2021-04-20, 23:04
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Fel av Dickman han ska vara proffsig och hålla sig borta från analyser som inte hör till hans utbildning. Saknar Adam Alsing i detta format han var ett proffs.

Filip sade ingenting som var opassande, eller som kräver en utbildning som han inte har.
2021-04-20, 23:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Min största önskedröm är att dom nu sätter på Filip Dikkmans domstol på storbilds-TV:n, där han totalt grillar albanen ned till fotknölarna, så att albanen når den ultimata psykosen. Just nu har han bara touchat den.

Jag var otroligt chockad över att PK kanalen vågade sända detta LIVE dessutom.
Helvete. Han var inte nådig den där Dikkmannen.

Jovisst. Dikmen har nog förstört hans framtid för någon som helst come back någonsin, någonstans. Det måste vara något slags rekord i underhållningsbranschen. Det är nog det sista vi får se från den albanska damen. Gnuggar mina lår
2021-04-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Är på datorn så ser inte smileysarna, hoppas det var något bra.

Jag skrattade dubbelt : )
Medlem
Citat:
Hon är inte i rampljuset längre. Nu är det andra draman inne i huset.
Hon försöker för kung och fosterland koka ihop något i sitt huvud, så hon kan hamna i centrum igen.

Hon är ingen tv personlighet så hon kan koka ihop vad hon vill passar i Ystad typ..
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
När FAAAAN ska nån in i sviten???

Vill se Tanja & Dompa LÖÖÖÖÖVE där inne <3
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Att varken Mergim lr dom andra deltagarna inte påtalar lr fattar att produktionen inte valde ut dom elakaste frågorna med flit bara för att få Mergim att se dålig ut.
Dom borde fatta att det var ett genomsnitt av alla dom frågor som kom in till Mergim.

Precis. Ingen ifrågasätter varför produktionen isf skulle välja bara elaka frågor till just Mergim. Det var nog inte många positiva där i högen att välja bland.

Likadant som att Madde är helt oförstående och irriterad över att hon bara fick frågor om Adrian. Hon borde istället tänka till över vad det är hon pratar om och gör i huset och ha en viss slutledningsförmåga.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfar122
Ok. fattar att du är avundsjuk på Emelie, du skulle nog vilja ha Dennis för dej själv!

Det är andra gången du hintar om att du önskar att jag vore homosexuell. Varför? Letar du partner, din perversa gubbe?
2021-04-20, 23:06
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Otroligt att Tanja kan vara så positiv hela tiden. Antingen är hon född positiv och har inte varit med om så mycket jobbigt, eller så jobbar hon aktivt med sig själv varje dag. Kanske just för hon HAR varit med om så mycket... Vad tror ni?
Älskar henne för övrigt oavsett
Hon har varit med om mycket vilket har gett henne ett perspektiv på livet många i den åldern totalt saknar. Detta och att hon jobbar med att ha en positiv grundsyn.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
BB huset är verkligen uppochnervändavärlden. En person som Tanja blir misstrodd för att hon är en positiv människa med en empatisk och god grundinställning.

En sjuk människa som Mergim blir daltad med, kramad på och gullad med hur han än beter sig och vilket gift han än sprider.

Dom i huset är verkligen heeeelt fucked up.
Jag saknar förra årets gäng. De skulle aldrig lekt med Mergim så här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
BB huset är verkligen uppochnervändavärlden. En person som Tanja blir misstrodd för att hon är en positiv människa med en empatisk och god grundinställning.

En sjuk människa som Mergim blir daltad med, kramad på och gullad med hur han än beter sig och vilket gift han än sprider.

Dom i huset är verkligen heeeelt fucked up.
Haha! True!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Hur vet du?

Medlem
Plocka ut fucking Marek!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera