2021-04-20, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ms.Pineapplepizza
Tova-Sophia sa på sin TikTok att hon köpt en Tesla som kommit för några veckor sedan. Någon som vet när vinnaren får vinstpengarna, direkt efter vinst eller efter vinsten sänts på TV?
2021-04-20, 21:06
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Trevligt med en homosexuell man som för omväxlingens skull inte beter sig så stereotypiskt, typ som förra årets Ragnar.

Han pratar dock som dödskalle-Fabian från förra säsongen.
Mjukt, släpande bögigt.
2021-04-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Dröjer mycket längre än så. Gäller Talang och liknande tävlingar också - dröjer flera månader innan pengarna till slut hamnar på kontot (ca 250k). Klas fick inte sina pengar på över ett år.

Damn, väntar de på att man ska glömma bort pengarna eller?
2021-04-20, 21:24
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahlala
Angående Andreas (min favorit än så länge) Vadå har ingen ryggrad? Vad är att ”ha ryggrad” för dig? De som hörs och syns mest eller? Jag tycker då tvärtom. Jag tycker det är modigt och starkt att offra lite av sig själv (dvs att inte alltid säga vad man tycker i alla lägen) och speciellt i en sådan tävling som Robinson. Min strategi hade alla gånger varit liknande som Andreas, att hålla sig i bakgrunden helt enkelt. Vill man vinna pengar? Ja? Eller varför åker man dit ens? Tycker utöver det att han känns genuin och godhjärtad, som du skriver.
Och nej. (Om folk skulle spekulera) Jag har aldrig träffat karln innan utan jag säger bara vad jag tycker och tänker här i forumet, precis som ni andra!

Jag tycker att Anders är ganska tråkig. Han är kanske en schyst individ men han är otroligt tråkig i detta programmet. Han påminner en del om Micke och jag tror han kan ta hem skiten, en sån där neutral kandidat som kan gömma sig under "jag är inget hot".

Dennis är också en ganska tråkig deltagare. Om de blir en del större bråk så kan kanske Dennis gå längre än väntat eftersom han tycks hålla sig utanför bråk. Problemet är att han kommer ses som ett hot

Lite samma grej med William som kring Dennis, även om jag sett mindre av William.
2021-04-20, 21:39
Medlem
Angående morgondagens Gränslandet
2021-04-20, 21:46
Medlem
Hur kommer det sig att Sofia nästan jämt har bikini på sig,medan övriga deltagare har både fleece o dunjacka på sig? Är det enbart för att visa upp sin ”nya” kropp eller?
2021-04-20, 21:58
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Hur kommer det sig att Sofia nästan jämt har bikini på sig,medan övriga deltagare har både fleece o dunjacka på sig? Är det enbart för att visa upp sin ”nya” kropp eller?

Det måste vara enda anledningen.
Hen vill visa tittarna att hen är den sexigaste henen i Haparanda.
2021-04-20, 21:59
Medlem
Jag tycker "de fem" i ursprungliga lag nord verkar sympatiska. Det såg ut som äkta känslor när de behövde skiljas åt.

Det är en tävling. Det är helt tillåtet att ta hjälp av lögner och manipulation för att manövrera ut andra deltagare. "Svinaktigt" beteende i det avseende betyder inte säga något om hur personen är i verkliga livet.

(Jag minns exempelvis Paradise Hotel för många år sedan, där Daphne Leon och en kille som heter Marre typ var ihop och hade bestämt sig för att dela på vinstsumman. Dom vann. Därpå bjöds typ alla deltagarna som varit med in och fick rösta på en av dem. De flesta röstade på Marre. Den godtrogna Daphne kände sig lugn och som att hon kunde lita på Marre. Men, efter att Marre korats till segrare beslutade han sig för att behålla hela summan själv (förutom de mutor han gett till andra deltagare för att de skulle rösta på honom). Ett väldigt falskspel. Dels blev hon blåst på sin halva av segerpengarna och dels hade hon ju trott att han tyckte om henne. Men han utnyttjade henne. Daphne såg väldigt skakad ut. Typ ingen reagerade då, utan folk tyckte det hörde till spelets regler och att han gjorde rätt.
...Läste nyss en några år gamma artikel om där hon rånats på sin Rolex-klocka, så jag får intryck av hon trots blåsningen i Paradise Hotel inte kom att leva resten av sitt liv i fattigdom. Hon är förresten syster(?) till Dogge Doggelito, som egentligen också heter Leon.)

Vi får även bara bevittna en bråkdel av det som sker, och det vi ser är vinklat av produktionen till att engagera oss tittare och hålla oss kvar.

Tråkigt med alla personer som näthatar mot könskorrigerade, bögar, tjejer osv. Likaså fokuset på folks utseende, typ underbett och annat oväsentligt.
2021-04-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Angående morgondagens Gränslandet

2021-04-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Senast redigerad av Heymid 2021-04-20 kl. 22:28.
2021-04-20, 22:27
Medlem
Adonis.s avatar
Tova-Sophia är fett nice. En brud som jag dejtade tidigare känner henne. Från att ha varit en blyg liten maskros till att bli en vacker ros väl värd att plockas.

Innan jag brydde mig inte om henne men nu när jag fick se henne på TV så blev mitt intresse stort. Hon har alltid varit osäker lten tjej, söt men osäker, men på TV hon var kaxig. Fina tjejen har hon blivit & enligt ryktesväg pudrar hon näsan på ett vackert & sensuellt vis vilket endast gör henne vackrare. Detta rykte är visserligen obekräftat men hon växer i mina ögon för varje skvaller.

Nu är hon värdig att få kamma mitt hår. Hehe!
Senast redigerad av Adonis. 2021-04-20 kl. 22:29.
2021-04-20, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in