Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Den ENDA som tjatar om att MaN NtE fÅr Ha eN åSiKt här inne är DU.
Ingen har förbjudit dig att ha en åsikt, men på samma sätt som du får ha en åsikt FÅR VI SÄGA EMOT OCH IFRÅGSÄTTA DIN ÅSIKT. Du är i ett DISKUSSIONSFORUM där hela fucking konceptet är att DISKUTERA sina _OLIKA_ ÅSIKTER om programhelvetet. Din åsikt står inte högre än NÅGON annans (snarare tvärtom) och har något jävla skydd runt sig som gör att ingen får ifrågsätta. Du är ingen jävla åsiktspolis, även om du önskar det.
Tips från coachen: googla ordet "diskussion" (gärna rättstavat) och återkom sedan, tack.
Eller nej, återkom helst inte öht.
Hörsintehej.
Älskar dig också. Du verkar inte acceptera att ngn här inne har andra åsikter än dina egna om programmet eller deltagarna, eller att ngn råkar ha ett annat typ av liv än vad du har. (råkar känna ngn/råkat ha utbildat sig osv). DÅ ÄR MAN AUTOMATISKT BARA EN AVIZZZ PERSON som ÄR MYTOMAN hihi. Visst... Snälla du, har sagt så många ggr, skriv du hur mkt du vill till/om mig. Det rör mig inte i ryggraden. Men sluta påstå att jag någonsin sagt att man inte får ha olika åsikter - det är direkt skitsnack.