2021-04-22, 18:53
Medlem
Visa poolrummet tack. Hör nada.
2021-04-22, 18:54
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Hennes sommarväska har färger och blommor har hon sagt
Nyanser av grått med svarta blommor säkerligen.
2021-04-22, 18:55
Medlem
__Alez__s avatar
Senaste 4 timmarna har verkligen DC följt Emelie, Nardos eller någon i deras gang.
Innan dess tittade jag inte.
2021-04-22, 18:56
Medlem
Satte nyss på liven första gången sen måndags kväll, har något hänt eller varför springer inte Madde efter Adrian längre?😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nyanser av grått med svarta blommor säkerligen.

Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Emelie har fan enbart svarta kläder? Antar att det är för hon vill matcha sin personlighet.....
Är nog för att inte visa hur kraftig hon är.
Medlem
hehe är det där maddes dress emelie har på sig någonstans är det en trapetsartist på en cirkus som saknar sin dräkt
2021-04-22, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jajamän, för att pakta med människor utan deras vetskap är ett vinnande koncept.

..förlåt? Hallå?

Att pakta är inte samma sak som att helt enkelt bara inte rösta på de personer man kommit närmast eller har roligast med i huset. Precis som att vara ärlig inte är samma sak som att säga allt man tycker och tänker hela tiden.

Jag tror inte det är utan dom andras vetskap. Men har inte hunnit kolla liven idag. Surras i tråden om att det är en pakt. Och jag tror det är mycket möjligt att Tanja paktat! Vilket jag inte trodde innan att hon skulle göra.
2021-04-22, 18:58
Medlem
Lever för Joels tröja. 😂
2021-04-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hon har förklarat att i PH var det paktande 24/7, det roliga försvann för det viskades och ljögs i vartenda hörn, hon vill inte uppleva det igen. Hon säger även om man börjar prata nomineringar är paktandet igång. Bra förklaring enligt mig.

Hon nominerar och blockerar konstant Nardos med motivet att "Vi har klickat minst".

Om man tittar live så märker man att Nardos ändå umgås med Tanja väldigt mycket och att de verkar ha kul tillsammans.

Tycker du att Tanja har klickat mindre med Nardos än vad hon har klickat med Madde eller Emelie?

Tanja vill inte prata om sina nomineringar för att hennes motiv inte håller. Det roliga är att Nardos är den som vill veta vad alla har nominerat mest och har ingen aning om att det är Tanja som gång på gång sticker henne i ryggen.

Jag tror att Tanjas sanna motiv är att hon ser Nardos som hennes största hot. Tanja kan vinna en final mot Simon eftersom att det roligaste med Simon är att se hur bitter han blir när han förlorar. Det skulle vara Fru Positiv vs. Herr Negativ. Ingen vet dock om hon skulle vinna en final mot Nardos. Nardos handlingar matchar hennes ord vilket vi inte ser bland de andra och det har gjort henne till en favorit utanför huset. T.ex. under militärveckan då Emelie skapade ett lag som hon ville skulle hänga löst då Nardos stiger in och gör sina otroligt långsamma förändringar på lagen för att göra det rättvist eftersom att Emelie ville ha flera skadade i samma lag. Nardos är nog den som spelar spelet minst och tydligen så märker folk i huset också detta. Joel/Madde hade precis en konversation om det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Är nog för att inte visa hur kraftig hon är.

Apropå kraftig - jag kollade deras musikvideo igår. Nardos ser mycket mindre ut där än nu. Hon är absolut inte fet, hon är jättefin, men visst ser hon ut att ha lagt på sig lite?
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Satte nyss på liven första gången sen måndags kväll, har något hänt eller varför springer inte Madde efter Adrian längre?😂

Jag har inte full koll på läget men jag tror att Emelie har förklarat för Madde att Adrian är en falsk jävel som har nominerat Mergim och/eller Emelie. Enligt Emelie får Madde pussa på Adrian men ABSOLUT ENTE lita på honom.

Hon verkar öht inte se någon anledning till varför Adrian skulle ha röstat så, tex som att både Mergim och Emelie har varit jävligt otrevliga mot honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in