2021-04-21, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
1. säg en till rappare som sjungit så de ska bli en koppling, folk dom sjunger ”testa mig blabla” men de här e nåt annat, de som dom i UK dom sjunger vilka dom dödat osv. Jag har lyssnat på varenda låt i svensk rap o garanterar dig de inte så med texterna som du tror.

2. Nej det är de inte, om du som 13 åring rånar folk (säkert tidigare) så e de klart du kan göra anstiftan på mord när dj blivit vuxen. De jätte logiskts.

3. Jag e ganska så säker på att Paki styrde dalen, om inte hur vet du o vem gjorde de om inte han? Tillomed polisen i sina dokument säger han e ledare o bleb skjuten av sin högra hand

Gambianerna styr Dalen. Precis som med Vårby finns ledare sen finns dom under ledarna som styr sina springisar. Paki var en av dom.
Citera
2021-04-21, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Plus hur ska de veta att de han de ska pepprA?
100% säker killen gick med luva keps nån stopp de e inte så att mördarna gick fram Till alla som hade luva o såg ut som en arab o frågade
“E de du som e havals bror?”

Nån gav info som viste killen va på väggg o beskrev honom Till 100%
Alltingen de han har varit hemma hos innan
Han börja gå hem eller de han träffat på innan han kom hem!
Enligt media så inleddes det med en "konfrontation" det kan man väl tolka som att de gick fram och interagerade på något sätt? Inte sköt på avstånd.
Citera
2021-04-21, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vkumfrpckdklitoris
Elsparkcyklar är 100% shottas/flg. Det är långa fotbollsspelare med mörkblåa adidas och vita ränder som glider runt i svarta skaljackor + coronamask. Det är många som gömmer sig när de kommer, de är livsfarliga och riskerar att oprovocerat dödas av paranoida psykopater som har hotbild, skojjar ej jag var nära att ställa mig mitt i vägen och flyga på en snubbe häromdagen.

Om ni ser de reka utanför ert område så fota, konfrontera med fight direkt om ni vågar. Men akta er annars det är iskallt folk! Metoderna är så standard nu att nån oskyldig på väg till fotbollsträning kommer dö snart.

Det enda som jag tycker är synd i det här är att horungen sebbe staxx inte är klipp ännu, vafan?! Vore trevligt att läsa om skjutning på Sveriges kaxigaste svennar einar + sebbe staxx. Äckliga typer.
Bortsett från din paranoia/ironi är du inte så fel ut och cyklar, 2-3minuters gångväg mellan husby och vart killen blev skjuten. Sägs även att han varit föröljd dagar innan med folk på elsparkcyklar
Citera
2021-04-21, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thug4life
Du borde dömas för våldtäkt!!!

För övrigt, mycket synd om killen som dog, så ung och hela livet framför sig. Tragiskt allt detta. När ska det ta slut?

Varför är hamko så farlig, vad är hans meriter?

Våldtäkt för jag använde min hjärna!
Ska berätta att kvinnor e inte alltid änglar som du tror det!
Kartellen i Mexiko använder snygga kvinnor Till att skickas till Europa olika länder Till knarkungar deras uppgift ligga med de få killarna tycka om de Bara för att kartellen ska ha koll på de o när de tycker han har gjort bort sig ska hon berätta vart hon befinner sig o från ingenstans dyker någon upp på mope o skytter knarkungen Till döds men händer inget med kvinna!
De e inte så att i mördarnas ögon som e sönder kokxade kvinnornas liv e värt mer än männens!
Kvinnan behövs Till nästa de används som levande kameror Bara skillnaden e att de hotas med familj avrättning om de inte gör som kartellen säger men i Sverige betalar man stora summor istället o när en kvinna tänker på gucci skor långa koks kvällar som kan financieras på detta sättet tro mig folk kan gå långt detta e inget påhit år 2020 sköts en av de största knarkungar i döds i Serbien o polisen kom fram att det var på detta sättet de viste var killen va!
Så tänk med hjärnan eller skriv inget
Citera
2021-04-21, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Enligt media så inleddes det med en "konfrontation" det kan man väl tolka som att de gick fram och interagerade på något sätt? Inte sköt på avstånd.

De kan vara att grabben försökte prata ur sig kanske ville erbjuda pengar så han får leva!
Med konfrontation kan menas mycket

Vi får vänta på mer info men nån från ett jävla fönster eller från en bil eller nånstans måste ha sett händelsen
Citera
2021-04-21, 17:13
Medlem
Citat:
Du borde dömas för våldtäkt!!!

För övrigt, mycket synd om killen som dog, så ung och hela livet framför sig. Tragiskt allt detta. När ska det ta slut?

Varför är hamko så farlig, vad är hans meriter?

Hamko sitter en femma nu medhjälp till mordförsök tror jag. det var en 14åring

sen misshandlade och torterade han en man i sin lägenhet tillsammans med några andra det var ett brutalt fall. ni kan läsa fup här på flashback. med andra ord hamko är sprängd i huvet skitzad
Citera
2021-04-21, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Våldtäkt för jag använde min hjärna!
Ska berätta att kvinnor e inte alltid änglar som du tror det!
Kartellen i Mexiko använder snygga kvinnor Till att skickas till Europa olika länder Till knarkungar deras uppgift ligga med de få killarna tycka om de Bara för att kartellen ska ha koll på de o när de tycker han har gjort bort sig ska hon berätta vart hon befinner sig o från ingenstans dyker någon upp på mope o skytter knarkungen Till döds men händer inget med kvinna!
De e inte så att i mördarnas ögon som e sönder kokxade kvinnornas liv e värt mer än männens!
Kvinnan behövs Till nästa de används som levande kameror Bara skillnaden e att de hotas med familj avrättning om de inte gör som kartellen säger men i Sverige betalar man stora summor istället o när en kvinna tänker på gucci skor långa koks kvällar som kan financieras på detta sättet tro mig folk kan gå långt detta e inget påhit år 2020 sköts en av de största knarkungar i döds i Serbien o polisen kom fram att det var på detta sättet de viste var killen va!
Så tänk med hjärnan eller skriv inget

Haha värderade inte kvinnor i mitt svar till dig. Tänkte på något helt annat. Men du är rätt skön, fortsätt med dina teorier, vem vet du kanske får rätt i slutändan. Hur som helst så är det jävligt synd att sånt här ska ske.
Citera
2021-04-21, 17:52
Medlem
Einar lär aldrig ligga bakom detta. Sorgligt att dessa grabbar slaktar varandra. Lider med deras familjer.
Citera
2021-04-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
Hamko sitter en femma nu medhjälp till mordförsök tror jag. det var en 14åring

sen misshandlade och torterade han en man i sin lägenhet tillsammans med några andra det var ett brutalt fall. ni kan läsa fup här på flashback. med andra ord hamko är sprängd i huvet skitzad
När o var skedde de eller har du länk
Citera
2021-04-21, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
När o var skedde de eller har du länk

(FB) Man torterad under en vecka i Farsta 2019-03-07, tre dömda
Citera
2021-04-21, 18:30
Medlem
Citat:
Haha värderade inte kvinnor i mitt svar till dig. Tänkte på något helt annat. Men du är rätt skön, fortsätt med dina teorier, vem vet du kanske får rätt i slutändan. Hur som helst så är det jävligt synd att sånt här ska ske.

Jag e inte människan med empati men jag kan hålla med detta var Havals öde men lillebror tog över de!

Jag försöker Bara tänka på olika saker o inte använda hjärtat mer använda hjärnan som just en detektív ska göra
Citera
2021-04-21, 18:37
Medlem
vän till BO (@andree.alikhan) lägger ut stories om einar på instagram bla ''kriget har startat'' osv osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in