2021-04-21, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Idiot AD
Fck off!

Alltså ja!!! Aldrig varit såhär arg över BB innan tror jag! Han är en idiot men alla som inte plockade ut honom är större idioter!
Vill fan aldrig mer höra gnäll om att Adrian vinner allt! De får ju skylla sig själva!
2021-04-21, 15:53
Avstängd
sluta älta nu simon kasta offerkofta ta på dig boxhandskrna och skicka hem grabbarna grus plus mergim veckorna framöver
2021-04-21, 15:53
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lugn AD "fuskade" lika mycket som andra. Meningen var inte att fösa ballongen mot kroppen. Jag är den siste som vill att han vinner, men det var fair and square som vanligt. Alla söker alltid en ursäkt, vi behöver inte falla i den albanska damens fälla.

Problemet är mer fanskapet där inne som inte vågar göra det de gapar om. Tänk på att de är runt 25 och tror på allt som skrivs på internet och saknar varje form av analytisk förmåga.

Nardos bitch Adrian fortsätter sitt korståg i de lättkränktas land. Buuhuu är stridsropet.
Kom i min famn Rudi, som jag har väntat på att ge dig tröst....

Hahaha ja efter den korta slutpläderingen, så känner jag väl att du är inne på rätt spår trots allt.
Som jag tidigare nämnde, så tänker (handlar) vi alla i affekt här inne och då är det lätt att missa dom finslipade detaljerna.
Det är därför det är bra vi har en skarpsynt groda som vet hur skåpet ska stå.
Hård men rättvis.

Dock kommer du vilja halshugga av mina skinkor nu, men jag vill fan ha kvar albanen ett tag till, bara för att få skratta till alla era vredesutbrott här på Flashback.
Dom är f-n inte hälsosamma. Varken för mig eller för er. Men det ger mig goda anledningar att frekvent kika in här då och då. Annars har hela skiten varit ett enda jehovassekt-kalas
2021-04-21, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hoppas fan någon vågar fria idag.

Hihi madde kanske friar till adrian? helt i linje med att ta det slooow som dom säger.
2021-04-21, 15:55
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Nu ska Nardos slå Tanja, hon har fått en kniv i ögat, herregud varför plågar jag mig själv på detta vis?
2021-04-21, 15:56
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram kommer ju få Simon att inte nominera honom eftsom han påpekar tydligt om att sånt kommer han att ta personligt? Vad är det för jävla skit, att använda sig av andras känslor? Pedram är så lättkränkt... oj,oj,oj tuttttinuttttt.....
2021-04-21, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nu ska Nardos slå Tanja, hon har fått en kniv i ögat, herregud varför plågar jag mig själv på detta vis?

Jag vet inte varför men jag tror sällan på Nardos historier. Sättet hon berättar om saker gör att det känns påhittat.
2021-04-21, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Hihi madde kanske friar till adrian? helt i linje med att ta det slooow som dom säger.

Jadå! Hon har redan köpt klänningen o ingraverat ringarna innan hon gick in i huset! 😂
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sluta älta nu simon kasta offerkofta ta på dig boxhandskrna och skicka hem grabbarna grus plus mergim veckorna framöver
Precis!

Han har då iaf vett att skämmas över sitt korkade val.
Medlem
Anonym396s avatar
Nu pratar de om självmord och döda människor?

Ingen censur? Wtf?
2021-04-21, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu pratar de om självmord och döda människor?

Ingen censur? Wtf?

Tänkte på det också! Produktionen har fikapaus säkert😅
2021-04-21, 15:58
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Jag vet inte varför men jag tror sällan på Nardos historier. Sättet hon berättar om saker gör att det känns påhittat.
Hon ljuger om det mesta, alltid varit med om något värre eller har en kompis som...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in