2021-04-21, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hon drog i hans lilltask inatt och han flydde för sitt liv när allt kvar klappat och klart.
Idag får hon se AD dansa autistisk dansband med fagra Tanja.
Klart som korvspad stalkern i henne väcks till liv och hon känner vrede, ilska och avsky. Men eftersom detta är en tävling, så måste hon hålla sig i skinnet, fast hon egentligen vill gå berzerk med första bästa yxa.
Hon är sjukligt svartjuk, säga vad man vill. Men det där är inga bra tecken. BB hus eller ej.

Hahaha nej men om detta är sant vet jag inte vart jag ska ta vägen. Madde "tänker på sin familj".
2021-04-21, 22:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Stalker Madde vill vara ensam och reflektera kring förra nattens händelser, efter att ha sett Tanja och AD dansa tango framför henne.
Jävla gris är du Adrian! GRIS!
Du borde aldrig touchat AD's lillpitt Madde. Du har män som väntar på dig, män som grodis m.m.
Du klarar dig utan den rövhatten. Blir så förbannad på AD nu. kokar över

Ja jag fattar ju varför Madde känner sig nere och trots detta efter förra natten så är det hon som känner sig överflödig men detta är AD i ett nötskal tyvärr. Han är inte den empatiska killen som bryr sig om hur andra mår för han är egoistisk och beter sig riktigt tölpaktigt och jag hoppas verkligen att tittarna ser detta!
2021-04-21, 22:40
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vadå har vissa fått alkoholförbud?

Emelie, Tanja, Simon än så länge.. Madde vet jag inte men hon ligger på utegården och surar Tror även Judith är i riskzonen om hon inte taggar ner snart..
2021-04-21, 22:40
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
även simon erkar det som tanja frågade han i sovrum1 nyss om "han också fått en sån från bb"
TV4 har censurerat mycket denna kväll. Simon kanske har gjort något under censuren? För annars tycker jag att han är som vanligt på festerna.
2021-04-21, 22:41
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
BB skickar inte in mer alkohol. Tvingar folk att sluta dricka.

Festen slut 22:30
Och vågar inte låta brudparet sova i sviten, med tanke på vilket liv det blev om inatt. Just i det här fallet skulle det nog vara helt ofarligt, om inte Tanja får för sig att våldta Mergim förstås.
Medlem
Vill höra vad Kakan och Adrian pratar om
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Blir nervös av darttavlan som hänger där folk går

Inte jag dock, ifall rätt person skulle gå bakom tavlan, precis när träffsäkra Tanja ska avlossa ett skott efter att ha halsat en sjuttis
2021-04-21, 22:42
Medlem
basiss avatar
Blir det ingen bröllopsnatt? Ifs inte den första som blev inställd pga någon druckit lite för mycket 🤓

Än en gång, BB produktionen och fingertoppskänsla klickar inte alls 😶
2021-04-21, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
TV4 har censurerat mycket denna kväll. Simon kanske har gjort något under censuren? För annars tycker jag att han är som vanligt på festerna.

han var ledsen tidigare i soffan han sa till ad att nåt hade hänt de 21/4 på utsidan som gör hanledsen det datumet men han sa inte vad
2021-04-21, 22:43
Medlem
peddi "flashback tråden brinner idag av hån mot mig" ja han skulle bara veta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Alltså vad är det jag missat från inatt? Såg fram till ca 02-tiden och jag såg inte att det hände något konstigt mellan Empa och Dompa? Dompa verkade väl sugen, men jag tycker inte han verkade gå för långt. Han har ju en viss jargong, han gillar brudar osv.
Men vadå hände det något under natten??

Som flera andra skrivit så blev Dompa lite väl på. Jag tänker inte spekulera i om hans avsikter var mys eller sex.
Min första reaktion var (också) att bb gjorde en större deal av det än det var, att det var väl inte så farligt osv. Men direkt efter så slog det mig att det ju just är det här kvinnor har indoktrinerats med i alla år- att det inte är så farligt och ändå okej. Men det är ju inte det! Inser jag nu. Och om vi någonsin ska få till nån förändring för våra döttrar och kommande generationer så behöver vi ta till oss det nu. Det är inte okej att "skämta" om att man tänker ta det man vill ha eller att fortsätta tjata när den andra har sagt nej.
Punkt.
Sen behöver man ju inte dreva igång nånting för det, men ett första steg är att man tar till sig det och inser att det är just det här som är grunden för samtycke och att "Dompa" går precis över den gränsen.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Vafan är detta?
Får dom inte bli fulla heller...
Jag ger upp.

Tydligen får man inte välja hur full man ska bli själv längre. Vad fan är det som är så icke-PK med en riktigt dräggig fylla? Trött man blir på denna skitproduktionen.
Om någon vill bli pruttfull och rulla i tårta en kväll så låt dom!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in