Jag har inte full koll på läget men jag tror att Emelie har förklarat för Madde att Adrian är en falsk jävel som har nominerat Mergim och/eller Emelie. Enligt Emelie får Madde pussa på Adrian men ABSOLUT ENTE lita på honom.
Hon verkar öht inte se någon anledning till varför Adrian skulle ha röstat så, tex som att både Mergim och Emelie har varit jävligt otrevliga mot honom.
Jag håller absolut inte med om att Emelie varit jävligt otrevlig mot Adrian. Hon äŕ däremot en av de få, om inte den ende, som faktiskt har ifrågasatt Adrian och öppet kritiserat honom vid flera tillfällen. Om Adrian röstat på henne pga av det så säger det mer om Adrian än vad det säger om Emelie.
Du är så kär att du tyvärr har blivit blind då. Detta är det enda svaret du får från mig.
1. Vecka 1: 2 poäng mot Nardos. Vecka 2: 2 poäng mot Nardos. Blockering inför Immunitetstävlingen: Nardos. Vet inte hur bra din matte är men det är 100% av Tanjas röster sedan nomineringen satt igång.
2. De umgås mer än vad Tanja umgås med andra i huset.
Du kanske "inte ser" eller "inte förstår" för att du inte vill det.
Tack för ditt enda svar. Det var som jag tänkte skräp.
Sen har de såna där tester som marshmallow-testet, hur väl de kan tygla sina impulser. Sen kommer tolvstegsprogrammet.
👍
De som avancerat till provboende får i uppdrag att fixa fest till sina alkiskompisar, men får själv inte dricka. Misslyckas hen blir det 10 AA-möten igen. Konceptet kan dras hur många varv som helst.
Kommer in och läser att
Ormgim
Surmelie
och Dompatofflan är nominerade
Vad fan händer? Har jag hamnat i ett parallellt universum?!
Proddan kanske fattar att ingen orkar se skiten längre så de tvingade dem att rösta som de ville.
Ingen aning om detta avhandlats redan men har just tittat in på liven och klippen i appen för dagen och funderar över den fjärde personen som kommer nomineras. Varför väljer de att göra på detta vis? Är det för att de eventuellt kommer plocka ut Mergim eller Dennis innan måndag? Eller kommer två ryka på måndag? Eller har de tänkt köra en räddning på lördag?
Du är så kär att du tyvärr har blivit blind då. Detta är det enda svaret du får från mig.
1. Vecka 1: 2 poäng mot Nardos. Vecka 2: 2 poäng mot Nardos. Blockering inför Immunitetstävlingen: Nardos. Vet inte hur bra din matte är men det är 100% av Tanjas röster sedan nomineringen satt igång.
2. De umgås mer än vad Tanja umgås med andra i huset.
Du kanske "inte ser" eller "inte förstår" för att du inte vill det.
Någon skrev här för ngr dagar sen att Madde och Tanja hängde och det såg väldigt trevligt ut, har inte läst ngt likande om Tanja och nardos. Så stämmer inte att Tanja umgåtts mer med nardos än Madde tex