2021-04-20, 22:46
Medlem
Detta är Big Brother. Mergim! vänligen byt kofta på din kropp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Men narcissister brukar väl ha lite social kompetens generellt? Tänker mer borderline.

Borderline brukar väl njuta av att skapa drama mellan andra men inte ingå i dramat själva?
Medlem
Mergim allt är inte svart eller vitt
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
För en gångs skull vill jag ryggdunka Nardos

han är SINNESsjuk, att de fucking inte inser det
han är ju helt jävla öppen med sin sjuka paranoia och ingen reagerar?

Han borde inte vistas fritt bland andra människor. Ett virus som bör läggas i karantän
2021-04-20, 22:47
Medlem
basiss avatar
Kan inte produktionen anlita den där Billman igen, hon borde ju ger experttips vad att göra med Mergim? 🧐
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Ja vilket inte är svårt med likasinnade. 😉😘
Ja, ett helt gäng med narcissister i samma rum. Blir nog bra det. NOT!

Tänk Nardos, Mergim och Anna Book som ska leda ett program tillsammans

Där har du tre likasinnade.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Rudieboi, naturligtvis handlar det om Adrian i själva verket. Han saknar hans 100% kärlek och uppoffring. Han är svartsjuk helt enkelt. Det intressanta är att Nardos bitch ändå kommer tillbaka till albanska damen. Jag vet inte riktigt vad grejen är när alla andra ser genom hen och tar avstånd. Undrar vad Nardos bitch Adrian får höra från sin familj.

Ja det är tråkigt att se Nardologen dras in i denna karusell.
Som jag tidigare i tråden skrev, så klättrar hon tyvärr ned för min toplist, ju mer hon ömkar och ammar den albanska flickebarnet desto längre ner hamnar hon. Tur är väl att jag har Tanja kvar.
Medlem
Citat:
Det skulle potentiellt kunna vara borderline som inte heter borderline längre, med grund i de snabba skiftningarna i humör, nära till aggressivitet, svårt med relationer osv.

Men narcissistiska drag är givet.

Tror oxå på det. Emotionellt instabil personlighetsstörning som de så praktiskt döpt om det till 😂
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Enda saken som jag inte tror stämmer i din sammanfattning (men jag misstror dig inte!) är att Mergim skulle veta att alla hatar honom. I Mergims värld så älskar alla honom och hans utspel handlar bara om att inte bli nominerad.

Hm, får jag föreslå att han misstänker att han är hatad av alla, men att han VET att han - i sin grandiosa personlighetsuppfattning - förtjänar att alla dessa maskar i människoform som krälar under hans fötter ska älska honom ovillkorligt..!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Ironiskt att Mergim tycker Simon är falskaskt därinne när Simpa gick direkt och berättade om frågan medans Mergim höll käft tills det kom upp

Han är så jävla patetisk och har behov av att kontrollera och veta vad alla tycker och tänker. Killen har problem.
2021-04-20, 22:48
Medlem
Svart-Skalles avatar
Surmusslan Emelie är återigen fastklistrad på Dennis. Bråkade inte dom igår kväll? Eller rättare sagt: hon bråkade med Dennis.
2021-04-20, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Slå upp bipolär (tidigare manodepressiv). Finns i min närhet. Vid maniska episoder är personen bäst i världen, allt kretsar kring hen, har obegränsad energi... för att sen rasa ihop och ifrågasätta allt inklusive sitt eget människovärde.

En diagnos är sällan svart eller vit, störningar går ofta in i varandra och olika nyanser kan vara dominanta olika perioder.

Helt klart finns narcissistiska drag men det är knappast säkert att det är det enda problemet.
Inte bipolär, episoderna är inte att jämföra med Mergims.

Men däremot:
Citat:
Det skulle potentiellt kunna vara borderline som inte heter borderline längre, med grund i de snabba skiftningarna i humör, nära till aggressivitet, svårt med relationer osv.

Men narcissistiska drag är givet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in