2021-04-20, 19:25
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag veeeet! Vill att de ska spela upp hennes snack om honom igår OCH hur hon hetsat Madde och Adrian. Ljugande jävla kossa!

Hon har varit riktigt svinig mot honom... Tänk om han snackat lika mycket skit om henne och sagt att "Madde har rätt värderingar... Tanja är en drömtjej" som hon har gjort.. Då hade han verkligen blivit kallad douche på instagram av Emelies fans. Men de låter henne komma undan med alla vidriga tilltag hon gör.
Det värsta är att han ju som sagt inte vet vad hon säger om honom när han inte hör. Då hade han nog släppt henne.. Hoppas jag. Han verkar dock tofflig som fan när det kommer till surhäxan.
2021-04-20, 19:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hörde du när hon sa "Ingen har gjort något fel", när Domp påpekade att han kände att han inte gjort något fel?

🙃🙃🙃🙃

Nej.. jag stängde av. Pallade inte se skiten efter jag insåg att han kommer börja toffla efter elaka skatan igen HON har ju verkligen gjort fel men det kommer hon aldrig erkänna vare sig för andra eller för sig själv.
2021-04-20, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nu förstår jag iaf bakgrunden till din irritation mot mig. Som sagt, inget mer att lägga till.
Enda skillnaden här är nog att jag aldrig skulle attackera dig (eller ngn annan) för åsikter.
Om din fråga är seriös kan vi absolut gärna ta den privat
Nej, du förstår inte min irritation mot dig, det kan jag lova dig.
Nej, du är en så himla god person som inte attackerar mig. Men att önska livet ur och skriva rent kvinnohatiska, sexistiska och vidriga saker om deltagarna är helt okej? Men du har såklart glömt allt du kallade Therese i samma mening som du påpekade att du jobbar med utsatta kvinnor?

Vet du vad? Om jag är en hemsk människa för att jag "attackerar" någon jag tycker går över gränsen så får jag vara det.

Självklart var jag inte seriös. Skiter blanka fan i vilken slampa du tycker Emelie är, "psykologen".
2021-04-20, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det räcker nu... Tänkte titta ikapp på PH för att se skandalena men då har de jävlarna TAGIT BORT HELA SÄSONGEN!
För info: PH pausad. Toby polisanmäld för övergrepp mot 2 tjejjer under inspelningssäsongen. Såg det avsnittet i morse innan viaplay valde pausa och ta bort säsong.
2021-04-20, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Emelie måste vara den mest oerfarna och omogna personen i huset. Hon är inte färdig någonstans. Hennes attitydproblem är ju värre än en obstinat 13 årings.

Kan inget annat göra än att hålla med!
2021-04-20, 19:30
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Är det nån som har något exempel på den här grova humorn Emelie tydligen så ofta slänger sig med?

Valfritt surfittigt uttalande hon gjort

Bra, nu bevisar hon att hon ljuger som fan om första gången hon träffar svärföräldrar. (Fast hon skojar såklart )

Hon är bra på att manipulera? Jomen visst, det var därför hennes ex var otrogen, TVÅ gånger
Medlem
Emelie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej.. jag stängde av. Pallade inte se skiten efter jag insåg att han kommer börja toffla efter elaka skatan igen HON har ju verkligen gjort fel men det kommer hon aldrig erkänna vare sig för andra eller för sig själv.
Japp, exakt det som sker. Så jävla provocerande.

HON SA I NATT ATT HAN ÄR VÄRDELÖS men nä, inget fel
2021-04-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Kan inget annat göra än att hålla med!
O jag joinar er...kära nån, riktigt sorgligt.
2021-04-20, 19:32
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Hahah att du inte är oskuld vet vi ju, sluta lek. Men jag är oskuld på riktigt...

Hahaha VAD EXAKT drömde du om Dompa? Och var du vaken när du drömde eller var det en legit dröm-dröm?

Jag drömde att jag och Dennis hade sex i bikten och att produktionen råkat sända det live. Sen när jag kom ut från bikten så var jag så rädd för att Emelie skulle se den "bikten" på utsidan ifall någon hade spelat in den 😂🙈
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Japp, exakt det som sker. Så jävla provocerande.

HON SA I NATT ATT HAN ÄR VÄRDELÖS men nä, inget fel
Och att hon önskade han drog från huset. Men Moder. Det är ju baura på skäemt jue!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
För info: PH pausad. Toby polisanmäld för övergrepp mot 2 tjejjer under inspelningssäsongen. Såg det avsnittet i morse innan viaplay valde pausa och ta bort säsong.

Jag vet, jag ville seeeeee allt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in