2021-04-22, 20:50
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Har Emelie försökt pakta innan idag? Att hon försökt idag, efter hon insåg att hon var nominerad, råder det inget tvivel om.

Har Pedram m fl paktat idag? Är det någon som faktiskt sett/hört dom göra det?

Inte mer än att Tanja, Judith och pedram pratade kodat igår om "isbiten" eller "den isbiten" och något om "hem".
2021-04-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Varför är människor sura på att Emelie inte var ärlig om paktandet? Det är för fan ett spel, ska man avslöja det då eller? Nej, så fungerar det i program som PH med. Jääääävlar va ni måste hitta fel på Emelie. Hon var ärlig om vilka hon trodde nominerade henne, och om att slicka röv vilket gav en pik till Adrian och Tanja. Men spel avslöjar man inte, herrejösses idioter härinne
Exakt !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det står kvar på schemat så det borde hända

Aa, vem fan vet. Varför ska man underhålla dom som betalar för att se de. Kan gå till närmsta affär och lyssna på tjöt gratis
Medlem
Citat:
Varför är människor sura på att Emelie inte var ärlig om paktandet? Det är för fan ett spel, ska man avslöja det då eller? Nej, så fungerar det i program som PH med. Jääääävlar va ni måste hitta fel på Emelie. Hon var ärlig om vilka hon trodde nominerade henne, och om att slicka röv vilket gav en pik till Adrian och Tanja. Men spel avslöjar man inte, herrejösses idioter härinne

Det som stör mig är att hon går runt HELA tiden och tjatar om att hon är ärligast i huset. När hon faktiskt är falskaskt!

Ut med henne.
2021-04-22, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Inte mer än att Tanja, Judith och pedram pratade kodat igår om "isbiten" eller "den isbiten" och något om "hem".
men det blir ju dennis biten och hem blir väl emelie då
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Bögrim bye bye... "Folk" fattar att du är sjuk i huvudet och bör gå självmant ut. Undrar föresten om bögrim förberetts på dikmens totala sågning..?

Det blir ett intressant möte i studion på måndag
Medlem
Adrian är en riktigt otäck o sliskig typ asså...blir så illa till mods...är så arg att ingen blockerade honom på tävlingen! Hoppas han ryker snart!!!
2021-04-22, 20:54
Avstängd
Ahahahaa Nardos
Medlem
Mouchinos avatar
Det här som Emelie pratar om kring att springa runt och vilja vara vän med alla är så klockrent för vi vet vem vi kan relatera detta till! Så bra så jag fattar inte hur hon kan pricka så många rätt som vi har diskuterat här. Skarpa ögon minst sagt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Har Emelie försökt pakta innan idag? Att hon försökt idag, efter hon insåg att hon var nominerad, råder det inget tvivel om.

Har Pedram m fl paktat idag? Är det någon som faktiskt sett/hört dom göra det?
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Emelie har försökt pakta som fan skulle jag säga.

Kodningen handlade inte om nomineringar.

Pedram TROR jag ville snacka om nomineringar på något vis med dem men både Tanja och Judith sa tvärt nej. De blev typ upprörda att han ens närmade sig tanken.
2021-04-22, 20:56
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Adrian är en riktigt otäck o sliskig typ asså...blir så illa till mods...är så arg att ingen blockerade honom på tävlingen! Hoppas han ryker snart!!!

Adrian är mycket saker, men otäck och sliskig? Hur
2021-04-22, 20:56
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Om du är flashback grundaren så kan jag lämna, annars stannar jag här hur länge jag vill Ha det fint!
Kort svar. Emelie har sagt att hon är bäst på att manipulera folk. Detta är ett drag hon sagt hon har utanför huset. Att manipulera folk innebär att utnyttja och ljuga för folk för egen vinnings skull. Detta ser Emelie som något positivt och bär dom en krona på sitt huvud. Så nej. Det handlar inte bara om att "tävla i huset".
Hon är alltså stolt över att vara en manipulativ människa som ljuger och bedrar för att få som hon vill.

Och tycker du om att gå in med att folk är idioter det första du gör så lär ju ingen lyssna på dig seriöst ändå.
Senast redigerad av Paladin 2021-04-22 kl. 20:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in