2021-04-21, 16:01
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
På Mergim? Vågar han?
Nej Emelie, hon tog ut honom på tävlingen
2021-04-21, 16:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hahaha ja efter den korta slutpläderingen, så känner jag väl att du är inne på rätt spår trots allt.
Som jag tidigare nämnde, så tänker (handlar) vi alla i affekt här inne och då är det lätt att missa dom finslipade detaljerna.
Det är därför det är bra vi har en skarpsynt groda som vet hur skåpet ska stå.
Hård men rättvis.

Dock kommer du vilja halshugga av mina skinkor nu, men jag vill fan ha kvar albanen ett tag till, bara för att få skratta till alla era vredesutbrott här på Flashback.
Dom är f-n inte hälsosamma. Varken för mig eller för er. Men det ger mig goda anledningar att frekvent kika in här då och då. Annars har hela skiten varit ett enda jehovassekt-kalas

När du dukar upp bordet med allt krimskrams på en virkad duk av albanskt snitt så är jag beredd att sätta min kropp på pallen och köper ditt resonemang med den albanska damen. Hon bör stanna ett tag till för vår allas skull och blöda ut ordentligt. Ju längre den albanska damen är kvar desto större är chansen att det blir det sista vi får se innan hon blir fåraherde i de albanska bergen dit hon blir tvungen att fly. Filip är på jakt nu och varför skall vi stoppa honom när han är varm i kläderna.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Alltså ja!!! Aldrig varit såhär arg över BB innan tror jag! Han är en idiot men alla som inte plockade ut honom är större idioter!
Vill fan aldrig mer höra gnäll om att Adrian vinner allt! De får ju skylla sig själva!

Ja men det är en bunt fegisar.
Du ser ju hur dom tassar runt Mergrinets tår. Nästan obehagligt att titta på
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vänta vad har jag nu missat? Vem är Pedros sne på?
Emelie tog ut honom på ballongtävlingen, han blev svart i blicken och sa att han tog det personligen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Emelie står där tyst som en mus när Adrian fråga vem som rösta på honom, hon som är såååå ärlig!!

Behöver ju inte berätta om hon inte vill , såg du Tanja då hon sprang i väg oxå , när Nardos fråga
2021-04-21, 16:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Simon har redig ångest, fint och se! Hoppas han vaknar upp nu och nominerar Mergim. Hoppas Tanja hänger på så dom kan ge varsin tvåa. Mergim och Emelie är det största skitsnackarna därinne men dom säger att dom är ärligast.......pinsamt.

Hoppas Adrian friar till Madde. Alternativt Simon till Tanja som förlåtelse

Jag skulle hellre se Tanja och Simon i sviten
2021-04-21, 16:03
Medlem
Citat:
På Mergim? Vågar han?

nä emelie tror jag personen syftade på
2021-04-21, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Emelie tog ut honom på ballongtävlingen, han blev svart i blicken och sa att han tog det personligen

Ahaaa
2021-04-21, 16:04
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Svensexa, vigsel och bröllopsfest, det kan ju bli hur grisigt som helst.
En begravning hade varit ett väldigt passande avslut på kvällen också!

De får välja någon som får lägga sig i en kista och de andra tar avsked i form av diverse floskler om hur mycket personen har betytt för alla huset, efter ceremonin blir kistan skickad till bårhuset (utskickad ur programmet).
Undrar om de hade vågat välja Mergim då?
2021-04-21, 16:05
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
När du dukar upp bordet med allt krimskrams på en virkad duk av albanskt snitt så är jag beredd att sätta min kropp på pallen och köper ditt resonemang med den albanska damen. Hon bör stanna ett tag till för vår allas skull och blöda ut ordentligt. Ju längre den albanska damen är kvar desto större är chansen att det blir det sista vi får se innan hon blir fåraherde i de albanska bergen dit hon blir tvungen att fly. Filip är på jakt nu och varför skall vi stoppa honom när han är varm i kläderna.

HHHAHHAHhhhahjahahhaHhahahaahhha
Jag. Kan. Inte. Andas.
Snälla ge mig mun mot mun metoden med ditt anus!
Dom enda vännerna han kommer ha kvar där uppe i bergen, är getterna som kommer få slänga ett getöga på sina skändade rövhål när morgonen gryr. Förhoppningsvis kan getter sova med ett öga öppet, annars är det kört.
Medlem
amiliasharborstes avatar
Om alla hänger löst och vi får rösta på vem vi vill ska lämna huset, visst fan röstar vi ut Mergim då?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Kan inte låta bli att tycka Joel är en sötnos, en liten farbror, älskar när han säger:
Vilken trevlig dress om Madelenes kläder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in