2021-04-21, 22:46
Medlem
embargos avatar
Nej, Pedros. Vi skriver inte "hahaha, Pedram mår dåligt för han åt harakiri hahaha"

Vi tycker bara du är en självömkande tönt som gråter över en konsekvens som du själv valde att ta.
2021-04-21, 22:47
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fälj sov1 nu peddi är lck och snackar flashback

Hoppas vi alla får en varsin shoutout!
Medlem
Emelie är ju vidrig mot Dompa. Han borde dissa henne totalt.
Medlem
LaegetKingens avatar
Drygelie är i farten ikväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok. Alla går ju typ och lägger sig nu så dom klarar sig nog. Men varför surar Madde?

”Tänker på sin familj”, precis efter att Tanja bjudit upp Adrian till dans. Lägligt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
peddi "flashback tråden brinner idag av hån mot mig" ja han skulle bara veta

Jo de snackar om den här träden med jämna mellanrum.

Han har ju verkligen en lång ångestattack nu om vad vi skriver om honom. Men.. Jag har inte sett så mkt om honom i tråden ikväll
2021-04-21, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag kom in mitt i. Vad fan babblar Pedo om? Flashback och Harakirikorven han åt?

Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Vad sa han om flashback?

han säger att vi hånar honom just nu för att han fick en harakiri till mm
2021-04-21, 22:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Men vad fan, Dompa kastar ju pil som en fjolla?
Är ju knappt han orkar få den på tavlan!
2021-04-21, 22:49
Medlem
Herregud vilken kage Dennis har nu
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hon drog i hans lilltask inatt och han flydde för sitt liv när allt kvar klappat och klart.
Idag får hon se AD dansa autistisk dansband med fagra Tanja.
Klart som korvspad stalkern i henne väcks till liv och hon känner vrede, ilska och avsky. Men eftersom detta är en tävling, så måste hon hålla sig i skinnet, fast hon egentligen vill gå berzerk med första bästa yxa.
Hon är sjukligt svartjuk, säga vad man vill. Men det där är inga bra tecken. BB hus eller ej.

Även om intimiteten inte hade något med AD:s könsorgan att göra så valde han att lägga sig brevid henne och gosade för det såg man då Madde gnuggade sin mun mot hans bröst. Efter ett tag börjar Simon snarka och AD: säger till Madde att han inte pallar med snarkljudet. Han lämnar Madde med ett enkelt gonatt och "DÄR" är mitt problem! Varför erbjöd han inte Madde att följa med honom till soffan t.ex? Han är ego i även de små detaljerna ,tycker alla dessa saker tillsammans ger mig en ganska bra bild av AD. Oerhört lågt och han ingen fingertoppskänsla ö.ht och man undrar om han ens varit tillsammans med en tjej med tanke på hans sätt? Sättet AD höll upp täcket för att skapa ett hålrum gjorde det hela suspekt och skulle inte förvåna mig om Madde gjorde någonting iaf!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hoppas vi alla får en varsin shoutout!

Gamnacken tänker säkert på två namn Rudi och Grodan. Vi var inte rumsrena förra året. I år har vi skött oss lite bättre men vi spurtar alltid in i mål
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Den som är med i leken får väl leken tåla. Madde kan köra exit vilken dag som helst. Men man ser att hon är en vanlig människa och det kan man inte vara i det där huset. De håller inte

AD ska ändå inte vara inbjudande till leken och ge henne falska förhoppningar.
Som du själv skriver; hon är en vanlig människa.
Jag förstår henne, även om jag inte har henne som en favorit. Skulle inte ens märka om hon åkte ut. Hoppas grodhelvetet inte läser vad jag skriver nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in