2021-04-21, 22:43
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Har AD pratat något med Madde idag förutom på utegården?

Hände det något igår mellan dom eller? 🤔
2021-04-21, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Emelie, Tanja, Simon än så länge.. Madde vet jag inte men hon ligger på utegården och surar Tror även Judith är i riskzonen om hon inte taggar ner snart..

Ok. Alla går ju typ och lägger sig nu så dom klarar sig nog. Men varför surar Madde?
2021-04-21, 22:44
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja jag fattar ju varför Madde känner sig nere och trots detta efter förra natten så är det hon som känner sig överflödig men detta är AD i ett nötskal tyvärr. Han är inte den empatiska killen som bryr sig om hur andra mår för han är egoistisk och beter sig riktigt tölpaktigt och jag hoppas verkligen att tittarna ser detta!

Hoppas AD åker hem till.. vilken del av Danmark han nu kommer från, sätter på reprisen av BB och rannsakar sig själv och sitt svin-beteende.
2021-04-21, 22:45
Medlem
hittanemoos avatar
Inte sett på hela dagen! Men även om allt med Dompa är uppförstorat och inte går att jämföra med PH (man måste ha i åtanke att Dennis och Emelie och en heeelt annan form av relation än de i PH och hon inte mår dåligt över detta). Sedan tycker jag det i PH blivit helt orimligt med (och ja, jag är tjej). Det med Jennifer speciellt var osmidigt men inte så att killen måste målas upp som Judas.

MEEEEEEN Dompa måste väl har alkoholstopp i kväll? Med tanke på att Juddan hade det efter pissa-i-poolen-kvällen. Eller? Känns ju som att de inte vågar riskera att han blir för full och råkar vara lite för på henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok. Alla går ju typ och lägger sig nu så dom klarar sig nog. Men varför surar Madde?
Hon surar inte utan tänker på sin familj och ville vara ensam en stund.
Medlem
__Alez__s avatar
En dyngrak Emelie är inte rolig, visserligen inte annars heller.

Värst vad många verkar må dåligt?
Medlem
fälj sov1 nu peddi är lck och snackar flashback
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Han tryckte på knappen.
Ojojoj! Grät han?
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
peddi "flashback tråden brinner idag av hån mot mig" ja han skulle bara veta

Jag kom in mitt i. Vad fan babblar Pedo om? Flashback och Harakirikorven han åt?
2021-04-21, 22:46
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fälj sov1 nu peddi är lck och snackar flashback

Vad sa han om flashback?
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Blir det ingen bröllopsnatt? Ifs inte den första som blev inställd pga någon druckit lite för mycket 🤓

Än en gång, BB produktionen och fingertoppskänsla klickar inte alls 😶

BB produktionen vill inte hamna under radarn nu, efter gårdagen med Empa och Dompas "tjatsex" och när skandalen kring PH precis är i skottluggen
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

Oklart. Nardos med Joel såklart i röven var ute för en stund sen och kolla läget. Då sa hon att hon inte var full utan tänkte på sin familj...

Men nu verkar som sagt alla glömt att hon saknas inne i huset..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in