2021-04-22, 15:36
Medlem
Paladins avatar
Bra där Dompa!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Mergrim nu Emelie nästa.

Let's go!
Tvärtom. Det hon håller på med nu är helt jävla sjukt!!!!! Har aldrig sett ngn annan nominerad bete sig som henne. UT SKA HON FORT SOM FAN.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Nu har det gått en halvtimme och Emelie pratar fortfarande om det här.

Haha älskar att hon är nominerad, det svider så hårt för henne! Stor i käften hela tiden men riktigt svag direkt hon får en motgång!
2021-04-22, 15:37
Medlem
Det enda jag vill är att deltagarna ska få veta hur de andra röstade
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Säga vad man vill om Emelie och hennes bitterhet men hon har rätt i mycket.
Adrian har dåligt samvete och är sååå avvaktande just nu. Vågar knappt titta åt Emelies håll.
100% att han har röstat på henne. Och jag fattar inte varför helt ärligt? Spec när de varit rätt tajta.

Håller med dig. Men hur fan har Adrian kunnat gå ihop och pakta med det turkosa?! Också helt sjukt att Adrian isåfall lagt någon av sina poäng på Emelie hellre än bara typ Judith och Simon?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Ja det är fan så sant, så långt har inte jag tänkt. Judith behövs för att favoriterna ska sitta i final. Den här veckofinalen kommer vara den svåraste någonsin enligt mig.

Dompa gör allt för grinmelie och kommer pakta med Nardos, grinmelie, Joel och rimmet.

Emelie vill jag få ut...

Mergim vill jag få ut...

Vin ska vi dricka ikväll tycker jag. Får se om jag kollar liven och hänger här. I såfall öppnar vi bib:en
Jag började tänka på det förra veckan, att Pedros och Ojudith behövs för att inte den andra sovrummet gaddar ihop sig. Förhoppningsvis har det turkos (det är väl Simon mms sovrum?) fattat att de måste hålla ihop.

Så kul att Dompa säger att han och Emelie har paktat om andra har gjort det. Hon är så sjukt elak mot honom hela tiden. Sur, snäsig och säger elaka saker om hur värdelös han är mm.
2021-04-22, 15:38
Medlem
Svart-Skalles avatar
Psykopaten Emelie stirrar på alla som hon tror har förrått henne och planerar hämnder.
Medlem
Mergim ska ut!

Mardrömmen är om två åker. Men känns som för få är nominerade i så fall.

Jag FATTAR folk som vill ha ut Emelie precis som hatstormen mot Dennis talar emot honom på some, MEN jag skulle hellre hångla med vithajen i poolen och dricka Simons ”bröstmjölk” och höra Nardos EEEYYYYYYYY varje dag för resten av mitt liv framför att ens tänka tanken på att göra något så dumt som att rösta på att låta Mergim spendera en sekund mer än nödvändigt i huset.
Medlem
Varför är emelie så sur?
Medlem
Åh, stör mig som FAN på Emelies reaktion. Snälla rara; om man nu "kan speeiijliittt sååu brau!!" som Emelie utger sig för att göra; FÖRSTÅR du inte ATT DETTA DU HÅLLER PÅ MED I DETTA NU, kommer bara ge dig mindre chans att stanna. Om du nu är nominerad så gör ditt absolut yttersta nu för att hålla dig kvar.
2021-04-22, 15:39
Medlem
Åh jag hoppas Emelie åker nu hon har för mycket luft
2021-04-22, 15:39
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tänk på riktigt Emelie om 20 år. Hon är nu, vadå 24?, och bittrare än den bittraste människan jag träffat tror jag. 20 år till med den personligheten och hon kommer vara heeeeeelt olidlig. Ingen kommer kunna ta i henne med tång ens. Hoppas verkligen hon ser på programmet i efterhand och ser detta. Hon behöver verkligen en förändring.

Men hörru, det är skillnad på att vara bitter och ha en sjuk humor, vara ärlig och sarkastiskt. Hon kommer blomma upp som en krokus och ställa sig på någon ståupklubb med sin sjukt roliga humor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in