2021-04-22, 15:45
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
När kommer Mareks flipp?
17:00?
18:00?
19:00?
20:00?

Dumt att spela på något klockslag då oddsen är fööör låga för samtliga tider. Här kan man bara förlora på det!
2021-04-22, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Håller med dig. Men hur fan har Adrian kunnat gå ihop och pakta med det turkosa?! Också helt sjukt att Adrian isåfall lagt någon av sina poäng på Emelie hellre än bara typ Judith och Simon?
Finns inte en chans att de gått ihop med honom. Möjligtvis att Mergim hintat om hur han ska rösta men det är inget jag hört. Han smyger ju kring och lyssnar, ställer en miljard kontrollfrågor och är allmänt skum så hans samlade info kanske fått honom att göra valet.
Medlem
__Alez__s avatar
Vill ju helst ha ut Emelie av de nominerade. Röstar såklart kvar Dompa i hopp om att Mergim åker få Emelie har för stor fanskara.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Håller med dig. Men hur fan har Adrian kunnat gå ihop och pakta med det turkosa?! Också helt sjukt att Adrian isåfall lagt någon av sina poäng på Emelie hellre än bara typ Judith och Simon?
Adrian fattade ganska fort att Emelie blockat han ifrån tävlingen, speciellt efter att Joel erkände. Adrian är inte dum, och han är spelare. Emelie tänker också spel, därav ett hot därinne även om de varit nära varandra. MEN dom har glidit isär det senaste så
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
om man paktar och medvetet går ihop för att rösta på henne är det det, om man sagt att man inte ska pakta... f a l s k t.

Hon borde samla alla i soffan nu o säga att överenskommelsen om att inte pakta från och med nu då den är bruten inte gäller mera. Let the war begin!
Problemet med raka och ärliga Emelie är att det skulle hon aldrig våga göra.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
What är du seriös?????
Är alltid seriös, för hade Tanja suttit tror jag Lill Vickan åkt. Inte för att jag gillar Mergim.
Fattar du?
2021-04-22, 15:47
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tala för dig själv. Contris är min och många andras favorit här i tråden.

❤❤ketchup
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Finns inte en chans att de gått ihop med honom. Möjligtvis att Mergim hintat om hur han ska rösta men det är inget jag hört. Han smyger ju kring och lyssnar, ställer en miljard kontrollfrågor och är allmänt skum så hans samlade info kanske fått honom att göra valet.

Ja det är jävligt sant. Han är hal som faaaan Adrian.

Hoppas alla börjar pakta nu! Låt spelet börja för helvete
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Den frågan ska han ha!

Fan va Dompa och Nardos snackar skit nu! Simon tror han kommer sitta i finalen? Han kastar sin "syster" under bussen!
Dompa, vakta din tunga nu ditt as!

simon har sagt det själv till nardos. nardos sa bara hur kan man jämföra sig med en positiv person. såklart alla ser dåliga jämfört med henne, och då sa simon nu förstår du varför jag tycker hon inte är en värdig vinnare, det skulle vara så tråkigt. det här var förra veckan.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tänk på riktigt Emelie om 20 år. Hon är nu, vadå 24?, och bittrare än den bittraste människan jag träffat tror jag. 20 år till med den personligheten och hon kommer vara heeeeeelt olidlig. Ingen kommer kunna ta i henne med tång ens. Hoppas verkligen hon ser på programmet i efterhand och ser detta. Hon behöver verkligen en förändring.

Ja hon är bitter men hon är också den enda som lyckats se det vi ser och sållar ut de som bara är där för spelet! Även om hon själv är en av dom. Hon har bekräftat våra misstankar kring vissa genom att säga exakt samma sak.
2021-04-22, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men alltså skämskudden när man har liven på och det ringer på dörren; man går och öppnar och grannen pratar lite, tills det hörs ett GORILLA-SKRATT från vardagsrummet..
*ehh.....*
Hur förklarade du alla skrik. ”Nej nej, jag har inte schimpanser och gorillor i lägenheten”.
2021-04-22, 15:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det var inte mycket som händer idag
Ganska väntat med denna piss produktion, lata skitstövlar, idag har de varit 15 timmarr dötid typ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in