2021-04-22, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Helvete vilken fel dag detta var att ha annat att göra..
Såg vilka som blev nominerade men var tvungen att dra sen. Har försökt läsa ikapp senaste timmarna men det är ju fan omöjligt..måtte djävulen ta alla OT & trolljävlar härinne!

Har jag snappat upp rätt att en fjärde ska nomineras imorgon för att fyra st hamnade på samma poäng?
Jag fattar inte vitsen med det, det räcker med tre och det kan ju bli lika igen mellan flera.

Vem/vilka har det pratats om i huset att välja imorgon?

Du har inte missat jätte mkt. Det stämmer, Tror det blir Madde, tror inte Emelie lyckas övertala sina mannar (Nardos)
2021-04-22, 20:00
Medlem
Hoppas det blir SLAKT av samtliga nu.
2021-04-22, 20:01
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Helvete vilken fel dag detta var att ha annat att göra..
Såg vilka som blev nominerade men var tvungen att dra sen. Har försökt läsa ikapp senaste timmarna men det är ju fan omöjligt..måtte djävulen ta alla OT & trolljävlar härinne!

Har jag snappat upp rätt att en fjärde ska nomineras imorgon för att fyra st hamnade på samma poäng?
Jag fattar inte vitsen med det, det räcker med tre och det kan ju bli lika igen mellan flera.

Vem/vilka har det pratats om i huset att välja imorgon?

Det kanske är två som ryker på måndag och då vill dom ha fyra som hänger löst för spänningens skull.

Emelie försöker få Joel, Madde och Nardos att rösta på Pedram. Sist jag kollade så ville Nardos dock inte vara med på det.
2021-04-22, 20:02
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Min också givetvis.. Ormgim och Surmelie kan lämna huset dirr om jag får bestämma

exakt, jättegärna
2021-04-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Hon sa själv i direktsändning att det var okej men det sänder fel signaler om att hon är offer hela tiden. Onödigt att dom fick lyxsviten isåfall om det är någon hon inte vill ha. Själv har hon hånglat upp allt och alla i Big Brother oavsett om dom vill eller inte men inte fått varning för det. Vad jag menar att dom gör skillnad på kvinnor och män. Judith likadant beteende hela tiden som Emelie och det händer inget.
dompa blev oskyldigt uthängd i tidningen som ett pervo av utomstående INTE emelie
2021-04-22, 20:03
Bannlyst
Tama frågor som väntat, kärleksveckan.
2021-04-22, 20:04
Medlem
Mouchinos avatar
Simon: Litar du verkligen på Adrian när han flera gånger påpekar ditt humör där han verkar vilja påminna tittarna om dina agressioner i samband med tävlingar?

Fråga till AD: Är dina motiv och handlingar mot Madde äkta eller är det taktik?

Madde: Känns det inte jobbigt att Adrian ska styra upp allt och bestämma villkoren i er relation?

Nardos: Varför vill du inte tro att det paktas i det turkosa rummet?

Emelie: Upplever du vissa i huset som frågvisa och nyfikna och har andra motiv än att bara hänga med varandra?

Mergim: Varför sa du i media att du ville komma in för att få en ny chans att visa upp en annan bild av dig när du är exakt likdan som förra året?

Tanja: Är du verkligen opartisk i gruppen?

Judith: Varför pratas det kodspråk i turkosa rummet?

Pedram: Pedram: Varför har du en återkommande förmåga att säga/yttra dig en massa men du gör något helt annat, är inte det lite väl mycket hyckleri och dubbelmoral?
Medlem
Men käften Adrian !
Medlem
Adrian ska spä på alla andras dejtfrågor men själv kan han bara svara DAG FÖR DAG på sitt
Medlem
Contragulationss avatar
Är det nu Marek får den legendariska "varför är du så söt"
Avslutad
Kör de pandoras ask?
2021-04-22, 20:05
Medlem
Men snälla ni, lova att det är Mergim som ryker på måndag, LOVA MIG DET! Orkar inte mer!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in