2021-04-22, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej nardos jag tror inte du kan styra upp det här speciellt inte idag.

HAHA
2021-04-22, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Både han o Pedram är riktigt skitnödiga nu!

Får hoppas det är mer än Pedhams stjärthål som bränner ordentligt ikväll.
2021-04-22, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag sitter i tråden och läser regelbundet om att Emelie ljuger och är falsk.

Men ser aldrig något konkret och uppfattar inte det själv så undrar hur ni definierar det?
Hennes falskhet såg man väl först och främst i VV-Madde-Adrian-gate, men nu också hur hon sitter och gullar med Madde ena minuten och nästa hånar och härmar henne bakom ryggen på henne.

Att vara en person inför någon annan, för att sedan kasta denne under bussen när hen vänder ryggen till, är typ definitionen av falskhet.
2021-04-22, 18:13
Medlem
tanja trallalala är lika taktisk hon men gör inte samma kardinalfel som emelie varje gång.Tanja håller käften duckar och sätter på sig pokerfacet.Emelie bär ju tyvärr varenda känsla hon besitter på ett stort plakat för alla att se.
2021-04-22, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men hur är den artikeln relevant till mitt svar ang om Emelie är falsk eller ej?
Falskt beteende ja det tycker jag. Om hon inte vill kan hon säga nej tidigare. Det har varit många liknande händelser med henne. Nu blev Dennis varnad.
2021-04-22, 18:14
Medlem
Men vad FAN GÖR FOLK I HUSET om de int ens kan eller vill spela spelet?!? Det är ingen jävla semester. De har sett bb förut. De VET vad fan de gav sig in på. Förbannade mesar

”Jag får sån ångest när jag nominerat”
Men hejdå åk hem
2021-04-22, 18:15
Medlem
Paladins avatar
Hur brukar denna boxen funka? Är det som Mergim och Dompa säger? Måste man svara på frågan och får man straff om man inte gör det?

Litar inte direkt på Mergim
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tanja är alltid så jävla emot att prata om nomineringarna. Hon är den som minst där inne kan stå för vem hon röstat på.

Hon är rädd att det ska leda till pakter. Hon vill förhindra andra från att pakta så hon kan pakta i lugn och ro.

Hon är en större spelare än jag trodde!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Får hoppas det är mer än Pedhams stjärthål som bränner ordentligt ikväll.

Ja hoppas det. Verkar ju redan finnas irritationer i huset så..
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har inte kollat på en timme

Emelie och Nardos tjatar fortfarande om samma sak som för en timme sedan

jaug. ourkar. äntä.
Detta har nu hållit på i över 3 timmar!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hennes falskhet såg man väl först och främst i VV-Madde-Adrian-gate, men nu också hur hon sitter och gullar med Madde ena minuten och nästa hånar och härmar henne bakom ryggen på henne.

Att vara en person inför någon annan, för att sedan kasta denne under bussen när hen vänder ryggen till, är typ definitionen av falskhet.

Men gud, säg en person där inne som agerar på ett annat vis? När har hon "kastat Madde under bussen"? Isåfall iof med all rätt, pga hon inte ens sagt ett ord till Emelie efter hon blev nominerad. Madde är en rövslickare av högsta grad.
2021-04-22, 18:16
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Både han o Pedram är riktigt skitnödiga nu!

Det tycker jag inte. Adrian o Peddi är ju helt klart bland de kyligare genom detta, Dompa ohotad på toppen eftersom han inte bryr sig.

Ser du inte hur de andra sprungit runt i panik i 4h nu? Medan grabbarna grus har käkat kladdkaka och snackat bira.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in