2021-04-22, 21:33
Medlem
xrlpyts avatar
Men Madde-gullis.. "det ligger inte i min natur att pakta"

Kom igen, det är spel, pakta på. Jag hörde hennes och Joels låååånga snacka i slussen där de argumenterade för och emot att pakta, utan att de kom fram till något speciellt. Bara kööööör..!
2021-04-22, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Emelie säger för tusende gången att om de hade paktat så hade deciliter hängt löst. Pakta om du vill då, det är ju indirekt det du gör när ni har det här samtalet. Bara för att ni inte säger ”jaha mina vänner, nu går vi in i vårt sovrum och paktar” så innebär det inte att det inte är en pakt. Hade det varit förbjudet att prata om diktning hade ni fått tusen varningar vid det här laget.

Madde säger att det inte ligger i hennes natur att pakta. Hon har ju planerat och tagit Dennis för hon tror hon stor säkrast, berättar om det för andra och sagt att hon kommer rösta liknande i kommande val.

Jo men Madde sa ju Dennis för att hon tror att hon har enklaste mot honom, det är väl knappast en pakt och att hon berättar det öppet
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men neeeeje! Tanja har varit tydlig sen förra veckan att hon inte vill prata om vem som nominerat vem. Andra får göra det men hon vill inte höra, Judith höll med fast Pedram ville prata om det.

Jovisst, det har jag också hört henne säga inför hela gruppen. Hade jag haft en pakt hade jag inte heller velat prata om det.

Nu säger jag inte att hon paktar, bara att det faktum att hon säger inför grupp att hon inte vill prata nomineringen inte alls betyder att hon inte paktar. Det vore konstigt om en som paktar säger "ja, låt oss alla avslöja nu vilka vi nominerat".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Japp! Han ser ju Simon som sitt största hot och med all rätt! Därför blev jag så JÄVLA förbannad när Simon inte plockade ut honom på ballong-tävlingen men ändå efteråt säger ”jag borde tagit dig!”
Vad fan är det för fel på Simon? Sluta lalla runt och börja tänka efter lite för fan.
Medlem
Fattaru? Förståru? Fattaru? Förståru? Fattaru? Förståru?
2021-04-22, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Fattaru? Förståru? Fattaru? Förståru? Fattaru? Förståru?

"da da da"
Avstängd
ärligt spel HAHAHAAAHAA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Emelie säger för tusende gången att om de hade paktat så hade deciliter hängt löst. Pakta om du vill då, det är ju indirekt det du gör när ni har det här samtalet. Bara för att ni inte säger ”jaha mina vänner, nu går vi in i vårt sovrum och paktar” så innebär det inte att det inte är en pakt. Hade det varit förbjudet att prata om diktning hade ni fått tusen varningar vid det här laget.

Madde säger att det inte ligger i hennes natur att pakta. Hon har ju planerat och tagit Dennis för hon tror hon stor säkrast, berättar om det för andra och sagt att hon kommer rösta liknande i kommande val.

Fast, pakta är väl att gemensamt lägga sina röster på en person?
Medlem
Shtre1s avatar
Tanja hade tagit sig till slutat med eller utan ett gäng ditt griniga jävla fittryne.
Medlem
embargos avatar
De "tackar alltså nej" till en miljon för att inte "smutsa ner sitt rykte". Naaaw, så fina de är.

Om de nu hade "tackat ja", hur hade de tänkt sig få ut Tanja om tittarna fortsätter rösta kvar henne?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hehe har han börjat med stressrycket på slussen nu igen ja det var ju så länge sen de fick fest..ohh wait igår däckade du på golvet simon

Exakt den. Han ryckte i dörren flera gånger och skrek ut i besvikelse, sa något i stil med "det är lika bra att gå och lägga sig"

Simon har "gått igenom" en nykter kväll
2021-04-22, 21:36
Medlem
pukkas avatar
Nardos borde hålla käften nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här