2021-04-22, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Detta om att de andra är helt säkra på att Simon kommer till final kommer få AD att störa sig ännu mer på Simon. 100% För detta är hela orsaken till varför AD inte klickar med Simon då han inte tål att han inte kan vara den humoristiska, öppna och självironiska så kraftig avundsjuka från AD. Är därför han hela tiden går tillbaka till Simons humör för att desperat hitta alla fel han kan att få förmedlat ut till alla! AD ser Simon som sitt största hinder/hot att vinna allt.
Exakt! Simon har en personlighet medan Mössan helt saknar personlighet. Det stör Mössfjanten något enormt!
2021-04-22, 21:25
Medlem
Ridnes avatar
HELLLLOOOUW DC...?! Kan ni visa något annat än surhäxan så man kan sätta på ljudet igen?
Medlem
Förstår inte hur Nardos tänker. Hon är besviken på Simon för att han inte hade vetat om han hade valt Nardos eller Judith. Hade hon valt Simon framför Joel eller Emelie?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Man vinner inte BB bara pga en historia man har era jävla idioter.

precis kunde inte bry mig mindre om allas historier
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Jag tycker det är riktigt äckligt när dem pratar om Tanjas olycka som nästan kostade henne som en fördel för henne. Dem har noll fan noll skam i kroppen. Tanja har själv inte använt sin historia för att få sympatiröster, nej hon har förklarat att det förändrade hennes inställning till livet.

Verkligen! Nardos har spytt ut så mycket om sig, hur mycket hon offrat för att gå in i huset. Sten? Glashus? Orkar inte se de här giftsprutorna!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
45% Tyckte Emelie svarade ärligast på frågorna i boxen so far i röstningen i appen. För faaaan in och ändra Flashback!

Nardos ligger på 9% och hon fick ingen fråga 🤔
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hur VET du? Jag menar inte snacket om att prata nomineringar utan just Troll och isbit. Det KAN vara så men de kan omöjligt påstå att du VET för då är du tankeläsare.
Om de inte vill pakta så kommer de inte hitta på ett kodspråk för paktning. Det säger sig ju självt.

Sen om trollet betydde något annat just vid detta tillfälle, det har jag naturligtvis ingen aning om. Men jag VET att det brukar handla om Julias kompis.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-22 kl. 21:29.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Inte bara för att hitta fel utan även för att provocera Simon så han ser dålig ut för tittarna.

Ja precis och det var AD:s syfte den gången i logementet när han sprang in dit för att få igång Simon mot Nardos och det blev ju så också. Trots att diskussionen var mellan AD och Nardos. Han är så ful men jag har sett igenom honom och jag gillar inte alls det jag ser!
2021-04-22, 21:26
Medlem
Emelie - från att ha varit topp 3, till att halka ner till den anonyma mittengruppen till att hamna näst efter Mergim vem jag vill ha ut.

Vem är de att bestämma vem som är en ”värdig vinnare”. Å varför tror Dummelie att hon ska berätta om sin svåraste tid? Är det DET som definierar personligheten och hur intressant och”värdig” vinnare nån är?

Å om nån är rik??? BB är inte socialtjänsten!

Kan hon inte bara gå ut, tål inte se hennes sura ansikte och höra hennes GNÄLL längre!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Inte bara för att hitta fel utan även för att provocera Simon så han ser dålig ut för tittarna.

Japp! Han ser ju Simon som sitt största hot och med all rätt! Därför blev jag så JÄVLA förbannad när Simon inte plockade ut honom på ballong-tävlingen men ändå efteråt säger ”jag borde tagit dig!”
Medlem
Egoröven Nardos och Bitterfittan Emelie. KASTA
Medlem
Det rosa rummet inser hur värdelösa personligheter dom har

Hoppas alla lämnar så Simon och Tanja står ensam kvar i finalen!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in