Citat:
Ursprungligen postat av
lahlala
Angående Andreas (min favorit än så länge) Vadå har ingen ryggrad? Vad är att ”ha ryggrad” för dig? De som hörs och syns mest eller? Jag tycker då tvärtom. Jag tycker det är modigt och starkt att offra lite av sig själv (dvs att inte alltid säga vad man tycker i alla lägen) och speciellt i en sådan tävling som Robinson. Min strategi hade alla gånger varit liknande som Andreas, att hålla sig i bakgrunden helt enkelt. Vill man vinna pengar? Ja? Eller varför åker man dit ens? Tycker utöver det att han känns genuin och godhjärtad, som du skriver.
Och nej. (Om folk skulle spekulera) Jag har aldrig träffat karln innan utan jag säger bara vad jag tycker och tänker här i forumet, precis som ni andra!

Jag tycker att Anders är ganska tråkig. Han är kanske en schyst individ men han är otroligt tråkig i detta programmet. Han påminner en del om Micke och jag tror han kan ta hem skiten, en sån där neutral kandidat som kan gömma sig under "jag är inget hot".
Dennis är också en ganska tråkig deltagare. Om de blir en del större bråk så kan kanske Dennis gå längre än väntat eftersom han tycks hålla sig utanför bråk. Problemet är att han kommer ses som ett hot
Lite samma grej med William som kring Dennis, även om jag sett mindre av William.