2021-04-22, 18:44
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nardos är lika falsk som Gurkan var, spelar dummare än vad hon är.
Hon har siktet på miljonen.
Nånstans hoppas jag fan alla har det på ett eller annat sätt. Annars får BB gärna slänga ut den personen och ta in mig så kan jag sikta lite.
2021-04-22, 18:45
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fint att Joel har en tröja med Emelies ansikte på
Hahahaha!
2021-04-22, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jajamän, för att pakta med människor utan deras vetskap är ett vinnande koncept.

..förlåt? Hallå?

Att pakta är inte samma sak som att helt enkelt bara inte rösta på de personer man kommit närmast eller har roligast med i huset. Precis som att vara ärlig inte är samma sak som att säga allt man tycker och tänker hela tiden.

👏👏👏
2021-04-22, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Älskar dig också. Du verkar inte acceptera att ngn här inne har andra åsikter än dina egna om programmet eller deltagarna, eller att ngn råkar ha ett annat typ av liv än vad du har. (råkar känna ngn/råkat ha utbildat sig osv). DÅ ÄR MAN AUTOMATISKT BARA EN AVIZZZ PERSON som ÄR MYTOMAN hihi. Visst... Snälla du, har sagt så många ggr, skriv du hur mkt du vill till/om mig. Det rör mig inte i ryggraden. Men sluta påstå att jag någonsin sagt att man inte får ha olika åsikter - det är direkt skitsnack.
Citera gärna när jag NÅGONSIN sagt att någon annan inte får ha en åsikt. Jag vet, till skillnad från dig, vad det innebär att HA EN DISKUSSION. Varför tror du att jag bryr mig ett jävla jota om "ditt liv", "din utbildning" eller att du "känner någon"? Du är en nobody precis som alla i den här tråden, skillnaden är att vi vet om det medan du tror att du är Queen Elizabeth.

Jag upprepar: den ENDA här inte som drar "MaN fÅr iNtE hA oLikA åSiKtEr" är _du_. Det talar sitt tydliga språk, Einstein.
2021-04-22, 18:46
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Fan vad Nardos är backstabber, Madde praktiskt taget kasta sin balong för att Nardos inte skulle bli auto och sen gav Nardos poäng till Madde.
Precis. Och förklarar det med att "det var du som lärde mig hur jag ska tänka".
2021-04-22, 18:47
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Nardos är lika falsk som Gurkan var, spelar dummare än vad hon är.
Hon har siktet på miljonen.
Väntar bara på att hon ska börja snacka om hur hon ska rädda hela Afrika om hon vinner miljonen.
2021-04-22, 18:47
Medlem
Citat:
Kommer inte bli några intressanta frågor, och blir det så kan dom ljuga lr välja att inte svara.
Vem dom nominerat vem kommer inte komma upp.

Produktionen kommer välja ut de lamaste frågorna och de frågor som gör att deras favoriter framställs på ett bra sätt.
2021-04-22, 18:48
Medlem
Paladins avatar
Emelie har fan enbart svarta kläder? Antar att det är för hon vill matcha sin personlighet.....
2021-04-22, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Men är du långsam eller? Du har ju flera sidor att läsa om Emelies falskhet nu och om du fortfarande inte begriper det så kan du ju fatta varför Moder inte tycker att det är värt att prata med en vägg.
TACK!!!
2021-04-22, 18:51
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Blev så glad när jag så att Mergim är nominerad!!!! Hoppas vi röster ut honom på måndag
Mergin ska ut med sitt breda arsle före. Tror inte det kan finnas en enda människa som ser nåt fint i den djäveln. Om han har någon beundrare så lär det vara en psykopat av något slag den också. UUUUUT!!!!!
2021-04-22, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Emelie har fan enbart svarta kläder? Antar att det är för hon vill matcha sin personlighet.....

Hennes sommarväska har färger och blommor har hon sagt
2021-04-22, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jajamän, för att pakta med människor utan deras vetskap är ett vinnande koncept.

..förlåt? Hallå?

Att pakta är inte samma sak som att helt enkelt bara inte rösta på de personer man kommit närmast eller har roligast med i huset. Precis som att vara ärlig inte är samma sak som att säga allt man tycker och tänker hela tiden.
Hahahah alltså jag älskar dig

ur-säkta? JAG HAR BAKAT

+1 på det du skriver förresten. Folk skulle behöva googla vad "ärlig" betyder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in