2021-04-22, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det är väl rätt smart tänkt man propsar väl inte på att stå emot dem som man har minst chans emot

Javisst men hon kan lämna snacket om att det är av lojalitet och omtanke om Maddison därhän.
Medlem
pukkas avatar
Emelie vill rösta på pedram imorgon. Kanske vi får ut honom mohahahah
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka

Drömmen!
2021-04-22, 18:26
Medlem
Adrian frågade dompa ”hur mår Emelie?”
Han vågar inte närma sig henne själv och fråga
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tanja - tänker hon taktiskt över huvud taget? Hon valde att blocka Nardos i gårdagens immunitetstävling. Nardos är inte känd för att briljera på tävlingar. 😂

Emelies pakt går ut på att nominera Peddi men det är INTE för att rädda Maddison utan för att hon tror att hon själv har störst chans mot honom. Sura Emelie är chanslös mot Simon/Nardos och det vet hon.

Du är rolig! 😅 Emelie sitter redan mot Mergim o Dennis o vet att hon har bra chans mot dem.
Hon vill ha kvar Madde o vill därför pusha för att nominera Pedram. Det tycker jag låter logiskt..
Medlem
Har live på, går och slänger in tvätt i maskinen och blir kvar för att titta om det löddrar... Intressantare än BB live.
2021-04-22, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Förstår till 100% att man aldrig kan föreställa sig hur det blir att hamna i huset och börja spela spelet och allt det där. Men om man på allvar försöker inbilla sig själv att det ska vara frid och fröjd och att man aldrig ska pakta. Då har man sökt till helt fel program och jag undrar vart man hittade dessa och såg hos dessa människor. Jag ser ju hellre riktiga spelare och taktiker i BB huset en personer som tror att det är en semester eller en skön tid
jag tror att om de hade fått tillåtelse att pakta och prata nomineringar kanske vecka fem hade inte den här löjliga lojaliteten som är ett luftslott funnits på samma sätt.Nu ska ju alla vara bästa kompisar tills de ger bort checken till tanja dag 100.
2021-04-22, 18:28
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
De fick veta att en till ska bli nominerad. Madde, Simon, Nardos eller Pedram. De ska rösta imorgon.

Varför bara dem fyra och inte Judith, Tanja och Joel?
Medlem
Rudiebois avatar
Dom är så otroligt korkade att dom inte nominerar Tanja. Rimmet hade aldrig vunnit millen ändå.
Då kanske det stämmer som dom själva hävdar hela tiden: "Jag är inte här för miljonen"

Notera:
Jag vill Tanja vinner hela skiten, bara förvånad hur otroligt korkade dom är i det huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Vill du se 12 Amelia? 😁

Ja, hellre de en många av dessa människor, så länge hon har kläderna på
2021-04-22, 18:29
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka

Då antingen Pedram eller Mergim? Om de andra nu är så smarta d.vs?
2021-04-22, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Tack. VERKE-LIIIG-EN- så tröttsamt med dom här inne som inte kan acceptera att någon inte har samma åsikt.. Zzzz… Istället gå emot med attacker som inte alls har med ämnet att göra.
Den ENDA som tjatar om att MaN NtE fÅr Ha eN åSiKt här inne är DU.

Ingen har förbjudit dig att ha en åsikt, men på samma sätt som du får ha en åsikt FÅR VI SÄGA EMOT OCH IFRÅGSÄTTA DIN ÅSIKT. Du är i ett DISKUSSIONSFORUM där hela fucking konceptet är att DISKUTERA sina _OLIKA_ ÅSIKTER om programhelvetet. Din åsikt står inte högre än NÅGON annans (snarare tvärtom) och har något jävla skydd runt sig som gör att ingen får ifrågsätta. Du är ingen jävla åsiktspolis, även om du önskar det.

Tips från coachen: googla ordet "diskussion" (gärna rättstavat) och återkom sedan, tack.

Eller nej, återkom helst inte öht.

Hörsintehej.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in