2021-04-21, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Jag tror inte han får Emelies fans på sin sida, kanske några. Jag är Emelie fan även om jag kan störa mig en del på henne och hennes tankesätt som är ganska omoget men hon kan vara otroligt underhållande.
Skulle aldrig vilja spara Dompa mot de andra för Emelies skulle.

Det är bra, då är du en av dom bättre fansen Emelie har här ute
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hoppas du blir misstänkt ditt vidriga svin.

(FB) Big Brother 2021

Berätta mer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Tror ad har lite stress idag ifall han och madde ska sova i kärlekssviten. Gissar bb kommer vilja mjölka ur de mesta ur det rummet och att de ska "vinna" en omröstning att sova där, spec när det är i annexet och inte uppdragsrummet.
Igår frågade nardos hur han skulle känna om de fick sova där. Han sa att de "skulle vara mysigt men de är inte som att nåt kommer hända"

Oj, där kan man tala om CRINGE... Hade nog inte kunnat kolla. Ser Adrian sitta på ena fotänden av sängen och kasta i sig kakor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ååååh vad jag önskar kunna höja temperaturen på strykjärnet till "linne" rent telepatiskt...

Hjälper nog inte. Det har redan brunnit där inne..
2021-04-21, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag förstår att du älskar årets säsong, eftersom den består av 99% gullande.
ELLER HUR? MEN en sak: för att få perspektiv på tillvaron så brukar jag påminna mig om bredden på flashback! Läser denna tråd "Steril pga tillskott av Ingefära. Vad kan urolog göra?" . Då rinner de flesta förvirrade inlägg jag läser här av som vatten på en gås🤣🤣🤣🤣
(FB) Steril pga tillskott av Ingefära. Vad kan urolog göra?
Senast redigerad av Miraquel 2021-04-21 kl. 10:47.
2021-04-21, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Hjälper nog inte. Det har redan brunnit där inne..
100% 🤯🤣🤣
2021-04-21, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Oj, där kan man tala om CRINGE... Hade nog inte kunnat kolla. Ser Adrian sitta på ena fotänden av sängen och kasta i sig kakor.

Det som är tur är att det är en tävling idag, då kan de iaf diskutera den
2021-04-21, 10:43
Medlem
Citat:
Hoppas du blir misstänkt ditt vidriga svin.

(FB) Big Brother 2021
Toppen! 🤣🤣🤣👍
2021-04-21, 10:44
Medlem
Igår när Emelie och Dompa var i anextet pratade de om Emelies resa och att hon varit överviktig en stor del av hennes liv. Han hade mycket frågor och Emelie sa att han kunde få se en bild sen. Han svarade sååå snabbt Att Nej det skulle han inte vilja.
Jag kan förstå att han kanske inte skulle tycka att Emelie var lika attraktiv då alla gillar olika, men tycker att det är lite svag och douchigt av honom att svara så eller snarare ganska omoget.
Emelie fattar att han inte är hennes typ såklart och jag tror inte det kommer bli något utanför huset.
2021-04-21, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Tror ad har lite stress idag ifall han och madde ska sova i kärlekssviten. Gissar bb kommer vilja mjölka ur de mesta ur det rummet och att de ska "vinna" en omröstning att sova där, spec när det är i annexet och inte uppdragsrummet.
Igår frågade nardos hur han skulle känna om de fick sova där. Han sa att de "skulle vara mysigt men de är inte som att nåt kommer hända"

Tror också det, det ingår inte i hans plan till miljonen att bli instängd i en svit med en brud som är besatt av han. Han ser ju fan halvt apatisk ut idag.
2021-04-21, 10:46
Medlem
1754s avatar
Citat:
Tappat räkningen på hur många gånger Malmens1 ska spränga och döda. Förstår inte hur han inte är bannad.

Jaha, jag trodde det hade blivit nyhet i media om det, eller att han gjort verklighet av det.
2021-04-21, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Igår när Emelie och Dompa var i anextet pratade de om Emelies resa och att hon varit överviktig en stor del av hennes liv. Han hade mycket frågor och Emelie sa att han kunde få se en bild sen. Han svarade sååå snabbt Att Nej det skulle han inte vilja.
Jag kan förstå att han kanske inte skulle tycka att Emelie var lika attraktiv då alla gillar olika, men tycker att det är lite svag och douchigt av honom att svara så eller snarare ganska omoget.
Emelie fattar att han inte är hennes typ såklart och jag tror inte det kommer bli något utanför huset.

Såklart det inte kommer bli, Emelie är taktisk. Hon vet att det är bra att ha åtminstone en allierad därinne att kunna pakta med när det behövs. Det är bara taktik från hennes sida, sen är det väl lite sov kompis också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in