykte". Naaaw, så fina de är.

Om de nu hade "tackat ja", hur hade de tänkt sig få ut Tanja om tittarna fortsätter rösta kvar henne?

Kan dom inte bara gå ut?

Helt otroligt att de kan köra detta tomgångsresonemang i flera timmar! Tror de att de vinner tittare och sympatier med detta eller kan de bara inte låta bli?
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Egoröven Nardos och Bitterfittan Emelie. KASTA

håller med
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Snacket med Pedram var inatt, i samband med att de försökte lära Tanja sin kodning. Det är på grund av detta som jag drar slutsatsen att kodningen inte har med paktning att göra.

Aha ok, då förstår jag blir spännande att se hur dom lagt sina poäng imorgon i avsnittet
2021-04-22, 21:38
Medlem
pukkas avatar
Emelie och Nardos uschhhhhh ni suger
2021-04-22, 21:38
Medlem
Hhahaha hur kan man bli sur på Simon för att han vill stå i final med Tanja trots att det är hans största hot?

Börjar gilla trion med Tanja, Simon och Judith.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in