2020-12-31, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelBaba
Fr*da J*rnsp*ts (i, e, e) dejtar F*r*s F*r*s (a, e).

Fares Fares gifte sig med Clara Hallencreutz för en månad sen.
Citera
2020-12-31, 20:48
Medlem
NoelBabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 444444
Fares Fares gifte sig med Clara Hallencreutz för en månad sen.
Då kommer Clara bli djupt besviken på Fares när detta kommer ut!
Citera
2021-01-01, 11:49
Medlem
vonblixens avatar
Jag tycker inte att fyllepodden var så bra som den hade kunnat vara. När de beepar allt spännande så återstår bara transportsträckor och reklam (som man ändå spolar förbi).
Citera
2021-01-02, 00:00
Medlem
Jag känner att deras livestream på Instagram var bättre än fyllepodden. Tyvärr blir de för mycket bipande
Citera
2021-01-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantasnus
Vem är johannas girl crush? Som nämndes i fyllepodden och som de också ringde. Det är typ det enda jag vill veta.

Det känns som att de vill plocka poäng genom att marknadsföra sig själva och sin podd som ärliga och råa, utan filter. Men om allt smaskigt ändå bipas så skiljer denna podden sig innehållsmässigt inte från alla andra Stockholms mediaprofilers jäkla poddar. Förutom att de svär, skriker, pratar om en alkoholkonsumtion som är ordentligt sjuklig och spyor hit och dit (vad är grejen med alla spyor btw? Nasty as fuck). Det är väl det enda innehåll som inte bipas. Fattar att det behövs censureras ibland men orka lyssna på det hela tiden. Tillslut orkar man ändå inte lyssna på alla så gaaaalna historier om folk i Stockholms ankdamm till b eller c kändisar utan ett enda namn. Ger det ett par avsnitt till sen lägger jag ner..

SÅ SANT!! Älskar dom men det är så JÄVLA tröttsamt
Citera
2021-01-07, 23:39
Medlem
Johannas girl crush är m*nn* (i,a) boz*ot* (i,i) i guess..?
Citera
2021-02-03, 18:33
Medlem
Deras trovärdighet när det kommer till reklam håller inte. I ett tidigare avsnitt, vet inte vilket skulle de ha en livestream en kväll. De gav instruktioner på hur man går till väga varav en av dem nämnde "Ladda ner appen i App Store, eller Google Play Store, heter det ens så? Ja, ni som har Android kan ladda ner den i er butik. Men, 1. Har du en Android, kasta den och skaffa en iPhone". Nu har de ett reklamsamarbete med Samsung-mobiler och höjer dem till skyarna. Varför vill Samsung ens ha ett samarbete med folk som pratat illa om deras operativsystem?

Samt det är för mycket reklam i podden om man jämför med andra poddar. Man kan inte jämföra det med TV-reklam eller reklamflashar som finns på internet. Det ÄR för mycket i podden.
Citera
2021-02-03, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillidash
Deras trovärdighet när det kommer till reklam håller inte. I ett tidigare avsnitt, vet inte vilket skulle de ha en livestream en kväll. De gav instruktioner på hur man går till väga varav en av dem nämnde "Ladda ner appen i App Store, eller Google Play Store, heter det ens så? Ja, ni som har Android kan ladda ner den i er butik. Men, 1. Har du en Android, kasta den och skaffa en iPhone". Nu har de ett reklamsamarbete med Samsung-mobiler och höjer dem till skyarna. Varför vill Samsung ens ha ett samarbete med folk som pratat illa om deras operativsystem?

Samt det är för mycket reklam i podden om man jämför med andra poddar. Man kan inte jämföra det med TV-reklam eller reklamflashar som finns på internet. Det ÄR för mycket i podden.

Reagerat på detta också. Johanna gjorde sig hånfull över ett mejl hon fått av en lyssnare och poängterade att det var skickat från en Samsung. Att personen är en idiot/tönt/loser för att den har en samsung.

Vet inte om det är märkligt att Samsung väljer att sponsra dom efter hennes återkommande hån men att hon själv sänker sig och gör reklam för nåt hon hånar i tid och otid och uppenbarligen har problem med säger ju mycket om henne. Man brukar använda uttrycket "att hora ut sig" och det passar väl utmärkt in på henne i det här fallet.
Citera
2021-02-11, 21:33
Medlem
Rekordusla avsnitt de senaste 2 veckorna. INGEN vill höra nykända medieprofiler gusha över överklassvidrena Hannah&Amanda som är notoriskt kända för att ta in senaste tilskottet människor som flyter på sociala medier som de sen använder som köttbitar för att sen spy ut dom och kasta ut i kylan. Det är bara totalt cringe. Fyfan vad pinsamt. Ingen imponeras, era klättermöss!

"Ursäkta" dansade en sommar. Nu har jargongen blivit näst intill motbjudande och deras megalomaniska stories och reklampelarupptåg som ska avhandlas varje vecka är extremt tjatigt.

Injicera gärna podden med mer personligt, åsikter och anekdoter som inte ständigt måste handla om massa influencertjat och tiktokkändisar och ryggdunkningar och runk och rövslickeri av stockholms c-kändisar. Det har blivit för tjatigt.

Eller är det bara jag? Tiss tiss.
Citera
2021-02-12, 07:51
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aksnevsakslegne
Rekordusla avsnitt de senaste 2 veckorna. INGEN vill höra nykända medieprofiler gusha över överklassvidrena Hannah&Amanda som är notoriskt kända för att ta in senaste tilskottet människor som flyter på sociala medier som de sen använder som köttbitar för att sen spy ut dom och kasta ut i kylan. Det är bara totalt cringe. Fyfan vad pinsamt. Ingen imponeras, era klättermöss!

"Ursäkta" dansade en sommar. Nu har jargongen blivit näst intill motbjudande och deras megalomaniska stories och reklampelarupptåg som ska avhandlas varje vecka är extremt tjatigt.

Injicera gärna podden med mer personligt, åsikter och anekdoter som inte ständigt måste handla om massa influencertjat och tiktokkändisar och ryggdunkningar och runk och rövslickeri av stockholms c-kändisar. Det har blivit för tjatigt.

Eller är det bara jag? Tiss tiss.
Hörde några avsnitt i somras då jag tycker Edvin kan vara rätt rolig på sociala medier men det hördes direkt att den här podden kommer att dö ut inom en snar framtid.
Kan garantera att dessa två kommer bli ovänner snart också.
Har noll belägg för ovan, bara ren magkänsla.

Det är som med allt som rör Sthlms mediekändisar. Det börjar bra men sen börjar man att sälja ut sig och bara strävar efter att hänga med ”rätt” människor.

Otroligt less på poddar med ”skönt” språk.
G-Å-S-hud och så vidare.
OtEroligt töntigt.
Citera
2021-04-22, 07:54
Medlem
Sebastianos avatar
Så jävla skum grej, såg bilden på Johanna precis från podden där hon har typ filter smink och ljussättning så noga fixat att man nästan inte ser att hon väger tresiffrigt

Jag fattar inte resonemanget här- hon har ju uppenbarligen ambitionen att se bra ut då hon retuscherar sina bilder i timmar, men typ att ta en springrunda eller sluta käka wienerbröd till frukost är helt uteslutet?

Hur kan superfeta människor lägga så mycket tid och energi på alla faktorer i sitt utseende men ändå helt vägra att bara sluta äta 3-4000 kalorier om dagen?

Någon som vet om hon pratat något om varför hon väljer att vara så fet i något podd avsnitt?
Eller är det en elefant i rummet som.bara ignoreras avsnitt efter avsnitt?
Citera
2021-04-22, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Så jävla skum grej, såg bilden på Johanna precis från podden där hon har typ filter smink och ljussättning så noga fixat att man nästan inte ser att hon väger tresiffrigt

Jag fattar inte resonemanget här- hon har ju uppenbarligen ambitionen att se bra ut då hon retuscherar sina bilder i timmar, men typ att ta en springrunda eller sluta käka wienerbröd till frukost är helt uteslutet?

Hur kan superfeta människor lägga så mycket tid och energi på alla faktorer i sitt utseende men ändå helt vägra att bara sluta äta 3-4000 kalorier om dagen?

Någon som vet om hon pratat något om varför hon väljer att vara så fet i något podd avsnitt?
Eller är det en elefant i rummet som.bara ignoreras avsnitt efter avsnitt?

Menar du någon av dessa bilder?
https://www.instagram.com/p/CN9fASlH...d=n8x7yu836iuk
https://www.instagram.com/p/CN9lu8Ds...=1er7xhcn57ubv

I såna fall är min fråga om photoshop är en ny grej för dig?

Men för att bemöta din fråga - hon ser bra ut. Övervikt till trots, hon behöver inte tappa kilon för att bli snygg för det är hon redan? Finns jättemånga människor som är snygga och "tjocka" och ibland kanske just för att de är det.

En stor kvinna kan vara superattraktivt för en man och vice versa.

Jag får intrycket av att hon trivs med sin kropp och så länge hon mår bra så ska väl du skita i vad hon väger och hur hon ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in