2021-04-21, 18:09
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
onsdagsrobin
2021-04-21, 18:10
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Den enda som kan tycka transan är snygg är med största sannolikhet bög.
Jag är såpass säker på min sexualitet så jag kan liksom lägra vem jag vill.

Jag har cash, muskler & en skön stil. Jag har sexappeal, that's for sure. Får knulla när jag vill men ibland måste man få ta en tugga av den den förbjudna frukten.

Men framförallt så är hon en värdig vinnare, mycket skärpt tjej. Både irl & på tv.
Senast redigerad av Adonis. 2021-04-21 kl. 18:14.
2021-04-21, 18:22
Medlem
[quote=Adonis.|75591882

Vacker & sensuell, allt en riktig man vill ha. That's for sure. En fröjd för både öga & lem men framförallt en värdig vinnare! [/QUOTE]

Absolut inte vad en riktig man vill ha. Inte bara kroppen som är falsk och konstgjord. Hela hans personlighet är ju plast.

Fattar inte hur en RIKTIG man kan tycka det där skåpet är vackert.
2021-04-21, 18:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.

Jag har cash, muskler & en skön stil. Jag har sexappeal, that's for sure. Får knulla när jag vill men ibland måste man få ta en tugga av den den förbjudna frukten.

Men framförallt så är hon en värdig vinnare, mycket skärpt tjej. Både irl & på tv.

Värdig vinnare? Vilket bullshit. Han klagade på Wrenkler när han satte jaget före laget när de skulle gräva i sanden efter det här matpriset när han själv gjorde samma sak när han valde en hemlig immunitet framför ett eldstål till laget. Han förvägrade Andreas, Ludde och Alex mat när de kom tillbaka efter att ha ätit kakor och munkar trots att han själv fick mat efter att han och Johanna fick korv och öl. Han har inte gjort någonting annat än gnällt på och mobbat ut Alex och Wrenkler samt fläkt ut sin äckliga mansröv i stringtrosor samt bölat över att han inte fick vara med sina originalfemman-polare. Han är en vidrig människa. Både personlighetsmässigt och utseendemässigt och om du går igång på honom så tyder allt på att du är bög.
2021-04-21, 19:00
Medlem
kubuns avatar
Citat:

Adonis. ett namn som klart anger hur jävla skruvad du är. Kocksfreak av värsta sort som ser Thailand av alla sunkhålor som ditt paradis. Klart som fan att du ser Pärra som ett ideal - någon som vi normala ser som ett tragiskt livsöde bed-röv-ligt .

Får knulla när som helst när du knullar vad du kommer åt i Thailand å själv blir knullad på ett slaskigt hotell, fast du inte fattat det. Du ska veta att du iaf inte kommer vidare, men det fattar du ju heller inget utav
2021-04-21, 19:06
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Värdig vinnare? Vilket bullshit. Han klagade på Wrenkler när han satte jaget före laget när de skulle gräva i sanden efter det här matpriset när han själv gjorde samma sak när han valde en hemlig immunitet framför ett eldstål till laget. Han förvägrade Andreas, Ludde och Alex mat när de kom tillbaka efter att ha ätit kakor och munkar trots att han själv fick mat efter att han och Johanna fick korv och öl. Han har inte gjort någonting annat än gnällt på och mobbat ut Alex och Wrenkler samt fläkt ut sin äckliga mansröv i stringtrosor samt bölat över att han inte fick vara med sina originalfemman-polare. Han är en vidrig människa. Både personlighetsmässigt och utseendemässigt och om du går igång på honom så tyder allt på att du är bög.

Fast du går ju igång på Tova-Sophia av helt andra anledningar. Sötnosen har varit utsatt på många sätt som barn, typ utnyttjad,mobbad & slagen. Det är hennes tur nu.

Jag svär att jag har lägrat fler brudar än du, men ibland behöver man krydda vardagen mer än med golddiggers & stureplanshoror.

Tova-Sophia är både exotisk & spännande, en kul tv-personlighet som kommer gå långt. That's for fucking sure, baby. Dessutom är man inte bög om det är en själv som lägrar. Kan du ingenting, lilla svennepojk?
Senast redigerad av Adonis. 2021-04-21 kl. 19:30.
2021-04-21, 19:07
Medlem
Varför säger ni att man är bög om man tycker Tova-Sophia är sexig? Är man bög vill man ha manliga drag och en manlig kropp. Och en kuk såklart!
2021-04-21, 19:12
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Adonis. ett namn som klart anger hur jävla skruvad du är. Kocksfreak av värsta sort som ser Thailand av alla sunkhålor som ditt paradis. Klart som fan att du ser Pärra som ett ideal - någon som vi normala ser som ett tragiskt livsöde bed-röv-ligt .

Får knulla när som helst när du knullar vad du kommer åt i Thailand å själv blir knullad på ett slaskigt hotell, fast du inte fattat det. Du ska veta att du iaf inte kommer vidare, men det fattar du ju heller inget utav

Vilken tuffing. I'm pissing in my pants. Är du oskuld, lilla soyboy? Saknar du cash & stil, jävla fattiglapp! Eller är du bara avundsjuk?

Tova-Sophia har personlighet. Jag har personlighet. Du har ingenting, baby. Nada!

Tova-Sophia is the real shit in Robinson. En frisk fläkt med både stil & attityd.
Senast redigerad av Adonis. 2021-04-21 kl. 19:31.
2021-04-21, 19:17
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Vilken tuffing. I'm pissing in my pants. Är du oskuld, lilla soyboy? Saknar du cash & stil, jävla fattiglapp!

Anna-Sophia har personlighet. Jag har personlighet. Du har ingenting, baby. Nada!

Anna-Sophia is the real shit in Robinson. En frisk fläkt med både stil & attityd.
Tänk att jag alltid trott att INGENTING var just ingenting tills du dök upp och jag fick nåt att jämföra det med
2021-04-21, 19:24
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Tänk att jag alltid trott att INGENTING var just ingenting tills du dök upp och jag fick nåt att jämföra det med

Are you for real, baby. Passa dig så att jag inte sätter dig på piedestal. Du är fucking avundsjuk, sötnos.

Tova-Sophia är den som är mest värdig vinnare, inte bara hennes insats i Robinson utan oxå pga hennes kamp genom livet, hennes förvandling & hennes mod. Hon har mer positiva egenskaper än någon annan i tävlingen, man måste bara se genom hennes hårda yta.

Dessutom har hon faktiskt ett riktigt nice ass.
Senast redigerad av Adonis. 2021-04-21 kl. 19:31.
2021-04-21, 19:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Fast du går ju igång på Anna-Sophia av helt andra anledningar. Sötnosen har varit utsatt på många sätt som barn, typ utnyttjad,mobbad & slagen. Det är hennes tur nu.

Jag svär att jag har lägrat fler brudar än du, men ibland behöver man krydda vardagen mer än med golddiggers & stureplanshoror.

Anna-Sophia är både exotisk & spännande, en kul tv-personlighet som kommer gå långt. That's for fucking sure, baby. Dessutom är man inte bög om det är en själv som lägrar. Kan du ingenting, lilla svennepojk?

Du vet ju inte ens namnet på din ladyboy. Jag föredrar kvalitet före kvantitet. På så vis slipper man AIDS och andra otrevliga åkommor.
2021-04-21, 19:29
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Du vet ju inte ens namnet på din ladyboy. Jag föredrar kvalitet före kvantitet. På så vis slipper man AIDS och andra otrevliga åkommor.

Då kanske jag inte ska knulla dig trots allt, jävla soyboy. Fattiga nolla. Du är bara avundsjuk. Tova-Sophia har mer stake än vad du har. Hennes insats i Robinson bevisar detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in