2021-04-21, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Vad hände med tystnadskulturen?

Sällan har jag mött sådan dubbelmoral som hos trådens självutnämnda "moralens" väktare.
Upplys mig gärna hur jag är dubbelmoral, för att jag väljer att inte ta ett parti utan att veta hela sammanhanget?
2021-04-21, 09:41
Medlem
Ghandis avatar
Svävar adrian på moln nu för han fick sin pung tömd???
2021-04-21, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Upplys mig gärna hur jag är dubbelmoral, för att jag väljer att inte ta ett parti utan att veta hela sammanhanget?

Läs igenom dina två citerade inlägg och förklara hur du inte tar ett tydligt parti i det första; där du talar så fint om tystnadskultur, för att sedan snabbt hoppa till att *det är väldigt viktigt att veta om hon fnissade när hon sa nej eller inte*
2021-04-21, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Läs igenom dina två citerade inlägg och förklara hur du inte tar ett tydligt parti i det första; där du talar så fint om tystnadskultur, för att sedan snabbt hoppa till att *det är väldigt viktigt att veta om hon fnissade när hon sa nej eller inte*
Det som är viktigt i frågan är väll om dompa lyssnade på ett nej, oavsett hur det sades? Och det gjorde han väll. Varje gång...
2021-04-21, 09:46
Medlem
Vem tror ni blir blockad idag? Är de smarta och vill ha en chans så blockar de ju Adrian. Mergim kommer de då fan inte våga blocka
2021-04-21, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fast spelar det någon roll? Ett nej är ett nej, det vet ju du också. BB valde att inte filma det rummet mer på hela natten efter det där hände, så något har ju uppenbarligen hänt, förmodligen en tillsägelse.

Jag såg det själv inte, jag såg bara när de två gick in i rummet och Dennis skulle trycka in Emelie mot väggen och hångla upp henne men hon slet sig ur han och sa att hon inte ville. Det är inte första gången heller han sliter i henne.

Tilläggas ska att jag gillar Dompa annars! Nu blev det censur när Judith frågade om han hade sovit gott ”näe det känns inte som det....” och censur.

+1
Fniss eller inte, hon ville uppenbarligen inte mer. Då respekterar man det och slut på diskussionen.
2021-04-21, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag skrev även i mitt andra inlägg att det är viktigt att veta hur JARGONGEN var MELLAN DEM, inte bara HENNES reaktion. Även där: MARKANT skillnad. Eftersom jag sett klipp på den första situationen så vet jag att Emelie inte uppskattade det, då jag såg hennes reaktion, och det är DÄR tystnadskulturen kommer in.

Sedan syftade mitt första inlägg på diskussionen som skedde i tråden precis då, men du/ni tar det – precis som Instagramkrigarna – ur sitt sammanhang för att sätta dit mig. Men fortsätt gärna, snart så kanske ni träffar rätt.
2021-04-21, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag skrev även i mitt andra inlägg att det är viktigt att veta hur JARGONGEN var MELLAN DEM, inte bara HENNES reaktion. Även där: MARKANT skillnad. Eftersom jag sett klipp på den första situationen så vet jag att Emelie inte uppskattade det, då jag såg hennes reaktion, och det är DÄR tystnadskulturen kommer in.

Sedan syftade mitt första inlägg på diskussionen som skedde i tråden precis då, men du/ni tar det – precis som Instagramkrigarna – ur sitt sammanhang för att sätta dit mig. Men fortsätt gärna, snart så kanske ni träffar rätt.

Tillskillnad från dig har jag noll intresse av det.
Jag tycker han beter sig precis som vilken kille som helst - han tolkar hennes fniss som att hon är supersugen och vill leka lite svår - och slutar väl därför inte tvärt. Är väl tyvärr en klassisk uppfattning, från generelle mannen, av kvinnor som fnissar och blir generade..
Medlem
Adrian ser ut att ha ångest över något
Medlem
Shtre1s avatar
Här är från exonphspoiler https://imgur.com/gallery/wZnuVuV
Medlem
Adrian verkar eftertänksam och ser ut som han har ångest. Sugmärke på halsen?

Alternativt ligger han kvar i sängen till dess frukosten är klar.
2021-04-21, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Adrian verkar eftertänksam och ser ut som han har ångest. Sugmärke på halsen?

Alternativt ligger han kvar i sängen till dess frukosten är klar.

Gjorde han och Madde något igår?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in