2021-04-20, 19:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Jo 9 av 9 dårar kvar ofattbart ! Tanja o Simon 👍👍

Alla de sämsta är kvar förutom tre.. Tanja, Simon och Dompa. Men om Dompa ska toffla eller den manipulerande surhäxan Emelie så kan han gott åka hem också SÅÅÅÅ tråkigt när han ska jaga henne 24/7 alltså. Tanja och Simon till final!
Medlem
Blaisens avatar
Braaaaa Dompa! Dompa henne nu! Ja, jag menar dumpa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nä, jag vet inte ett dugg om dig eller vem du är.

Tråden handlar väl inte om varken dig eller mig. (eller ketchup).
Tycker ärligt talat bara väldigt synd om er om det nu är så, sänder er kärlek.

OM vi nu ska hålla oss t ämnet; så är Nardos garenterat bara där som en roll, i min tro. Skit i att svara, orkar inte hålla på med bråk här bara för att jag har en åsikt.
Nej, såklart inte!

Synd om oss för att vi är oskulder? Finns mer här i livet än att k-nulla, typ som att jobba på att utveckla empati och förståelse.

Ingen bråkar med dig för att du har eN åSiKt, folk bråkar med dig för att du är fett skev. Hoppas för din skull att du, precis som Nardos enligt din hobbypsykologanalys, bara spelar en roll.

Vad har du för psykologanalys på Emelie och Domp då? Är Emelie lika lös och slampig som Therese som hånglar runt med Domp?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag fattar inte vad Dennis ser hos Emelie, hon är ju mardröm att vara tsm med.

Ser och ser han vill bara doppa och mysa .🤣
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag fattar inte vad Dennis ser hos Emelie, hon är ju mardröm att vara tsm med.
Framför allt så är hon tråkig och så jävla lätt att läsa. Varför slösar han sin energi i huset på henne?
2021-04-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Haha, men snälla söta som lägger sig i utan orsak. Visa gärna det mordhotet Det är så mkt bullshit över att jag sagt att jag "hoppas att Pontus åker ut och läser i tråden"..
OMG

Lägg ner bara. Finns inga mordhot från mig. Jag skulle aldrig göra det.
Och jag skulle aldrig säga att Emelie är sur
2021-04-20, 19:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag orkar inte ens med PH i år...tycker det är skit också.Reality tv är inte längre what it use to be alltså..
Hade varit rätt intressant om Dompa dumpat surkartet en gång för alla.. men nu kommer det bli samma tråk igen.

Jag veeeet! Vill att de ska spela upp hennes snack om honom igår OCH hur hon hetsat Madde och Adrian. Ljugande jävla kossa!
2021-04-20, 19:22
Medlem
MEN för i helvete! Släpp bitchsurelie.
2021-04-20, 19:22
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Emelie skulle behöva nån typ av terapi innan hon går in i ett förhållande.
Synd om den som blir ihop henne, hon är ju fruktansvärd.🤮🤮🤮🤮🤮🤮
2021-04-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag orkar inte ens med PH i år...tycker det är skit också.Reality tv är inte längre what it use to be alltså..
Hade varit rätt intressant om Dompa dumpat surkartet en gång för alla.. men nu kommer det bli samma tråk igen.
Hörde du när hon sa "Ingen har gjort något fel", när Domp påpekade att han kände att han inte gjort något fel?

🙃🙃🙃🙃
2021-04-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, såklart inte!

Synd om oss för att vi är oskulder? Finns mer här i livet än att k-nulla, typ som att jobba på att utveckla empati och förståelse.

Ingen bråkar med dig för att du har eN åSiKt, folk bråkar med dig för att du är fett skev. Hoppas för din skull att du, precis som Nardos enligt din hobbypsykologanalys, bara spelar en roll.

Vad har du för psykologanalys på Emelie och Domp då? Är Emelie lika lös och slampig som Therese som hånglar runt med Domp?

Nu förstår jag iaf bakgrunden till din irritation mot mig. Som sagt, inget mer att lägga till.
Enda skillnaden här är nog att jag aldrig skulle attackera dig (eller ngn annan) för åsikter.
Om din fråga är seriös kan vi absolut gärna ta den privat
2021-04-20, 19:25
Medlem
Paladins avatar
Emelie måste vara den mest oerfarna och omogna personen i huset. Hon är inte färdig någonstans. Hennes attitydproblem är ju värre än en obstinat 13 årings.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in