2021-04-22, 19:52
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Stämmer, kollade nu

"Jag har haft någon som har storstädat åt mig här, för jag är inte den bäste"
30. År. Känn in den. 30 år är snubben.

100% Morsan som varit där.
2021-04-22, 19:52
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja. Var Madde som ledde den sist jag kollade.

Yes, Madde 33%, Nardos 30%, Emelie 28% och pedram sist med 9%.
2021-04-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Visst sa han också att någon annan hade varit hemma hos honom och städat när Kirsty skulle kolla under sängen? Jag kan minnas fel, men jag tror det måste kolla om det klippet!
jodå det var nystädat dock ej av podde själv...det är ju sjykt jubbigt
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
30. År. Känn in den. 30 år är snubben.

100% Morsan som varit där.

Så. Jävla. Pinsam. Kille.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Med tanke på att hon oftast kommer bland de främsta i diverse omröstningar är jag rädd att hon står pall mot alla hon står emot, förutom typ Tanja, Simon och Nardos.

Ja det är sant... Man baxnar över att hon är så populär. Vad är det de gillar med henne.. att hon är "EURLIG"? Det är hon ju inte. Att hon är "ÖEDMJUEK"? Det är hon inte heller.. Hoppas att hennes popularitet har dalat lite.
2021-04-22, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
fler antyder och suckar vilken bortskämd jättebebis han är. Det var intressant att se hans hemma hos intervju när han erkände att det värsta han visste var att bli ifrågasatt och att han är bra på att manipulera människor att göra som han vill.
Såg också det i gårdagens avsnitt, han är en spelare, manipulerare och hatar att bli ifrågasatt. Därför vill han få ut Emelie nu då hon är spelare, inte lättmanipulerad och hon ifrågasätter honom. Sjukt att han själv erkände det på film, det hade inte jag gjort för då ser ju tittarna igenom en vilket ger en falsk bild.
2021-04-22, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jag får rysningar
Teknik-Tanja kanske pratade om 16*GB DIMM-platser i sin mac pro? Det fanns 16 någonting sa hon...🤣
2021-04-22, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Video editering osv
Eftersom det var det dom pratade om.

Då räcker 16GB ram.
Hon pratar om utrymme, inte prestanda.
2021-04-22, 19:57
Medlem
Helvete vilken fel dag detta var att ha annat att göra..
Såg vilka som blev nominerade men var tvungen att dra sen. Har försökt läsa ikapp senaste timmarna men det är ju fan omöjligt..måtte djävulen ta alla OT & trolljävlar härinne!

Har jag snappat upp rätt att en fjärde ska nomineras imorgon för att fyra st hamnade på samma poäng?
Jag fattar inte vitsen med det, det räcker med tre och det kan ju bli lika igen mellan flera.

Vem/vilka har det pratats om i huset att välja imorgon?
2021-04-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Såg också det i gårdagens avsnitt, han är en spelare, manipulerare och hatar att bli ifrågasatt. Därför vill han få ut Emelie nu då hon är spelare, inte lättmanipulerad och hon ifrågasätter honom. Sjukt att han själv erkände det på film, det hade inte jag gjort för då ser ju tittarna igenom en vilket ger en falsk bild.
ja det kanske inte var det smartaste att tala om
2021-04-22, 19:58
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det är sant... Man baxnar över att hon är så populär. Vad är det de gillar med henne.. att hon är "EURLIG"? Det är hon ju inte. Att hon är "ÖEDMJUEK"? Det är hon inte heller.. Hoppas att hennes popularitet har dalat lite.

Måste vara hennes glada och trevliga ton hon ständigt har mot folk.
2021-04-22, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Vet inte om du är så insatt, men Emelie är en deltagare i Big Brother och arbetar inte i produktionen varav hon inte är den som tar alla beslut
Hon sa själv i direktsändning att det var okej men det sänder fel signaler om att hon är offer hela tiden. Onödigt att dom fick lyxsviten isåfall om det är någon hon inte vill ha. Själv har hon hånglat upp allt och alla i Big Brother oavsett om dom vill eller inte men inte fått varning för det. Vad jag menar att dom gör skillnad på kvinnor och män. Judith likadant beteende hela tiden som Emelie och det händer inget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in