2021-04-22, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Jävla fegisar säg vilka ni har röstat på. Speciellt Tanja som garanterat lagt en 2a på Nardos igen. Äckliga Tanja

Då,kan ju äckliga negern säga vem hon har röstat på om hon vill, vad hindrar henne?
Antingen har dom öppen nominering lr inte, Tanja har rätt.
Produktionen kommer inte ta med frågor som, vem har du nominerat i kvällens box.
2021-04-22, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Jävla fegisar säg vilka ni har röstat på. Speciellt Tanja som garanterat lagt en 2a på Nardos igen. Äckliga Tanja

Äsch, hon vet att Nardos är hennes största hot tjejen är inte dum.
2021-04-22, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Förstår till 100% att man aldrig kan föreställa sig hur det blir att hamna i huset och börja spela spelet och allt det där. Men om man på allvar försöker inbilla sig själv att det ska vara frid och fröjd och att man aldrig ska pakta. Då har man sökt till helt fel program och jag undrar vart man hittade dessa och såg hos dessa människor. Jag ser ju hellre riktiga spelare och taktiker i BB huset en personer som tror att det är en semester eller en skön tid

Vill du se 12 Amelia? 😁
2021-04-22, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men vad FAN GÖR FOLK I HUSET om de int ens kan eller vill spela spelet?!? Det är ingen jävla semester. De har sett bb förut. De VET vad fan de gav sig in på. Förbannade mesar

”Jag får sån ångest när jag nominerat”
Men hejdå åk hem
+10000000000 ALLA vet att det är en tävling om en miljon. Sluta gnäll!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tanja - tänker hon taktiskt över huvud taget? Hon valde att blocka Nardos i gårdagens immunitetstävling. Nardos är inte känd för att briljera på tävlingar. 😂

Emelies pakt går ut på att nominera Peddi men det är INTE för att rädda Maddison utan för att hon tror att hon själv har störst chans mot honom. Sura Emelie är chanslös mot Simon/Nardos och det vet hon.
Nej det gör hon inte. Folk i tråden försöker svartmåla henne för att vi är kritiska mot t ex Nardos och Ormelie. Men det är så genomskinligt att jag inte ens orkar få ens ett uns högre blodtryck av det.
Medlem
Simon vill du ha käk adrian

Adrian. nja det är lugnt

Simon: det blir pizza

Adrian. lämnar soffan och springer till köksön
2021-04-22, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tanja - tänker hon taktiskt över huvud taget? Hon valde att blocka Nardos i gårdagens immunitetstävling. Nardos är inte känd för att briljera på tävlingar. 😂

Emelies pakt går ut på att nominera Peddi men det är INTE för att rädda Maddison utan för att hon tror att hon själv har störst chans mot honom. Sura Emelie är chanslös mot Simon/Nardos och det vet hon.
det är väl rätt smart tänkt man propsar väl inte på att stå emot dem som man har minst chans emot
2021-04-22, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon har inte kastat Madde under någon jävla buss. Folk här inne ljuger om det ena och det tredje. Håller med dig i allt du skrev.

Tack. VERKE-LIIIG-EN- så tröttsamt med dom här inne som inte kan acceptera att någon inte har samma åsikt.. Zzzz… Istället gå emot med attacker som inte alls har med ämnet att göra.
2021-04-22, 18:24
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, exakt. Och DÅ är man falsk!!!!!!!

Är glad att Madde har hundvalpisen. Han är SÅ himla fin mot henne hela tiden, och hon mot honom (medan alla andra bara använder honom som en spelpjäs). Deras vänskap är fin.

Ja verkligen! Madde är så genuin och bra. Båda har samma värderingar och borde hålla ihop nu när helvetet brakar loss.

Har full tillit till att hon inte kommer låta Marek köra över Husalfen ikväll!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, exakt. Och DÅ är man falsk!!!!!!!

Är glad att Madde har hundvalpisen. Han är SÅ himla fin mot henne hela tiden, och hon mot honom (medan alla andra bara använder honom som en spelpjäs). Deras vänskap är fin.
+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag sitter i tråden och läser regelbundet om att Emelie ljuger och är falsk.

Men ser aldrig något konkret och uppfattar inte det själv så undrar hur ni definierar det?
Tittar du live?

Första (kanske andra) veckan i huset så har hon följande konversation med Joel.
Emelie: "Joel, vad är jag bäst på?"
Joel: "Uhm.. Att ljuga?"
Emelie: "Nej! Att manipulera folk."

Sedan dess så har hon gång på gång skrutit om hur duktig hon är på att manipulera folk och BB går ur sin väg för att klippa bort detta. Senaste gången var nu när hon satt i rummet med Dennis då hon berättar hur man kommer på god fot med svärföräldrar och där avslutar Emelie med "Jag är bra på att manipulera folk". BB tog med hela konversationen förutom det sista. Hon säger det typ 3 gånger i veckan.

På andra handen så är hon en person som hellre pratar bakom någons rygg än att ta upp det med personen direkt och varje gång det är en konfrontation med henne så skriker hon och springer iväg i tårar för att sedan prata bakom personens rygg med den första som tröstar henne.

Hon spelar spelet för hårt och det är väldigt oattraktivt.

En annan person som man inte skulle kunna tro är väldigt falsk är faktiskt Tanja. Hon är den som verkligen inte vill prata om vem hon har nominerat i huset och hon nominerar konstant Nardos med motivet "Jag har klickat minst med henne" vilket inte är riktigt sant så länge Madde och Emelie är i huset. Nardos och Tanja pratar och skrattar väldigt mycket tillsammans vilket Tanja inte gör med Madde/Emelie. Tanja är inte riktigt lika falsk som Emelie men jag var en av de som köpte att Tanja var ärlig så att se Tanja försöka undvika prata om nomineringar medan Nardos vill det är det mest spännande i huset just nu. Det är nästan som att Tanja är rädd för lilla Nardos medan Nardos är helt naiv till att Tanja har nominerat henne. Så kul.
Senast redigerad av Pest88 2021-04-22 kl. 18:29.
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag sitter i tråden och läser regelbundet om att Emelie ljuger och är falsk.

Men ser aldrig något konkret och uppfattar inte det själv så undrar hur ni definierar det?

Hon säger ofta emot saker hon själv sagt bara en stund tidigare. Exempelvis har hon ”aldrig spelat ett spel”, men det första hon gör när hon blir nominerad är att gå runt och pakta och skälla ut andra som säger att de inte tänker taktiskt. Säger att hon är så ärlig hela tiden men pratar skit bakom folks ryggar. Hon säger att hon inte tänker på kamerorna, men pratar i var och varannan mening om hur man uppfattas av tittarna och hur man ska gå långt. Bryr sig inte om följare eller influencers men kan rabbla alla deras flöjlarantal utantill. Hävdar att alla är så känsliga, men tar själv kritik väldigt dåligt.

Bara några exempel. Men vi kan alla uppfatta saker olika

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in