2021-04-22, 21:26
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Vi har nog lite olika definition av vad manipulation är. Men jag förstår hur du menar!
https://www.psykologiguiden.se/psykologilexikon/?Lookup=manipulation

Manipulation är att med olika medel få den effekten man är ute efter.

Det går manipulera med såväl löften som hot, beröm som klander, belöningar som bestraffningar, sanningar som lögner.
2021-04-22, 21:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Folk bryr sig inte om frågorna eller om hon svarar ärligt eller ej. Gillar dom henne så stöttar dom.
Nardos hade 9% när jag kollade senast och hon fick inte en fråga. Helt meningslöst med dessa frågor i appen. Säger ingenting om verkligheten

Dom som röstade på Nardos tänkte kanske att alla som fick frågor ljög och då var hon ärligaste
2021-04-22, 21:27
Avstängd
niggern är pengakåt, hon vinner dock inte millen så hon får gärna lämna nu
2021-04-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Adrian är en riktigt otäck o sliskig typ asså...blir så illa till mods...är så arg att ingen blockerade honom på tävlingen! Hoppas han ryker snart!!!

+1
SPYR PÅ HONOM
2021-04-22, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
När var detta att Judith och Tanja sa ifrån till pedram om hur man röstat? Idag efter att dom gett sina nomineringspoäng? Ddom kanske inte ville pedram skulle avslöja hur dom i turkosa rummet röstat?

Alltså jag skiter i vilket vem som paktar med vem. Jag kollar på BB för underhållning, sen har jag några jag ogärna ser som vinnare. Men det är ett spel, må bäste paktare vinna
Snacket med Pedram var inatt, i samband med att de försökte lära Tanja sin kodning. Det är på grund av detta som jag drar slutsatsen att kodningen inte har med paktning att göra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Nardos ligger på 9% och hon fick ingen fråga 🤔
Det är ju lätt att vara ärlig om man är tyst. Vilket hon inte ens lyckades vara trots brist på frågor. 😂
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
När var detta att Judith och Tanja sa ifrån till pedram om hur man röstat? Idag efter att dom gett sina nomineringspoäng? Ddom kanske inte ville pedram skulle avslöja hur dom i turkosa rummet röstat?

Alltså jag skiter i vilket vem som paktar med vem. Jag kollar på BB för underhållning, sen har jag några jag ogärna ser som vinnare. Men det är ett spel, må bäste paktare vinna

Men neeeeje! Tanja har varit tydlig sen förra veckan att hon inte vill prata om vem som nominerat vem. Andra får göra det men hon vill inte höra, Judith höll med fast Pedram ville prata om det.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Man vinner inte BB bara pga en historia man har era jävla idioter.

Det här snacket är så otroligt efterblivet. De har exakt samma möjlighet att öppna upp sig så vad är det att blamea någon för, som de gör nu. Som om det vore något fult. Som om det vore spel. Givetvis kommer vi tittare närmre någon som öppnar upp sig.
2021-04-22, 21:30
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Du missa poängen ganska hårt där.

- Nardos umgås med /alla/ i huset. Nardos umgås och skrattar med Tanja varje dag precis som hon gör med /alla/ andra. Därför så kan man med lite logik komma fram till att Nardos känner som hon gör för att Tanja vill ha det så.

- Tanja umgås /aldrig/ med Madde, Emelie eller Mergim på samma sätt.

- Tanjas motiv var "Jag har klickat minst med Nardos".

Poängen var att det inte kan vara sant om du /aldrig/ umgås med 3 andra i huset. Om Nardos säger att hon har klickat minst med Tanja så kan man tro på henne eftersom att hon har en djup relation med /alla/ förutom Tanja. Tanja har en "djupare" relation med Nardos än vad hon har med andra och detta ser vi 24/7.

Men sluta pesten, usel analys och taget från luften.

"Nardos umgås och skrattar med Tanja varje dag"
Ja, ajjamen jovisst.
Sen går hon och snackar på riktigt påhittad skit om henne.. undra vem som sätter knivar i vems rygg?
Medlem
Någon som har koll på hur många dagar Nardos har haft den vita tröjan på sig?
Känns som hon haft den en evighet 🤔🙄
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men Nardos ÄR ju ärligheten själv.
Jaaaaaaa men såklaaaart hon e!!!

är så jävla spyMÄTT på att höra Emelie tro att hon kan och vet allt och verkar ju inte hända något mer i kväll än det här snacket på repeat så nu överger jag skiten för EOTB Peak of löööööve EEEEYYYYYY
Medlem
SÅ bittra!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in