2021-04-22, 00:37
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Har bara gjort detta i ungefär en månad, och har ju märkt att det ofta är Oper's som är totalt efterblivna och inte loggar ett skit samt skriver massa strunt

Den person ni har snackat om, vad är det han brukar sitta o skriva, och hur lyckas han få nya konton? Låna ID från hela familjen eller?

Den personen är jag. Man bara snor ID från nätet och söker in överallt. Gör så varje månad så får man kanske 5-7 st. konton, rätt najs att alltid ha backup. Sen skriver du vad fasen du vill i chattarna. Gubbarna blir glada och sprutar, värsta som kan hända är att de skriver "Nu förstod jag inte riktigt hur du menade?" men då skriver du någon orelevant sångtext översatt från engelska som är kärleksfull så blir de glada igen. Rätt enkelt faktiskt! "Massa strunt" haha ja för det man skriver om i chatten är ju annars så vettigt eller hur
2021-04-22, 00:58
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Den personen är jag. Man bara snor ID från nätet och söker in överallt. Gör så varje månad så får man kanske 5-7 st. konton, rätt najs att alltid ha backup. Sen skriver du vad fasen du vill i chattarna. Gubbarna blir glada och sprutar, värsta som kan hända är att de skriver "Nu förstod jag inte riktigt hur du menade?" men då skriver du någon orelevant sångtext översatt från engelska som är kärleksfull så blir de glada igen. Rätt enkelt faktiskt! "Massa strunt" haha ja för det man skriver om i chatten är ju annars så vettigt eller hur
Är det inte bara bättre att sköta sig med sitt eget ID? Tror inte ett dugg på att det är du sötis.
Men fattar inte. Dom som har ett lånat id. Måste inte dom ha någon annans konto också? Verkar vara trixigt att missköta sig
2021-04-22, 01:02
Medlem
Citat:
Har bara gjort detta i ungefär en månad, och har ju märkt att det ofta är Oper's som är totalt efterblivna och inte loggar ett skit samt skriver massa strunt

Den person ni har snackat om, vad är det han brukar sitta o skriva, och hur lyckas han få nya konton? Låna ID från hela familjen eller?

Lyssna inte på frekkinhead, han trollar bara hela tiden.

Ja det stämmer att Oper är helt efterblivna. De loggar aldrig.

Operatören i fråga skriver bara ”och, så där, kanske, eller hur, hihi” i samma jävla mening i varenda mess, och det ser helt jävla retarded ut eftersom det inte finns någon substans i messen.

Han blev kickad, men verkar vara tillbaka, lär åka ut med huvudet före snart igen..
2021-04-22, 01:48
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:

Jag tycker att SEMC missköter sig mer än oper. Men visst finns det rötägg på bägge sidorna, om man nu kan kalla de olika företagen för det. Saken är inte den att just denna operatören inte loggar eller nåt, för det gör han ganska flitigt, men han skriver i stort sett samma meddelande hela tiden, och det blir en aning tröttsamt att se till slut.

Så svårt är det inte att skaffa nya konton. Speciellt på Oper. Det är ju bara ta en polares id och ansöka igen under ett nytt skypenamn.
2021-04-22, 05:11
Medlem
Citat:

Håller med dig, finns inget som gör mig så arg som när perversa runkgubbar inte får valuta för pengarna. För i helvete höj kvaliten! Det viktiga är ju alltid loggen, typ färg på strumpor, favorit efterrätt, det är ju sånt som genererar pengar och det blir roligare som operatör för då finns det mer att läsa och gå igenom, hatar när man får iväg meddelanden snabbt och tjänar lätta pengar, man vill ju anstränga sig lite eller hur?

Glad midsommar allihopa!
2021-04-22, 10:15
Bannlyst
Varför är kön så sjukt långsam idag? Brukar få nya hela tiden, nu står den och laddar flera minuter, vad är det frågan om?
2021-04-22, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Varför är kön så sjukt långsam idag? Brukar få nya hela tiden, nu står den och laddar flera minuter, vad är det frågan om?

Det är innan löning, och gubbarna har redan hunnit bränna pensionen lol.
2021-04-22, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Det är innan löning, och gubbarna har redan hunnit bränna pensionen lol.

Under flera månaders tid har jag haft nya meddelanden varje sekund i princip, oavsett datum. Nu tar det ibland flera minuter mellan varje, vad är det som pågår?
2021-04-22, 10:51
Bannlyst
Märker även att det är få av de gubbar jag brukar få skriva med, nu är det nya, har jag fått en annan kö eller något?
2021-04-22, 10:59
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg

Rullar på.

Ibland hakar det upp sig men att när jag uppdaterar sidan så laddas det in.
2021-04-22, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Rullar på.

Ibland hakar det upp sig men att när jag uppdaterar sidan så laddas det in.

Väldigt märkligt fenomen, vanligtvis ploppar det upp nya meddelanden konstant, idag står den och laddar 1-3 min mellan varje, även när jag uppdaterar.
2021-04-22, 11:12
Bannlyst
Helt klart någon form av kösystem, nu har jag fått helt andra gubbar jag pratar med också, den "gamla kön" är som bortblåst. Jag undrar verkligen hur detta system fungerar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in