2021-04-21, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Jag är mest förvånad över att någon faktiskt tittar på programmet.

Vad är det som driver er för att titta på det?
Jag personligen tittar inte på det, men jag antar att de som tittar finner programmet underhållande?
Citera
2021-04-21, 17:11
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Han vänder sig till feminister och vänsterfolk skulle jag gissa. Alltid stört mig på honom. Speciellt hans keps som han alltid har på sig överallt. Ser ut som en riktig toffel.

jag kan inte med honom.
Citera
2021-04-21, 17:12
Medlem
siisters avatar
Citat:
Jo, jag pratar om det som hände med Jennifer. Och det finns en person i denna tråd som jobbar för Nent som vittnar om att tjejerna bara anmäler för uppmärksamheten. Utredningen kommer läggas ner.

Du måste lära dig att människor ljuger på internet. Det är allt bra efterblivet att tro på det "en person i denna tråd" skriver utan att sett några bevis. Eller kollade du kanske igenom användarens posthistorik, såg att denne skrivit "Jag var där" i ett par andra trådar gällande brott och såg det som ett bevis på att människan talar sanning? För det vore helt efterblivet det med.
Citera
2021-04-21, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Du måste lära dig att människor ljuger på internet. Det är allt bra efterblivet att tro på det "en person i denna tråd" skriver utan att sett några bevis. Eller kollade du kanske igenom användarens posthistorik, såg att denne skrivit "Jag var där" i ett par andra trådar gällande brott och såg det som ett bevis på att människan talar sanning? För det vore helt efterblivet det med.

Jag har inte kollat igenom personens historik. Inte dragit några slutsatser från det personen skrev ändå.
Citera
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Jag är mest förvånad över att någon faktiskt tittar på programmet.

Vad är det som driver er för att titta på det?

Av samma anledning som du tittar på hockey?
Citera
Medlem
Citat:
Vilket bra svar. Du har inget mer att säga.

Du kunde inte ens svara på min fråga: Och det om fingrarna i underlivet finns inte ens med i avsnittet, men tydligen har du sett allt som blivit bortklippt eller?

Vilken fråga då? Har du ej läst kvinnornas vittnesmål?

Om hela serien är borta så är det en stor ekonomisk börda något sånt gör inte ett företag om de inte absolut måste.

Snälla sluta citera mig nu och återgå till att titta på postorderfruar.
Citera
2021-04-21, 17:16
Avslutad
Toby, vilken jävla nolla.
Citera
2021-04-21, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onches
Vilken fråga då? Har du ej läst kvinnornas vittnesmål?

Om hela serien är borta så är det en stor ekonomisk börda något sånt gör inte ett företag om de inte absolut måste.

Snälla sluta citera mig nu och återgå till att titta på postorderfruar.

Jag frågade om du sett det bortklippta materialet? För om du inte har det behöver du inte uttrycka dig om vad som faktiskt har hänt.

Så hela din teori grundar sig enbart i kvinnornas vittnesmål? Du kanske ska låta polisen göra jobbet istället för att leka polis själv. Dom har tillgång till materialet.

Vad tror du det får för ekonomisk börda om företaget inte försöker visa att dom agerar? Att pausa serien en stund är säkert bättre ekonomiskt än att inte göra det.
Citera
2021-04-21, 17:20
Medlem
Är det He 2 som börjar nu? Kolla lite snabbt på klippen. Unga fulla människor som är halvnakna med varandra och smeker varandra. Tjejen sitter i trosor och pressar sitt kön emot honom och han drar ner behån hon säger argt nej och sitter kvar och han slutar. Tror starkt på att han faktiskt blir sexuellt trakasserad där och han borde anmäla henne. Tror faktiskt hon kan bli dömd för det.
Citera
2021-04-21, 17:23
Medlem
siisters avatar
Citat:
Jag har inte kollat igenom personens historik. Inte dragit några slutsatser från det personen skrev ändå.

Du drog inte några slutsatser, bara svalde allt utan bevis och spred det vidare som en sanning? Jag fattar. Du kallar andra för efterblivna eftersom du är efterbliven själv, du klagar på andra som inte tänker kritiskt eftersom du inte tänker kritiskt själv.

Citat:
Folk är så bombsäkra på att allt som skrivs i media är sant så folk utgår från att det är 100% våldtäkt innan dom ens sett något som bevisar det. Hur många tror ni inte läste Aftonbladets-artikel utan att ens följa PH för att sedan anta direkt att det är sant?

Citat:
Jo, jag pratar om det som hände med Jennifer. Och det finns en person i denna tråd som jobbar för Nent som vittnar om att tjejerna bara anmäler för uppmärksamheten. Utredningen kommer läggas ner.
Citera
2021-04-21, 17:38
Medlem
Såg klipp ifrån något reportage som den här bögreporten på Aftonbladet hade gjort. I klippen syns en tjej sitta på snubben som misstänks halvnaken i ett annat klipp hånglar han med nån annan brud. I framförallt det första klippet kan man ifrågasätta vad fan tjejen egentligen ville om hon sitter halvnaken på snubben. Extremt oklart.
Citera
2021-04-21, 17:39
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Av samma anledning som du tittar på hockey?
Ah, Paradise Hotel sett som en sporttävling med tränade elitidrottsmän, enligt en regelbok.

Då blev det matchstraff här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in