2021-04-22, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Emelie passar inte i gulliga space buns. Forma till ett par djävulshorn istället vettja!
Hahaha<3 SNÄLLA

Tanja däremot!!! Aldrig sett någon passa lika bra i space buns
2021-04-22, 19:20
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vad är det för ballong som Emelie sprängde mot Pedram? Hittar inga klipp om något sådant (tävling?) på TV4play.

I gårdagens tävling skulle de lämna rummet när de åkte ut och fick ta med sig någon annan. Alltså blockera från att vinna immuniteten. Emelie valde Pedram.
2021-04-22, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Simon ligger under Madde i röstningen i appen vem man hoppas på att de andra INTE röstar på att bli nominerad imorgon.

Pedram ligger inte bra till där, inte speciellt populär och gött är det! Ut med han, tillsammans med Mergim!
2021-04-22, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Hon nominerar och blockerar konstant Nardos med motivet att "Vi har klickat minst".

Om man tittar live så märker man att Nardos ändå umgås med Tanja väldigt mycket och att de verkar ha kul tillsammans.

Tycker du att Tanja har klickat mindre med Nardos än vad hon har klickat med Madde eller Emelie?

Tanja vill inte prata om sina nomineringar för att hennes motiv inte håller. Det roliga är att Nardos är den som vill veta vad alla har nominerat mest och har ingen aning om att det är Tanja som gång på gång sticker henne i ryggen.

Jag tror att Tanjas sanna motiv är att hon ser Nardos som hennes största hot. Tanja kan vinna en final mot Simon eftersom att det roligaste med Simon är att se hur bitter han blir när han förlorar. Det skulle vara Fru Positiv vs. Herr Negativ. Ingen vet dock om hon skulle vinna en final mot Nardos. Nardos handlingar matchar hennes ord vilket vi inte ser bland de andra och det har gjort henne till en favorit utanför huset. T.ex. under militärveckan då Emelie skapade ett lag som hon ville skulle hänga löst då Nardos stiger in och gör sina otroligt långsamma förändringar på lagen för att göra det rättvist eftersom att Emelie ville ha flera skadade i samma lag. Nardos är nog den som spelar spelet minst och tydligen så märker folk i huset också detta. Joel/Madde hade precis en konversation om det.
Nu höjer jag ett tillrättavisande pekfinger! KONSTANT? Nej, detta är 2:a gången de nominerar så det är inte konstant. Blockera? Förra veckan blockerades bögrim. Jag begriper inte ett ord vad du skriver om och vart du vill komma...
2021-04-22, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vad är det för ballong som Emelie sprängde mot Pedram? Hittar inga klipp om något sådant (tävling?) på TV4play.

Dom skulle studsa ballonger igår, finns klipp (immunitetstävlingen). Hon sprängde ingen ballong. Men när man åkte ut skulle man ta med sig en av de andra ut. Emelie tog ut Pedram (dumt!)
2021-04-22, 19:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nä du läser in alldeles för mycket och personligen har jag inte sett hälften av vad du påstår dig sett. Och ja. Jag har följt sedan dag 1.

1. Vad anser du vara "nominerar och blockerar konstant"? Detta har jag inte sett.

2. Nardos och Tanja har inte umgåtts väldigt myckeyt som du påstår. Inte ens nära. igår tyckte jag för första gången att jag såg ett visst klick men innan det nej. Nardos har avskytt Tanja och snackat om henne och hennes tidigare följare etc ett bra tag nu och hållit sig borta från Tanja. Både Nardos och Tanja har nämnt varandras namn när det frågats vem man umgåtts minst med i huset.

Förstår faktiskt inte var du får din info från?

+1
2021-04-22, 19:23
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Simon ligger under Madde i röstningen i appen vem man hoppas på att de andra INTE röstar på att bli nominerad imorgon.

Ja och Pedram ser inte ut att vara så värst populär så nu får man bara hoppas att de där inne är smarta nog att nominera honom.
2021-04-22, 19:24
Medlem
Intressant att Madde har mer röster än Nardos
2021-04-22, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och Pedram ser inte ut att vara så värst populär så nu får man bara hoppas att de där inne är smarta nog att nominera honom.

jag ger inte mycket för sådana omröstningar
2021-04-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja! Obligatoriska AA-möten varje morgon, med några som är ledare och resten som A-lagare.
Ledarna får sprit varje kväll, medan alkisarna måste hålla sig nyktra. Provboende delas ut till de skötsamma, och de bästa avancerar till egen lägenhet.

Socialrealism! SVT skulle nappa direkt

Sen har de såna där tester som marshmallow-testet, hur väl de kan tygla sina impulser. Sen kommer tolvstegsprogrammet.
2021-04-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Om Emelie gillar killen varför ska han bli varnad isåfall. Emelie har hånglat med allt och alla oavsett om dom vill eller inte. https://www.tv4.se/klipp/va/13335979/emelies-stora-erkanannde-jag-gillar-verkligen-killen
det var ju en massa feminazis som hatar all form av k-k och 14-åringar som aldrig har sett en k-k som ville få till att dompa var Hagamannen på instagram. Ingen här har väl uppfattat det som emelie har försökt sätta dit honom på något sätt.
2021-04-22, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nä du läser in alldeles för mycket och personligen har jag inte sett hälften av vad du påstår dig sett. Och ja. Jag har följt sedan dag 1.

1. Vad anser du vara "nominerar och blockerar konstant"? Detta har jag inte sett.

2. Nardos och Tanja har inte umgåtts väldigt mycket som du påstår. Inte ens nära. igår tyckte jag för första gången att jag såg ett visst klick men innan det nej. Nardos har avskytt Tanja och snackat om henne och hennes tidigare följare etc ett bra tag nu och hållit sig borta från Tanja. Både Nardos och Tanja har nämnt varandras namn när det frågats vem man umgåtts minst med i huset.

Förstår faktiskt inte var du får din info från?

Du är så kär att du tyvärr har blivit blind då. Detta är det enda svaret du får från mig.

1. Vecka 1: 2 poäng mot Nardos. Vecka 2: 2 poäng mot Nardos. Blockering inför Immunitetstävlingen: Nardos. Vet inte hur bra din matte är men det är 100% av Tanjas röster sedan nomineringen satt igång.

2. De umgås mer än vad Tanja umgås med andra i huset.

Du kanske "inte ser" eller "inte förstår" för att du inte vill det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in