2021-04-22, 20:21
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
Om hon kan ha ett arbete, kan du som läser detta få vad som helst.

Hon är ju fan dum i huvudet
Ja, lite imponerad blir man ändå av att denna människa kommit långt i sin karriär, med tanke på hur korkat hon beter sig.
Citera
2021-04-22, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Hon gör bort sig så till den milda grad att när den dagen kommer och kulturrevolutionen väl är över så finns ingen, absolut ingen, möjlighet att vända kappan efter vinden. Vi kommer få se fler, väldigt många fler. De kommer bli så marginaliserade att de i sin narcissism kommer sluta så som psykotiska.

"Sluta som psykotiska"... du menar alltså status quo
Citera
2021-04-22, 20:25
Medlem
En astronomisk symbol från antiken. Symbol för planeten Mars.
Citera
2021-04-22, 20:26
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peripheryy
Haha! Det roliga är att hon fortsätter att försöka göra narr av folket som rättade henne. Vilken patetisk brud...

Tänk att det inte krävs någon som helst hjärna för att jobba som journalist på aftonbladet. Skall det vara så svårt att säga att man hade fel, undrar jag.

Ingen av våra värdelösa journalister kan erkänna ett fel, någonsin. Även om, som i det här fallet, hela världen står och pekar och gapskrattar åt deras dumheter.
Citera
2021-04-22, 20:31
Medlem
Bennermanns avatar
Hur lång tid tar det innan offerkoftan åker på om alla dumma högermänniskor med Hanif och hans ”hatsvans” som är så dumma? Sätter min vänstra pungkula på att hon just nu sitter djupt inne på södermalm, vinar och skriver om hur synd det är om henne.

Vänsterblivna jävla idiot. Man börjar förstå att man i andra länder låser in folk med viss politisk åskådning. Har hellre Putin som statsöverhuvud än att behöva dras med all vänsterblivenhet som man utsätts för på daglig basis i det här sjuka landet.
Citera
2021-04-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Sicket självmål, det roligaste är ändå inte att det blev fel från början. Det roligaste är kommentaren "Varför hör järn ihop med Volvo-bilar?". Ja det kan du fundera på !

Annars är dessa symboler sedan gammalt.

Symbol för man = Järn
Symbol för kvinna = Koppar

Falu koppargruvas gamla logga till exempel, om man nu ska jämna ut orättvisorna med järntecknet på Volvos logga.

Det roligaste är att på de kommentarer jag läst har inte en käft kommit till hennes räddning...

Ajajaj... nu ligger du illa till. Ett stort jävla hål och det skall alltså sammankopplas med kvinnosymbolen. Vänta bara tills fröken Sima får nys om detta
Citera
2021-04-22, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Majoriteten av er visste antagligen lika lite som jag att det var en gammal beteckning för järn. Hon såg symbolen och reflekterade. Sedan blev det väl pinsamt och hon ville inte backa från sitt uttalande.
Mycket möjligt att det är så, men den typen av symboler är inte helt främmande för den som är intresserad av romarriket.
Citera
2021-04-22, 20:37
Medlem
Solituds avatar
Kruxet med dessa vänsteraktivister är att de inte kan acceptera fakta. Det spelar ingen roll hur motsagda och överbevisade de blir, likt barn så försöker de finna en väg att "vinna".

Att medge att man har fel finns inte ens i deras register. Än mindre förstå att hela deras världsbild och indoktrinering är sjuk.
Citera
2021-04-22, 20:40
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

Det roligaste är att på de kommentarer jag läst har inte en käft kommit till hennes räddning...

Det är illa när till och med #jagärhär tycker att hennes uttalande är för korkat att försvara

Nä du Jonna, den här blir svår att rädda för din del
Citera
2021-04-22, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyAlfa
Ajajaj... nu ligger du illa till. Ett stort jävla hål och det skall alltså sammankopplas med kvinnosymbolen. Vänta bara tills fröken Sima får nys om detta

Hahaha

Ja så långt tänkte ju inte jag
Citera
2021-04-22, 20:43
Medlem
arcsins avatar
Detta är alltså kvalitetsnivån svenska journalister håller idag. De har inte ens respekt nog i kroppen att göra en pudel när de gjort bort sig fullständigt.
Citera
2021-04-22, 20:43
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Sicket självmål, det roligaste är ändå inte att det blev fel från början. Det roligaste är kommentaren "Varför hör järn ihop med Volvo-bilar?". Ja det kan du fundera på !

Annars är dessa symboler sedan gammalt.

Symbol för man = Järn
Symbol för kvinna = Koppar

Falu koppargruvas gamla logga till exempel, om man nu ska jämna ut orättvisorna med järntecknet på Volvos logga.

Män är ifrån Tellus och vissa kvinnor från Venus...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in