2021-04-20, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
2021-04-20, 22:34
Medlem
Angående Gränslandet
2021-04-20, 22:38
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Angående Gränslandet

Haha, hört talas om Print Screen?
2021-04-20, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Angående Gränslandet

Går att kryssa i högra hörnet.
2021-04-20, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Haha, hört talas om Print Screen?
Jo.
Senast redigerad av Heymid 2021-04-20 kl. 22:45.
2021-04-20, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Går att kryssa i högra hörnet.
Inte i iPhone-appen.
2021-04-20, 22:48
Medlem
Tower of Power kan vara den töntigaste benämningen jag hört.

Tror inte Wilma blir långlivad. Av de fyra nya är det nog William som stannar längst, då jag tror han kommer pakta. Samen är för fyrkantig för att hitta allianser, och trollpackan i gränslandet åker nog den här veckan.
2021-04-20, 22:50
Medlem
Senast redigerad av Heymid 2021-04-20 kl. 22:53.
2021-04-20, 23:29
Medlem
Oddballs avatar
Det var länge sedan på tv som man såg någon lika självgod person som Ludde, så ung och vet redan precis allt här i världen. Hans smajlande sätt och släpiga skånska när han berättar något är ganska motbjudande.

Den aningens smalare och lite äldre kopian av Miljö-Greta är den kvinnliga varianten av Ludde. Wrenkler må vara en rätt säregen person, men när det gällde Greta så var han spot on. Hon verkar ha åsikter om allt - modell killgissningar - men är kass på att motivera och diskutera dem. Det kommer hon snabbt att bli tvungen att ändra på, annars får hon en jobbig uppförsbacke i livet.

Upptäckte att jag tydligen kan bli rätt störd på när personer är alldeles för hyperpositiva hela tiden också när jag sett den där krullhåriga kvinnan (Anki?) tycka att allt från tredje världskrig till Ebola är superduperhärligt och helt fantastiskt. Det blir lite för mycket. "Spik i foten? -Jajjemän!!!" över det hela.

Märkligt sammanträffande att en person som bytt kön har ett namn som förkortas TS. Hmm. Hon verkar nästan besatt av att visa upp sin rumpa i stringbikini. Kan tänka mig att en snygg bakdel på en könsbytt tjej kan orsaka syntax error i skallen på en del personer med bögnoja.

Hittills så tycker jag Dennis verkar vara den mest värdiga vinnaren, dessutom verkar han väldigt sympatisk. Den skallige (renrakad?) lappen kan bli lite intressant att följa också, tror det är en uthållig jävel. Första intrycket som lagledare är positivt (jag förtränger aktivt bort att han valde Greta). "Same same, but different".

Egentligen kanske man inte ska kommentera utseenden, men jösses vad lågt brösten sitter på den snygga blonda tjejen i gränslandet, såg lite skumt ut eftersom de är förhållandevis stora på den slanka kroppen. Nu vill jag se henne i bikini.

Ska bli intressant att se hur arg Alex orkar/kommer vara på de som sålde ut honom. Även om det är en tävling så var det grisigt agerat, förstår att han suktar efter någon form av hämnd.
Senast redigerad av Oddball 2021-04-20 kl. 23:31.
2021-04-20, 23:45
Medlem
mr.demons avatar
Den nya krullhåret. Ser ut som en 80 tals meth kärring från USA.
2021-04-20, 23:49
Medlem
Hade vart kul att se krulltanten dampa loss på Robinson men hon kommer inte vara kvar länge på gränslandet.
2021-04-21, 00:50
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Tova-Sophia är fett nice. En brud som jag dejtade tidigare känner henne. Från att ha varit en blyg liten maskros till att bli en vacker ros väl värd att plockas.

Innan jag brydde mig inte om henne men nu när jag fick se henne på TV så blev mitt intresse stort. Hon har alltid varit osäker lten tjej, söt men osäker, men på TV hon var kaxig. Fina tjejen har hon blivit & enligt ryktesväg pudrar hon näsan på ett vackert & sensuellt vis vilket endast gör henne vackrare. Detta rykte är visserligen obekräftat men hon växer i mina ögon för varje skvaller.

Nu är hon värdig att få kamma mitt hår. Hehe!

Den där är ju en man med Klinefelters syndrom. Han har en extra X-kromosom, XXY. Dom brukar könskorrigera sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in