2021-04-20, 23:19
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Jag är privat och kör inte ett program 😉

Du vet att du har fel här så, bara lägg ner.
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Dompa och Emelie, alltså vem orkar ens se? Exakt noll procent intresserad av detta. Tur man inte måste följa DC (eller programmet öht för den delen. Men är man sjuk i huvudet så är man).

Ibland känner man sig nästan lika sjuk som Mergim, när man bara fortsätter och fortsätter att kolla trots 0% intresse EGENTLIGEN
Medlem
Madde har sagt ja i tv fleeera gånger innan, sen nu när Adrian frågar så bara "alltså jag veeeet inte" 🙄
2021-04-20, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Det är andra gången du hintar om att du önskar att jag vore homosexuell. Varför? Letar du partner, din perversa gubbe?

Jag önskar inte att du homo, men dina inlägg ger ett sken av att du har en annan läggning. Så länge du inte kan vårda dina inlägg kommer jag att följa dej, och ifråga sätta din läggning. Tycker man inte Tanja är kvinnlig så måste det vara något fel. Ta ner på dina oförskämda inlägg eller byt nickname, då ska jag inte ifrågasätta dej. Ha det gott!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ouch. Lider med dig. Eller...led.

Skönt att du också slipper lida längre! Det enda positiva är att man lärt sig känna igen tecknena.. så man kan springa snabbt åt andra hållet om man stöter på en igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Du vet att du har fel här så, bara lägg ner.

Utveckla gärna 😘
Medlem
Uääääähhhh vem fuck orkar kolla på Surmelie och Dompa Naiv In Lööve i en hemmasnickrad jävla svit i annexet

får sura uppstötningar av bara tanken

blir godnatt för morsan nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Ja det är så sjukt sant! Men att då kunna vara så positiv är än mer fantastiskt då. Tanja vinnare BB 2021
+10000. Älskar Tanja och tycker hon är helt underbar.
2021-04-20, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Madde har sagt ja i tv fleeera gånger innan, sen nu när Adrian frågar så bara "alltså jag veeeet inte" 🙄

Blir fan rädd för hennes flin samtidigt som hon säger det. Hade sprungit fort som fan om jag var Adrian
Medlem
basiss avatar
En inte alltför svår fråga...

Var finner man AD mest troligt lite efter 11 en tisdagskväll?

Inte ens pengarna tillbaka på den

Köket så klart
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Fan vi fick inte ens uppleva den inbokade tiktok dansen som nu blivit Kosovos nationaldans.
Hur kul är valet av Dennis och Julgrisen, de har redan färgat lakanen vid minst ett tillfälle. Jag hade myst om gorillaarslet och brunstiga Tanja fick en chans. Bloopers.

Hahahahahaha ja det paret hade varit otippat.

Själv hoppades man på Tanja och Dompa eller Tanja och AD.
Men AD är för autistisk och dysfunktionell för att ens kunna göra något.
Han skulle suttit i ett hörn och skakat, samtidigt som han skulle fnittra hysteriskt som en liten skolflicka bara av att vara i närheten av Tanja i en sådan knullmiljö.

SÅ det hade egentligen varit hugget som stucket vem som hade åkt in i rummet med honom.
Men däremot hade det blivit eld och lågor med andra par. Tex dom du eller jag nämnde. SUCK
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Blir fan rädd för hennes flin samtidigt som hon säger det. Hade sprungit fort som fan om jag var Adrian

Hon flinar konstant, blir också rädd. 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in