2021-04-22, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
pedram är dermatolog nu också
Många strängar på sin lyra! Nu är det IT-supportpedram! 🤣
Avslutad
Pedram är IT-tekniker alltså och säger data regelbundet, istället för dator.

Skjut mig.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
tyvärr har de väl enbart fått fråga varandra frågor så det blir väl därefter.Fick du något svar på ditt mail?

Nope, inte ännu!
Medlem
Moscow99s avatar
Blir bajspackning på måndagkväll för Mergrimma!
Han ska uuuuuut!
2021-04-22, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ni som har skickat frågor till deltagarna tidigare, vart skickar man dessa?

bruka komma på lördag på bbs insta att man an fråga dem som sitter löst frågor
2021-04-22, 19:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
min röst hamnar hos Dompa

Min också givetvis.. Ormgim och Surmelie kan lämna huset dirr om jag får bestämma
2021-04-22, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Jag håller absolut inte med om att Emelie varit jävligt otrevlig mot Adrian. Hon äŕ däremot en av de få, om inte den ende, som faktiskt har ifrågasatt Adrian och öppet kritiserat honom vid flera tillfällen. Om Adrian röstat på henne pga av det så säger det mer om Adrian än vad det säger om Emelie.
Ja precis, Adrian vill inte att ngn ska ta upp hans dåliga sidor och han inte ska framställas dåligt för tittarna. Och chansen att vinna miljonen minskar. Kan han åka ut ngn gång men först peddot och Madde
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Någon skrev här för ngr dagar sen att Madde och Tanja hängde och det såg väldigt trevligt ut, har inte läst ngt likande om Tanja och nardos. Så stämmer inte att Tanja umgåtts mer med nardos än Madde tex
Yep så var/är det. Nardos och Tanja hängde första gången ordentligt på möhippan igår och det var lite stelt till en börja men jag tyckte det lossnade bra därefter. Denna personen är uppenbart faktaresistent.
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram: Varför har du en förmåga att säga en massa men du gör något helt annat, är du inte en hycklare?

Den frågan vill jag att han ska svara på men undrar om han skulle tolka den rätt ens?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tyvärr stämmer inte ett inlägg för att man plussar det fler gånger. Bara ett tips
Det har ingen påstått. Bara du som insinuerar det.

Det betyder endast att de håller med.

En vacker dag kommer du också få lite stöd
2021-04-22, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ingen aning om detta avhandlats redan men har just tittat in på liven och klippen i appen för dagen och funderar över den fjärde personen som kommer nomineras. Varför väljer de att göra på detta vis? Är det för att de eventuellt kommer plocka ut Mergim eller Dennis innan måndag? Eller kommer två ryka på måndag? Eller har de tänkt köra en räddning på lördag?

Någon som har några tankar?
härska och söndra proddisarna vill inte akutringa psyket till mergrin varje dag till på måndag, så de lurar honom att han fortfarande har en chans att hålla sig kvar ett tag till.
2021-04-22, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
En skrävlare av stora mått är Pedram!

Han är ingen man direkt har som favorit, tvärtom. Åker rätt snart, helst på måndag!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in