2021-04-20, 22:48
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bra sitter han nominerad på måndag ska han fan ut

Finns inte en CHANS att han stannar om han blir nominerad. Bara sett negativa kommentarer sen han klev in. Och helt befogat såklart. Endast 4%(!) i omröstningen tyckte Dicken var fel ute i sin stenhårda virussågning igår.
Medlem
1754s avatar
Men vadfan är det här? Slår på liven, möts sedvanligt av censur. Slår på liven någon minut senare, Dennis och Emelie trycker sig emot varandra i poolen.

Fan Dennis!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Slå upp bipolär (tidigare manodepressiv). Finns i min närhet. Vid maniska episoder är personen bäst i världen, allt kretsar kring hen, har obegränsad energi... för att sen rasa ihop och ifrågasätta allt inklusive sitt eget människovärde.

En diagnos är sällan svart eller vit, störningar går ofta in i varandra och olika nyanser kan vara dominanta olika perioder.

Helt klart finns narcissistiska drag men det är knappast säkert att det är det enda problemet.

Hans energi är spelad. När har han varit deprimerad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja det är tråkigt att se Nardologen dras in i denna karusell.
Som jag tidigare i tråden skrev, så klättrar hon tyvärr ned för min toplist, ju mer hon ömkar och ammar den albanska flickebarnet desto längre ner hamnar hon. Tur är väl att jag har Tanja kvar.

Hon ömkar inte hon vill att rätt ska vara rätt.
2021-04-20, 22:49
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Surmusslan Emelie är återigen fastklistrad på Dennis. Bråkade inte dom igår kväll?

Dom har suttit ihop minst en timme i poolen....
Bannlyst
Omröstning i mammagruppen sen 13 minuter sen..

” Borde produktionen ta ut mergim ur huset omgående?”

Ja: 287
Nej: 11
Medlem
Tror att Mergim kan bädda för att lämna självmant. Eller så vill han bara vara i centrum. Men hoppas på det första.
Medlem
Flor-Idas avatar
Nu in med ett brev om att tittarna röstat att MERGIM och JOEL ska dela säng i sviten inatt

Mergim kommer sticka några varv till på sin kofta, och snyfta om att tittarna är haters som tror att han är bög.
2021-04-20, 22:50
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Den albanska damen behöver bara en lång kram av Nardos bitch Adrian som gärna trycker sin kropp mot honom.

Min största önskedröm är att dom nu sätter på Filip Dikkmans domstol på storbilds-TV:n, där han totalt grillar albanen ned till fotknölarna, så att albanen når den ultimata psykosen. Just nu har han bara touchat den.

Jag var otroligt chockad över att PK kanalen vågade sända detta LIVE dessutom.
Helvete. Han var inte nådig den där Dikkmannen.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Mergim är ju för psykiskt sjuk, borde inte ens bli exploaterad i tv. Och han får väl fan inte manipulera gruppen med att ^sitta på sanningen pga vad han sett från utsidan^

Ta ut honom för sin egen skull han är sjuk. Hade jag vart producent hade jag inte velat ta ansvar för hans välmående något mer.

Ja men eller hur..? Det är ju näst intill lyteskomik (tragik more like) att ta in en psyksjuk människa som Ormgim i huset. Han borde vara tvångsintagen med stark medicinering för den där paranoian han ligger inne med.. Man blir ju fan mörkrädd :S
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, ett helt gäng med narcissister i samma rum. Blir nog bra det. NOT!

Tänk Nardos, Mergim och Anna Book som ska leda ett program tillsammans

Där har du tre likasinnade.

Släng in Gunilla Persson som bubblare!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Surmusslan Emelie är återigen fastklistrad på Dennis. Bråkade inte dom igår kväll? Eller rättare sagt: hon bråkade med Dennis.

Usch klarar inte av detta patetiska par. Dennis har nog sjunkit i kompis gänget🤣🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in