2021-04-22, 21:30
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Emelie - från att ha varit topp 3, till att halka ner till den anonyma mittengruppen till att hamna näst efter Mergim vem jag vill ha ut.

Vem är de att bestämma vem som är en ”värdig vinnare”. Å varför tror Dummelie att hon ska berätta om sin svåraste tid? Är det DET som definierar personligheten och hur intressant och”värdig” vinnare nån är?

Å om nån är rik??? BB är inte socialtjänsten!

Kan hon inte bara gå ut, tål inte se hennes sura ansikte och höra hennes GNÄLL längre!

Men det bestämmer dom ju inte? Dom säger ju bara vad dom tror att vi tittare tänker? Precis som att suremelie säger att Simon kommer att vinna för hans "historia", som att alkosimon säger att Tanja vinner pga hennes följare osv. Det är vad dom tror. Klart dom spekulerar allihopa, vem hade inte gjort det?
2021-04-22, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
https://www.psykologiguiden.se/psykologilexikon/?Lookup=manipulation

Manipulation är att med olika medel få den effekten man är ute efter.

Det går manipulera med såväl löften som hot, beröm som klander, belöningar som bestraffningar, sanningar som lögner.

Se där ja. Jag viker mig! Jag har alltid sett manipulation som att få folk att göra som man vill utan att dom märker att man påverkat dom. Jag har aldrig räknat in hot och skrämseltaktik i manipulation.

Man lär sig så länge man lever
2021-04-22, 21:31
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är ju lätt att vara ärlig om man är tyst. Vilket hon inte ens lyckades vara trots brist på frågor. 😂

Hahaha 😂😂
Medlem
xrlpyts avatar
Emelie har verkligen lobbat hela dagen för att rosa rummet ska börja pakta ihop sig.

Jag bryr mig inte, all is fair, men det är lite kul att se.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är en bra fråga, men om det är så att han har nominerat henne denna vecka så kommer han ju skylla på att det är pga när han och hon rök ihop här när fan det nu var.

Han är ser nog henne som ett hot, dels för att hon vunnit tittaromröstningar men också för att han VET och är livrädd att hon ifrågasätter honom och ser igenom vad han håller på med. Det stör ju också hans väg till miljonen att bli synad innan av henne.

Någonstans förstår jag inte hur Adrian kan tro att han ens kommer kunna vinna miljonen. Han är skittråkig och vem får han att bli varm i hjärtat förutom hans Lovergirl MADe?

Ja han kommer nog säga att "Emelie och jag har ju våra bråk" och lägga röster på henne. Dock kommer ju ingen av dem att ta hem hela grejen, men gratis mat får de ju iaf. Innan han nominerar kommer han säga samma osmakliga disclaimer som alla kör med

"älskar dig vill dig allt gott osv"

Håll hårt i din goda vän för där ute finns det gott om ormar
2021-04-22, 21:32
Medlem
Emelie Ormtungas kväde - en klaugusoang peauå skaunsea.
Medlem
Plötsligt påstår Emelie att dom tackar nej till en miljon för att dom inte paktar. Mina öron trillar av snart.
Medlem
Shtre1s avatar
Har inte Nardos tryckt väldigt mycket på att de inte ska vara pakt denna säsongen? Hon har så lite självinsikt AAAAAAAAAASAAVZBKDJD
Medlem
Emelie säger för tusende gången att om de hade paktat så hade deciliter hängt löst. Pakta om du vill då, det är ju indirekt det du gör när ni har det här samtalet. Bara för att ni inte säger ”jaha mina vänner, nu går vi in i vårt sovrum och paktar” så innebär det inte att det inte är en pakt. Hade det varit förbjudet att prata om diktning hade ni fått tusen varningar vid det här laget.

Madde säger att det inte ligger i hennes natur att pakta. Hon har ju planerat och tagit Dennis för hon tror hon stor säkrast, berättar om det för andra och sagt att hon kommer rösta liknande i kommande val.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaaaaaaa men såklaaaart hon e!!!

är så jävla spyMÄTT på att höra Emelie tro att hon kan och vet allt och verkar ju inte hända något mer i kväll än det här snacket på repeat så nu överger jag skiten för EOTB Peak of löööööve EEEEYYYYYY

Myz!! Bra för lille hjärnan att fylla på med lite mer intellektuellt innehåll
2021-04-22, 21:33
Medlem
Okej då vet vi att Nardos kommer nominera Tanja och att Emelie tagit in denna information
2021-04-22, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Emelie Ormtungas kväde - en klaugusoang peauå skaunsea.

Ska fan skriva en barnbok med den titeln.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in