Citat:
Ursprungligen postat av
-Luilv-
Nämnde det ganska tidigt när Adrian kom in att han skulle vara en mullvad. Killen vinner varenda tävling får fuska sig fram och får flera varningar istället för och diskas direkt. Han är anlitad av produktionen för att vinna och ta det rosa rummet till en final. Tanja och Simon kommer få Adrians röster och det skulle inte förvåna mig om Nardos sitter löst trots allt. Då skulle produktionen lägga upp massa roliga klipp på Nardos och endast fokusera på henne på måndagen så hon blir kvar och Simon åker. Varför fick Adrians syster vara med under måndagsfinalen ens? Åkte hon hela vägen från Lund för att "försvara" att han hade mössa på sig?? Det luktar väldigt skumt enligt mig!
Skulle även förklara en del varför han inte vill ta steget längre med Madde. Han har ett uppdrag därinne och det är och ta Joel, Nardos och Emelie till en final!!
Japp. Jag är också säker på att han är anställd av tv4 för att ta Nardos, Pedram och Joel till slutet. Han vågar inte släppa kontrollen.. han vinner allt. Bianca Ingrosso följer honom och pushar för att folk ska rösta på honom. De skickar in en tv4 stylis (Madde) som kärleksobjekt åt honom som även hon har connections med Ingrosso. Ingrosso som dessutom sponsrat huset med sitt smink...... Mycket trådar som går samman i tv4-träsket. Dessutom att hans syrra får sitta och försvara honom.. Tycker mullvadsauran skriker om honom.