2021-04-22, 01:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hemma = nominering pga åker hem

Ja, kanske?
2021-04-22, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag känner samma, kan inte avgöra om jag gillar ziggegossen eller inte.
För någon kväll sen diskuterade flers härinne att de fann han obehaglig, som när han står och stirrar sådär ut i ingenting. Och diverse obehagliga beteenden. Började tänka på någon creepy pod om en fullt vuxen psykopatman i en pojkes kropp. Blev som en skräckfilm i huvudet förfan, jag sveptes med i min bänghet och nää. Tänk om han dök upp plötsligt i en ens lägenhet i mörkret? Jag hade varit rädd
Ja, han skulle kunna vara en perfekt karaktär för en skräckis. Stirrandet är verkligen besynnerligt och märkligt. Visst, det finns inga mobiler, tv eller dator att roa sig med men hans blick ser så tom ut.

Fan, jag var ju på väg att sova för länge sedan men så blev jag fängslad av snacket om isbitarna.
2021-04-22, 01:26
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Om utanför huset? Hemma?

Jag är heeelt lost

Hjärnan är mos för idag. Sover istället. God natt peeps!

Min också!

Sweet dreams
2021-04-22, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Juddan kommer till din minnesstund och skjuter salutskott med arslet
1 like = 1 prayer
Då kommer det bli rena massdöden. Har hon slutat äta snor? Lyssnar bara på dem och orkar inte titta. Vill inte riskera att behöva gå upp och spy.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Jag känner samma, kan inte avgöra om jag gillar ziggegossen eller inte.
För någon kväll sen diskuterade flers härinne att de fann han obehaglig, som när han står och stirrar sådär ut i ingenting. Och diverse obehagliga beteenden. Började tänka på någon creepy pod om en fullt vuxen psykopatman i en pojkes kropp. Blev som en skräckfilm i huvudet förfan, jag sveptes med i min bänghet och nää. Tänk om han dök upp plötsligt i en ens lägenhet i mörkret? Jag hade varit rädd

Som Dobby de är ju till o med lite lika för fan.
Medlem
om NÅN paktar här.... ja du pedram juddan o tanja plakat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag tror nog att den här kodords paktningen kommer bita dem i arslet Denn Is ska få deras tvåor något annat kan jag inte tänka mig att de dillar om.
Som de pratar nu tror jag absolut inte det, både Tanja och Judith är benhårda på att inte pakta.

Pedram: Men om de andra paktar då?
Tanja och Judith: Så låt dem!!

Edit: Däremot borde inte kodningen vara okej iom att man inte får skriva hemliga meddelanden, prata utan mic eller viska. Tittarna och produktionen ska kunna höra och förstå allt.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-22 kl. 01:32.
2021-04-22, 01:29
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hahahahahahaha.
Beklagar köksfläkten, dom har inte gått ut med rikslarm än?

Börjar bli sluddrig och dum av gasen som spridit sig. Har drabbats av en olustig känsla om att jag borde pets mig i näsan. Men jag vlll inte
Blir allt svagare, om jag slutar svara har jag nog tuppat av efter gasen. Vaknar säkert till när luften är lite renare .
2021-04-22, 01:31
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Som Dobby de är ju till o med lite lika för fan.

Men nä usch, kommer inte våga på toa inatt. Tänk så står han bakom mig plötsligt i mörkret och ler
2021-04-22, 01:31
Medlem
Citat:
Börjar bli sluddrig och dum av gasen som spridit sig. Har drabbats av en olustig känsla om att jag borde pets mig i näsan. Men jag vlll inte
Blir allt svagare, om jag slutar svara har jag nog tuppat av efter gasen. Vaknar säkert till när luften är lite renare .
Står emot! Jag däckar nu, återstå om jag vaknar upp efter denna gasläcka.
2021-04-22, 01:32
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Men nä usch, kommer inte våga på toa inatt. Tänk så står han bakom mig plötsligt i mörkret och ler

Jolle är din nya husalf
2021-04-22, 01:32
Medlem
Citat:
Jag har letat efter Joel i kamerorna och hittar honom ingenstans. Passa dig vet jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in