Mergim är ju för psykiskt sjuk, borde inte ens bli exploaterad i tv. Och han får väl fan inte manipulera gruppen med att ^sitta på sanningen pga vad han sett från utsidan^
Ta ut honom för sin egen skull han är sjuk. Hade jag vart producent hade jag inte velat ta ansvar för hans välmående något mer.
Det är med fingertoppskänsla har tv4 verkligen tappar bort, nästan så man tror att händerna blivit amputerade och dom skriver manus med tårna och/eller tungan
Så fina och snälla som de var mot honom t.ex. efter tittarfrågorna, där de för övrigt sa att våra tittarfrågor inte var något värt och det var bara några fåtal haters, så är det faktiskt fullständigt vidrigt hur han kan sitta där och säga att han är hatad i huset. Vet inte varför jag blir så provocerad för det är ju inte nåt jag inte visste, men vilken vidrig jävel alltså.
HALLÅ NOMINERA HONOM DÅ SÅ VI KAN RÖSTA UT HONOM FÖR HELVETE!!!
Mergim är ju för psykiskt sjuk, borde inte ens bli exploaterad i tv. Och han får väl fan inte manipulera gruppen med att ^sitta på sanningen pga vad han sett från utsidan^
Ta ut honom för sin egen skull han är sjuk. Hade jag vart producent hade jag inte velat ta ansvar för hans välmående något mer.
Ja. På riktigt. Killen är personlighetsstörd. Han skall inte befinna dig i ett sammanhang som BB.