Citat:
Ursprungligen postat av
thug4life
Du borde dömas för våldtäkt!!!
För övrigt, mycket synd om killen som dog, så ung och hela livet framför sig. Tragiskt allt detta. När ska det ta slut?
Varför är hamko så farlig, vad är hans meriter?
Våldtäkt för jag använde min hjärna!
Ska berätta att kvinnor e inte alltid änglar som du tror det!
Kartellen i Mexiko använder snygga kvinnor Till att skickas till Europa olika länder Till knarkungar deras uppgift ligga med de få killarna tycka om de Bara för att kartellen ska ha koll på de o när de tycker han har gjort bort sig ska hon berätta vart hon befinner sig o från ingenstans dyker någon upp på mope o skytter knarkungen Till döds men händer inget med kvinna!
De e inte så att i mördarnas ögon som e sönder kokxade kvinnornas liv e värt mer än männens!
Kvinnan behövs Till nästa de används som levande kameror Bara skillnaden e att de hotas med familj avrättning om de inte gör som kartellen säger men i Sverige betalar man stora summor istället o när en kvinna tänker på gucci skor långa koks kvällar som kan financieras på detta sättet tro mig folk kan gå långt detta e inget påhit år 2020 sköts en av de största knarkungar i döds i Serbien o polisen kom fram att det var på detta sättet de viste var killen va!
Så tänk med hjärnan eller skriv inget