2021-04-21, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Dennis
Simon
Tanja
Nardos

Dennis och Simon kommer ha överlägset flest röster. Nardos får kanske 3 eller så. Det är min gissning i alla fall.

Oj! På pappret ser det ju solklart ut som Dennis kommer ryka mot dessa. Men frågan är om han verkligen gör de, tror han växte efter sin "kärleksförklaring" till Emelie när dom gick laget runt igår.
Så han lär ju få många av Emelies fans på sin sida
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Fast nu är det 2021 och inte 1954 i tvmedias barndom. Psykisk ohälsa är ingen underhållning i sig, hur psykisk ohälsa drabbar omgivningen är likställt med ren våld för de drabbade, inte underhållande alls. Är det en dramatisering baserad på ett manus: ja, jätteintressant typ flugornas herre. Realityformat? Näe. DET fick vi se säsong 2011 då Rickard Andersson blev psykotisk. Mycket sorgligt...

Jag förstår att du älskar årets säsong, eftersom den består av 99% gullande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henfeminist
+ Dompa
+ Madde

Ja, den känns väl ganska trolig faktiskt
2021-04-21, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Världsklass bonbon.
Gillar att mitt smeknamn fastnat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jaha och varför är du den enda i världen som sitter på denna infon?
Läs nyheterna
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Oj det var hårt sagt .

Det kommer in inom en halvtimme.
It better dom!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henfeminist
+ Dompa
+ Madde

Jag tror Nardos ev kommer hänga löst eftersom hon redan har 1 poäng från igår och dessutom är ett hot
2021-04-21, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Oj! På pappret ser det ju solklart ut som Dennis kommer ryka mot dessa. Men frågan är om han verkligen gör de, tror han växte efter sin "kärleksförklaring" till Emelie när dom gick laget runt igår.

Inte efter igår
2021-04-21, 10:36
Medlem
Tror ad har lite stress idag ifall han och madde ska sova i kärlekssviten. Gissar bb kommer vilja mjölka ur de mesta ur det rummet och att de ska "vinna" en omröstning att sova där, spec när det är i annexet och inte uppdragsrummet.
Igår frågade nardos hur han skulle känna om de fick sova där. Han sa att de "skulle vara mysigt men de är inte som att nåt kommer hända"
2021-04-21, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Inte efter igår

Om du syftar på det där ryktet som går bland kärringarna på Instagram. Hur mkt sanning ligger det ens i det? jag vill ha film bevis på sånt
2021-04-21, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nope. Inte ens en kyss eller kram

Adrian kastade dock en ros bredvid Madde när hon satt i soffan!!!!

Han kände sig visserligen tvungen att tillägga att det var på ordination av Dr. DompaLööve, men ändå.
2021-04-21, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

Jag tror inte han får Emelies fans på sin sida, kanske några. Jag är Emelie fan även om jag kan störa mig en del på henne och hennes tankesätt som är ganska omoget men hon kan vara otroligt underhållande.
Skulle aldrig vilja spara Dompa mot de andra för Emelies skulle.
2021-04-21, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jag tror Nardos ev kommer hänga löst eftersom hon redan har 1 poäng från igår och dessutom är ett hot

Jag tycker Nardos gott kan få hänga löst en vecka, tror dock hon kommer klara sig mot de flesta. En som jag innerligt önskar ska hänga löst är Pedram. Skulle också bli väldans förvånad om han då hänger sig kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in