2021-04-21, 10:26
Medlem
"Deltagarna har möjlighet att fria till varandra." Ytterligare ett genomskinligt försök från produktionens sida att "make Madrian happen".

Just STAHP.
2021-04-21, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, såklart. Men samtidigt så är det, om man bara ser till den här situationen och inte generellt, ganska väsentligt med vad det var för stämning. De har skämtat om att ligga flera gånger och jag har sett situationer mellan dem där ett "nej sluta" kommit upp fast det varit en del av jargongen. MEN jag vet SÅKLART att hon kan ha skämtat innan men varit allvarlig nu, oavsett jargong. Men ah, jag som inte sett det bör väl kanske lägga mig platt, eftersom jag inte kan göra en rättvis tolkning. Märker ju att min poäng/kontentan av det jag försöker säga missuppfattas gång på gång (kan absolut ha att göra med att jag inte är i mitt a-game formuleringsmässigt).

Nej, det spelar ju noll roll om hon sa nej för att hon inte ville ligga i tv eller för att hon inte ville ligga, punkt.

Jag tror inte jag missuppfattat dig, tycker du gör poäng.
Jargongen kändes lite luddig, jag uppfattade henne så här:

1. Ewww cringe (porrummet i sig) följt av ett långt samtal om allt möjligt
2. Ewww pussarna blir stela pga av alla kamerorna
3. Hångel under täcket gick bra en stund tills hon kände sig uttittad igen (fnitter)
4. Ewww sluta pussa på mig det går inte pga kamerorna
5. Sluta (skratt) nu vill jag sova
6. Nej men sluta nu. Jag vill inte, nu sover vi (upprepades 2-3 ggr)
7. Censur
2021-04-21, 10:27
Medlem
Vem blev blockad?
2021-04-21, 10:28
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Verkligen så, det är tydligt av kommentarerna på Instagram att döma. Blir stressad av sånt här, för det är ett ständigt aktuellt och viktigt ämne och ska inte ses på mellan fingrarna under några som helst omständigheter MEN det finns ett problem i att folket ska agera domstol. (Bortsett från Dikmen, hehe.) Om vi bara håller oss till BB nu så måste ändå utgångspunkten vara att produktionen har koll, det filmas som bekant HELA tiden. Med det sagt så kan det givetvis uppstå händelser som ligger i "gränslandet" som enligt normer och strukturer kanske inte direkt uppfattas som något problematiskt medans det i själva verket kan vara ett övertramp. Jag är helt för att som tittare engagera sig och "säga ifrån" om det är så att någonting ser ut att vara åt helvete men det är skillnad på det och att rakt av kalla någon våldtäktsman eller anklaga någon för övergrepp.

Problemet i att sådana här diskussioner dras igång i samband med dokusåpor är att det tenderar att bli oerhört kontraproduktivt. Istället för att strukturer förändras så ska individer bära hundhuvudet för alla, rentav hela problematiken. OBS! Säger INTE att personer som gör fel inte ska få konsekvenser eller plockas ut ur sammanhanget - givetvis är det helt rätt - men det är ingen lösning på grundproblemet. Visst kan det leda till att vi börjar samtala kring det, och det är såklart bra, men dessvärre leder sällan "cancelhändelser" ur diverse dokusåpor till en civiliserad och nyanserad diskussion.

Världsklass bonbon.
2021-04-21, 10:28
Medlem
In med brevhelvetet.
2021-04-21, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Precis så! TACK.
👍. Ja, det glömmer jag aldrig, och hur tjejjen hans grät och bad till kamerorna om hjälp, som Rickard för övrigt hade någon psykotisk innre dialog med. Jävla tragedi.
2021-04-21, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vilka tror vi på förhand sitter på Måndag?

Simon
Tanja
.... ?
.... ?

Om det nu blir fyra stycken igen
Dennis
Simon
Tanja
Nardos

Dennis och Simon kommer ha överlägset flest röster. Nardos får kanske 3 eller så. Det är min gissning i alla fall.
2021-04-21, 10:30
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
In med brevhelvetet.

Oj det var hårt sagt .

Det kommer in inom en halvtimme.
2021-04-21, 10:31
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
tydligen ska det ha skett en spränging ungefär 10-20 min efter denna händelse precis 30-40 meter ifrån huset

Jaha och varför är du den enda i världen som sitter på denna infon?
2021-04-21, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Gjorde han och Madde något igår?
Nope. Inte ens en kyss eller kram
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vilka tror vi på förhand sitter på Måndag?

Simon
Tanja
.... ?
.... ?

Om det nu blir fyra stycken igen

+ Dompa
+ Madde
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag tror inte jag missuppfattat dig, tycker du gör poäng.
Jargongen kändes lite luddig, jag uppfattade henne så här:

1. Ewww cringe (porrummet i sig) följt av ett långt samtal om allt möjligt
2. Ewww pussarna blir stela pga av alla kamerorna
3. Hångel under täcket gick bra en stund tills hon kände sig uttittad igen (fnitter)
4. Ewww sluta pussa på mig det går inte pga kamerorna
5. Sluta (skratt) nu vill jag sova
6. Nej men sluta nu. Jag vill inte, nu sover vi (upprepades 2-3 ggr)
7. Censur
Hmm... okej. VAD SVÅRT. Hade behövt se känner jag, men lär väl inte komma någon klipp i appen 🤪

Spontant känns ju punkt 6 lite tvivelaktig, bara när jag läser det sådär... men det påpekade du ju innan, så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in