2021-04-22, 01:32
Medlem
Mouchinos avatar
Jävlar vilken lynchning på Dennis på BB:s instagram och visst det är fel och det sänder fel signaler men han är faktiskt inte den enda som ska ha skit för något sånt här!

Hur det kan vara så tyst om Pedrams övergrepp tidigare är för mig skandal och man skriver om hur viktigt det är att stå upp för kvinnans rättigheter och när Dennis bröt detta så blev alla helt galna?

Tess och Tanja var knappt talbara pga alkohol, är dessa två inte lika viktiga då eller?

De är också kvinnor och enligt mig blivit kränkta av en sexuellt frustrerad Pedram som sket fulltständigt i om de sov eller var redlösa. Män som vill ha sex eller vara intima med en tjej har en skyldighet och ett ansvar att se till att ta hänsyn till deras sinnestillstånd. Han ska inte ens få för sig att tafsa på en kraftigt berusad Kvinna och det enligt svensk lag!

Dessa incidenter glömdes bort med tiden tydligen och nu helt plötsligt så är det ramaskri på alla kring Dennis wrong doing! Dubbelmoral deluxe och det stinker skit lång väg. Försvarar absolut inte Dennis men rätt ska vara rätt och samma konsekvenser ska då även gälla Pedram och han skulle åkt ut för längesen om jag fick bestämma!

Blir så upprörd av att läsa alla kommentarer på Insta när detta bara är en repris av tidigare händelser i huset men mest upprörd blir jag på BB produktionens enorma dubbelmoral! Stör mig som fan på det.
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-22 kl. 01:36.
2021-04-22, 01:33
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Står emot! Jag däckar nu, återstå om jag vaknar upp efter denna gasläcka.

Jag håller tummarna att vi överlever natten utan bestående men utav gasskadorna. Godnatt!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag känner samma, kan inte avgöra om jag gillar ziggegossen eller inte.
För någon kväll sen diskuterade flers härinne att de fann han obehaglig, som när han står och stirrar sådär ut i ingenting. Och diverse obehagliga beteenden. Började tänka på någon creepy pod om en fullt vuxen psykopatman i en pojkes kropp. Blev som en skräckfilm i huvudet förfan, jag sveptes med i min bänghet och nää. Tänk om han dök upp plötsligt i en ens lägenhet i mörkret? Jag hade varit rädd

Joel är obehaglig vissa stunder!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Som de pratar nu tror jag absolut inte det, både Tanja och Judith är benhårda på att inte pakta.

Pedram: Men om de andra paktar då?
Tanja och Judith: Så låt dem!!
men den kassa kodningen de höll på med då pedram och juddan, tanja vet jag inte om hon fattade vad de pratade om.De ska prata kod så att inte vi som tittar ska fatta eller hur har de tänkt sig, ta dig i fetarslet juddan förminska inte våran intelligens.
2021-04-22, 01:34
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jävlar vilken lynchning på Dennis på BB:s instagram och visst det är fel och det sänder fel signaler men han är faktiskt inte den enda som ska ha skit för något sånt här!

Hur det kan vara så tyst om Pedrams övergrepp tidigare är för mig skandal och man skriver om hur viktigt det är att stå upp för kvinnans rättigheter och när Dennis bröt detta så blev alla helt galna?

Tess och Tanja var knappt talbara pga alkohol, är dessa två inte lika viktiga då eller?

De är också kvinnor och enligt mig blivit kränkta av en sexuellt frustrerad Pedram som sket fulltständigt i om de sov eller var redlösa. Män som vill ha sex eller vara intima med en tjej har en skyldighet och ett ansvar att se till att ta hänsyn till deras sinnestillstånd. Han ska inte ens få för sig att tafsa på en kraftigt berusad Kvinna och det enligt svensk lag!

Dessa incidenter glömdes bort med tiden tydligen och nu helt plötsligt så är det ramaskri på alla kring Dennis wrong doing! Dubbelmoral deluxe och det stinker skit lång väg. Försvarar absolut inte Dennis men rätt ska vara rätt och samma konsekvenser ska då även gälla Pedram och han skulle åkt ut för längesen om jag fick bestämma!

Håller med! Drevet är orimligt!
2021-04-22, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

jag tyckte ditt inlägg till dem var bra.Det hade varit intressant att veta hur de kan mörka juddans kladderier i all evighet.Så dompan är i klass med hagamannen nu då eller hur går tongångarna.
2021-04-22, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
men den kassa kodningen de höll på med då pedram och juddan, tanja vet jag inte om hon fattade vad de pratade om.De ska prata kod så att inte vi som tittar ska fatta eller hur har de tänkt sig, ta dig i fetarslet juddan förminska inte våran intelligens.
Det jag menar är att jag tror att kodningen handlar om annat än paktning. Kodningen i sig borde inte vara okej, men jag tror absolut inte att det handlar om hur de tänkt rösta.
2021-04-22, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det jag menar är att jag tror att kodningen handlar om annat än paktning. Kodningen i sig borde inte vara okej, men jag tror absolut inte att det handlar om hur de tänkt rösta.
vad skulle det annars handla om?
2021-04-22, 01:46
Medlem
ja vi får väl se hur det blir får angst av simons sömnapné så man får väl ta och släcka ner.God Natt på er
2021-04-22, 01:46
Medlem
Citat:
vad skulle det annars handla om?
Som jag skrev tidigare så kan det ha med Julia att göra (trollet är ju Julias kompis tex och hela snacket om kodning började med att Judith ville säga något om trollet).

Kan ju spekulera lite och tänka att Julia och trollet ropat in något till gården. Bara som ett exempel.

Kan handla om droger också. Något de inte får prata om iaf, eller ngt de inte vill ska komma ut. Kan väl röra i princip vad som helst.
2021-04-22, 01:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
jag tyckte ditt inlägg till dem var bra.Det hade varit intressant att veta hur de kan mörka juddans kladderier i all evighet.Så dompan är i klass med hagamannen nu då eller hur går tongångarna.

Ja Judiths kladdande dessutom och hon har ju fortfarande de där snusk tendenserna så nej vissa får tydligen bete sig hur de vill.

Ja det är i snudd på krav att Dompan ska plockas ut och hur vidrigt hans beteende var, att BB visar för svenska folket att detta inte accepteras. Lite sent att komma på det nu med tanke på hur produktionen har failat hitills. Att de blundar och har inget ansvar och ja det kan jag hålla med om.

Hade de vidtagit kraftiga åtgärder redan när Pedram gick över gränsen och plockat ut honom så hade de satt ribban men det gjorde de inte! De väljer själva utifrån vem det är om de ska vidta åtgärder eller inte, kanske de har egna favoriter och väljer att ta en paus från kontrollrummet? Det är så mystiskt hur de inte ens sa till den natten när Pedram gick loss i sängen bakom Tess? Under all kritik.
2021-04-22, 01:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
ja vi får väl se hur det blir får angst av simons sömnapné så man får väl ta och släcka ner.God Natt på er

Gonatt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in